waskivw Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Pewnie jest wyłączony w liczniku , kodowaniem da się to zrobić .
qewqeqw Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Próbował ktoś pomysł Karego z tym dodatkowym filtrem?
yarosyaros Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Moim zdanie pomysł kolegi z tym filterkiem może być dobry, ale nie w tym miejscu co został zamontowany, jak wiadomo w czwórniku jest gumowa membrana która nie pozwoli na powrót oleju do silnika, dobrym rozwiązaniem będzie montaż tego filterka przy wylocie z klawiaturki tylko że tu trzeba coś kombinować.
Kary Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) @Yarosyaros masz rację z umiejscowieniem tego filtra tylko nie ma jak go tam wsadzić ;/ Jeśli chodzi o moje efekty to przestałem trochę monitorować tę sprawę bo kontrolka co prawda zapaliła się ale nie po 300 km jak wcześniej, a dopiero po ponad 2000 tys km dolałem i jeżdżam dalej w ostatnim czasie zastosowałem do silnika jeszcze Ceramizer głupio wierząc, że może trochę zmniejszą się te przedmuchy na garach, na razie widzę, że silnik pracuje nieco ciszej i spokojniej co do oleju to jeszcze nie wiem jakie będą efekty po zażyciu tego wynalazku. PS. i ta gumowa membranka ma też dbać o to żeby olej nie leciał do rury ssącej układu dolotowego... efekt jej pracy znamy wszyscy więc w drugą stronę zapewniam, że działa ona tak samo (nie) skutecznie. Edytowane 20 Listopada 2014 przez Kary
martyna1 Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 z tego co wiem zapalający się żółty czajniczek i napis -min to pokazuje niski poziom oleju.Czerwony to wiadomo .A jak żółty czajniczek i napis sensor?bo mi się czasami zapala i po zdjęciu nogi z gazu gaśnie..Przepraszam bo pewnie ten temat już był wałkowany ale jak czytam to opisywany jest niski poziom oleju czyli żółty czajniczek napis -min
mati95115 Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Jak jest napis sensor to coś z czujnikiem. W pierwszej kolejności sprawdzić okablowanie i przeczyścić styki.
Elendir Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Dobra mi ten komnikat ciągle się pojawia bez wględu czy jest czy nie ma oleju - ogólnie jest koło maks , zapala się po 100km (podniesienie klapy kasuje go na 100km ) . Niewiecie co z tym fantem robić bo generelnie mnie wkurza ten komunikat , a oleju dolewam pól litra na tysiąc .
xsebo1 Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Masz nieszczelną odme. Sprawdź czwórnik, plastikową gruszke i weżyki. Jedz do Aso i zamawiaj, czwórnik - 15 zł, gruszka - 170 o ile pamięć mnie nie zawodzi
Elendir Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) Właśnie odmę mam nową plus czwórnik i gruszkę Koło 200 zł zemnie zdarli za te kawałki plastiku, wariator jeszcze mi tyrkocze ale to przy przypływie gotówki u benego zamówię regenerowany Edytowane 27 Lipca 2015 przez Elendir
xsebo1 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) U mnie było tak samo, okazał się przetarty od dołu wężyk idący od eżektora w stronę kabiny w kształcie litery U Że jest przetarty okazało się dopiero po wymianie, profilaktycznie też go zamówiłem bo forumowicze pisali że też siada Edytowane 27 Lipca 2015 przez xsebo1
Elendir Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) Enżektor mam wymieniony również mam wymieniony przepływomiesz i wyczyszczoną przepustnice . Edytowane 28 Lipca 2015 przez Elendir
xsebo1 Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Owy wąż to 06B133784AB, najlepiej wymontować go w celu diagnozy. Kierownica powietrza sprawna? Posiadasz gumowy oring przy wyjściu z klawiatury na czwórniku i pod plastikowa gruszką?
Majki1985 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Hej podłacze sie do tematu a na co ma wplyw ten czwórnik tzn jak go sprawdzic czy jest sprawny czy nie no i zepsuty jakie daje objawy i czy mozna go wymienic bez problemu nic tam zadne plyny nie wyleca?
xsebo1 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Czwórnik zasyfia się oparami, coś tam oleju może być. Kosztuje bagatela 15 zł w serwisie + oring uszczelniający 5 zł
Majki1985 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Rozumiem ze bedzie zawalony ale jaki to ma wplyw na branie oleju
Elendir Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 A ten wąż to ten co enzektora idzie? Bo jak enzektor kupiłem to były 3 rurki do niego podlsczone , nie były do kupienia osobno. Kierownicy nie sprawdzałem , ogólnie to mogę mieć wyciek mały z przodu silnika ,mokro jest na plastikowej osłonie - może to z klawiatury bądź co gorsza z rozrządu ..myślałem jeszcze o ściągnięciu miski oleju i wyczyszczenia jej plus wymiana czujnika .
Majki1985 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Xsebo1 a masz moze zdjecie czwornika bo nie wiem czy o tym samym mowimy
xsebo1 Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 Rozumiem ze bedzie zawalony ale jaki to ma wplyw na branie olejuWątek o zapalającej kontrolce oleju, nie ubywaniu go z silnika
kubica90 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Jeśli chodzi o zapalającą się kontrolkę oleju MIN mimo, że na bagnecie widać że stan jest ok to zauważyłem ostatnio pewną rzecz. Jak wiadomo FIS sprawdza sobie stan oleju równo co 100km. Zauważyłem, że owa kontrolka zapala się u mnie mniej więcej raz na dwa miesiące ale zawsze jadę wtedy pod górkę. Moja teoria jest taka, że w momencie kiedy auto jedzie pod tą górę (część oleju w misce spływa do tyłu) i FIS akurat wtedy sprawdzi stan oleju po 100km to kontrolka się zaświeci ponieważ w miejscu gdzie jest czujnik rzeczywiście jest wtedy tego oleju mniej. Zrobiłem ostatnio mały eksperyment po tym jak zapaliła mi się kontrolka (oczywiście podczas jazdy pod górę). Po sprawdzeniu stanu oleju kontrolka rzecz jasna zgasła (nic nie dolewałem). Od tego czasu przejechałem ponad 600km i kontrolka się nie pojawia (na bagnecie prawie max oleju) . Myślę żę to jedyne wytłumaczenie sytuacji w której na bagnecie stan oleju jest OK a kontrolka się pojawia. Jeśli nawali czujnik to zdaje się, że wyskakuje podobna kontrolka ale z napisem SENSOR, a nie MIN...
Elendir Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Tak na marginesie w instrukcji itp wszędzie jest napisane że stan powinien być pośrodku min i max to co my robimy to chyba przelewamy ponad stan. Jakoś nie wierzę że po 15 min będzie prawdziwy stan oleju - olej w tej temp jest chyba objetosciowo 20% większy i połowa jeszcze pływa w silniku:/ Pamiętajcie że przelanie oleju to też źle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się