Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bez problemu dało rady je wprasować??

Edytowane przez kobuzzz
Opublikowano

Bez problemu dało rady je wprasować??

U mnie bez problemu wszystko ładnie poszło.

Opublikowano

Ok, to zamawiam i ja. Jak przyjdą i założe to napiszę czy w moim przypadku pomogło.

Opublikowano

U mnie po zamontowaniu na dostarczoną pastę po ok 2 miesiącach zawieszenie było strasznie sztywne. Poprawka zamontowania tulei na smar do montowania opon dała bardzo dobre efekty

Opublikowano

A ktorą cześć tuleji smarować? Jeżeli metalowy środek tam gdzie śruba idzie to nie lepiej dać smaru grafitowego?

Opublikowano

Oczywiście że środek. Wybór środka zależy od doświadczenia montującego.

Opublikowano

da sie... sa 2 rodzaje zwrotnic(tym samym 2rodzaje wahaczy) o ile dobrze pamietam, jedne maja 12mm a drugie 14mm wejscie do zwrotnicy.

mam pytanie czy 12mm lub 14mm jest od czegoś uzależnione? od silnika, czy może rocznika?

Opublikowano

Rocznik

Opublikowano

Rocznik

koledzy szukam pomocy. Mam audi a4 b7 i wszyskto jest ok jak jedzie sie tak do 110 powyzej tej prętkosci na budzie auta zaczynaja sie drgania podczas hamowania czuc bicie na kierownicy. jakis miesiac temu wymienilem tarcze i klocki na przodziei tyle wiec to chyba trzeba wykluczyc. Mechanik stwierdzil ze mam rozwalone poduszki silnika ale czy to moze byc winowajca owych drgan przy wiekszej predkosci?? prosze o pomoc jesli ktosz was przerabial juz ten problem. Kompletnie nie wiem od czego zaczac szukac.

Z góry dziekuje za wszystkie podpowiedzi.

Opublikowano

Sprawdż czy nie ma bicia tarcz ale na samochodzie . Czy piasty dobrze były oczyszczone przed założeniem tarcz?

Opublikowano

Sprawdż czy nie ma bicia tarcz ale na samochodzie . Czy piasty dobrze były oczyszczone przed założeniem tarcz?

mogłbys podpowiedziec jak mam sprawdzic bicie tarcz na samochodzie bo nie bardzo wiemjak mam to zrobic

Opublikowano

Po zdjęciu koła przykręcasz śrubami przez podkładki tarcze do piasty. Musisz znaleźć stabilny punkt do którego trzeba przymocować wskaźnik . Odpalasz autko i koła się kręcą . Sprawdzasz czy tarcze nie zmieniają dystansu od wskaźnika. To metoda troche partyzancka , ja sprawdzał bym to u mechanika co ma maszyne do toczenia tarcz na samochodzie

Opublikowano

Wreszcie i ja się przybrałem do wymiany tulei:) założenie nowych oponek zimowych (NOKIAN) i wymiana tulei wyeliminowała całkowicie problem drgań:) teraz samochód jedzie tak jak powinien:)

Opublikowano

Tuleje na poliuretany wymieniliście tyko na przodzie ?

Opublikowano

mi wymiana tulei nie pomogła. Wymieniłem też całe zawieszenie na nowe łącznie z amortyzatorami. Opony wyważane ze 100 razy na różnych felgach. Dalej mam problem i nie mam pomysłu co jest przyczyną drgań

Opublikowano

Wjedź na podnośnik , odpal auto wsadź bieg / ustal szybkość / na którym najbardziej telepie. Potem odkręć z jednej strony półoś od skrzyni , powtórz rozpędzanie , to samo zrób z druga półosią . Wyeliminujesz w ten sposób drgania od skrzyni lub mechanizmu różnicowego.

Opublikowano

TUlejki zamontowane i chyba jest lepiej! Musze wyskoczyc na obwodnice zeby miec pewnosc, dam znac.

Pojawił się natomiast problem z luzem na przegubie wewnętrznym prawej półośki, od strony skrzyni, no i teraz pytanie jak to ogarnąć ? Da się sam przegub kupić, jaki to numerek ? czy też regeneracja dałaby radę ? Pomożecie ? :)

Opublikowano

Hej,

Wymieniłem tuleje również na poliuretanowe i super - o to chodziło :banan:

Mam zawieszenie przed liftem - więc wymiana była uzasadniona.

Poniższe objawy zniknęły:

1. Mocne wibracje kierownicy podczas hamowania na oponach zimowych 205/60/16

2. Wibracje wyczuwalne na siedzeniu przy prędkości 140 km/h na oponach zimowych

Na oponach letnich 225/50/17 nie miałem wibracji podczas hamowania a jedynie wibracje przy 140 km/h

Opublikowano

koledzy ja sie rok czasu meczylem z tymi wibracjami.kupe kasy wydalem na diagnoze,a przyczyna byla banalna. zle wywarzone kola,zle poniewaz zla taktyke mocowania kola na wywarzarce wszyscy przyjmowali.otwor centralny w feldze po stronie zew ma owalny ksztalt,natomiast po stronie wew jest okrogly. najlepszym sposobem na wywarzenie takich kol jest uzycie tuleji centrujacej mocowanej po wew stronie felgi ,zas dokrecenie felgi do wywarzarki powinno byc zrobione za pomoca specjalnego uchwytu ,docisku tzw" jak na piascie".po tym zabiegu jak reka odial.zadnych wibracji od 0-215 km/h

Opublikowano (edytowane)

Mnie chyba też to dopadło. Dziwne jest o tyle, że czasami wibracji nie ma, czasami są i to spore, czasami tylko w ostrzejszych zakrętach. Opony i felgi nowe, piasty z tarczami wymienione, także chce spróbować z tulejami mam tylko problem, że nie wiem co siedzi u mnie w aucie, bo jest z początku 2010. Niestety po numerach nie mogę nic znaleźć w ETCE, może ktoś ma jakąś lepszą wersje.

Numery wahaczy:

8K0407695F

8K0407696F

Edytowane przez czester

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...