Lukaszek501 Opublikowano 2 Maja 2020 Opublikowano 2 Maja 2020 (edytowane) Witam, takie mam logi. Widać, że z 4 pompka coś nie tak ewidentnie. Auto po postoju odpala gorzej. Na 4 i 5 biegu drgania w zakresie 1.8-2tys obr. Co sądzicie? Pierwszy screen 900 drugi 2tyś obrotów. Edytowane 2 Maja 2020 przez Lukaszek501
Lukaszek501 Opublikowano 2 Maja 2020 Autor Opublikowano 2 Maja 2020 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Tutaj na zimnym silniku. Co się dzieje, że na ciepłym zaczyna tak wariować?
lukasz51237 Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 Na początek może zrób normalne logi zamiast wrzucać sam screen. Tak jak widzisz 4 cylinder ma wysokie korekcje, na początek zamieniłbym pompki miejscami i wymienił uszczelnienia, a potem zrobił znowu logi. 1
kubabkb Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 mialem to samo musialem wymeinic wtrysk. rowniez 4 czemu w wiekoszosci przypadkow ktore widzialem na necie, przewaznie pada 4 wtrysk?
Lukaszek501 Opublikowano 3 Maja 2020 Autor Opublikowano 3 Maja 2020 Narazie podmienię 2 z 4 i zobaczymy czy coś się zmieni.
kamil-vag Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 4 godziny temu, kubabkb napisał: rowniez 4 czemu w wiekoszosci przypadkow ktore widzialem na necie, przewaznie pada 4 wtrysk? Ktos kiedyś pisał, że może to być wina złego przelotu powietrza do 4 cylindra, że kolektor jest źle zaprojektowany... Zazwyczaj po odkręceniu to 4 kanał w głowicy jest najbardziej zasyfiony itd... Ile w tym prawdy, nie wiem, ale może coś w tym być...
Lukaszek501 Opublikowano 4 Maja 2020 Autor Opublikowano 4 Maja 2020 Statyczne: TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Dynamiczne: TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
lukasz51237 Opublikowano 4 Maja 2020 Opublikowano 4 Maja 2020 Kąt synchronizacji można ustawić na zero albo delikatnie na minus, wtryski miałeś zamienić.
Lukaszek501 Opublikowano 4 Maja 2020 Autor Opublikowano 4 Maja 2020 Czekam na uszczelniacze, po zmianie wrzuce logi przy okazji zmienię synchronizacje.
Lukaszek501 Opublikowano 5 Maja 2020 Autor Opublikowano 5 Maja 2020 Nie ma potrzeby wrzucać logów. Zmieniona 4 pompka i uszczelniacze na pozostałych. 3xba + 1xar bo nie było innej na szybko dostępnej. Auto przestało trzepać lewarkiem a na postoju już nie buja jak łajbą na morzu. 4 pompka już niestety była przez kogoś wymieniana wcześniej, było na niej widać "oznaczenia" handlarza. W najbliższym czasie jeszcze tec2000 profilaktycznie użyję bo nie wiadomo ile "nowa" pompka leżała nie używana. Można zamykać temat i dzięki za odzew
piotrsob1 Opublikowano 6 Maja 2020 Opublikowano 6 Maja 2020 (edytowane) W dniu 3.05.2020 o 14:51, kubabkb napisał: mialem to samo musialem wymeinic wtrysk. rowniez 4 czemu w wiekoszosci przypadkow ktore widzialem na necie, przewaznie pada 4 wtrysk? Faktycznie problem jest na czwartym cylindrze ale tak wysokie korekcje , (szczególnie jak zmieniają się mocno w czasie rozgrzewania silnika ) wcale nie świadczą o jakimkolwiek problemie z samym pompowtryskiwaczem. W 90 % powodem jest stan dolnego uszczelnienia pompki i przedostające się do szyny paliwowej spaliny, które ją " zapowietrzają "( pęcherzyki spalin zawarte w paliwie które napełnia pompkę powodują że pompuje ona dużo mniejsze dawki paliwa niż te które chce ECU ). Prawidłowa wymiana uszczelniaczy i śrub mocujących, połączona ze zamianą miejscami pompek ( w tym akurat przypadku czwartej z dowolną inną ) da odpowiedź czy to wina uszczelniaczy, gniazda czy pompki. Jest przynajmniej 70% szansy że po takim zabiegu wszystko wróci do normy Edytowane 6 Maja 2020 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się