maikelelele Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 Witam. Proszę o analizę logów dynamicznych i statycznych. Samochód po chipie na ok. 200km 300nm i ostatnio coś słabo się zbiera. Wyczyszczony intercooler, wymieniony N75. Z efektów dzwiękowych slychać jak turbo laduje doładowanie( charakterystyczne pssss przy przyspieszaniu) oraz po odpuszczeniu pedału gazu slychac uchodzenie cisnienia, jedno parsknięcie trwające około 0.5s Błędy: 16683 - regulacja cisnienia doladowania P0299 - 002 - nieosiągnięta granica regulacji Dodam, że ten błąd pojawił sie po wymianie N75, przed wymianą był błąd 17956 zawór ciśnienia doładowania oraz 16683 ciśnienie doładowania LOG 1 AUDI.xlsx LOG 2 AUDI.xlsx LOG 3 AUDI.xlsx LOG 4 AUDI.xlsx LOG 5 AUDI.xlsx
przem8 Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 Sprawdź szczelność dolotu, dv. Turbo nie ładuje tyle co chce program i bogata mieszanka pod obciążeniem.
maikelelele Opublikowano 3 Maja 2020 Autor Opublikowano 3 Maja 2020 (edytowane) zauważyłem jak sciągałem filtr powietrza, że dolot jest suchy, ale węże które są jakby pod zaworem DV są delikatnie mokre i oblepione kurzem. Tip szczelny Wymieniłem ostatnio sonde lambde na NGK(zapsute podgrzewanie), bo wydechy miałem okopcone jednak nadal problem nie ustał. widocznie od za bogatej mieszanki. Czym moze być spowodowana za bogata mieszanka? Niesczelnością w dolocie ? Edytowane 3 Maja 2020 przez maikelelele
maikelelele Opublikowano 4 Maja 2020 Autor Opublikowano 4 Maja 2020 Siema, wrzucam logi po serwisie. ic wyczyszczony szczelnosc dolotu calego sprawdzona n75 nowy chinski? - 60zł -sprawny ? DV sprawny gruszka turbo delikatnie podciągnięta Proszę o sprawdzenie logów, czy idzie w dobrą strone, i w czym ew. szukac problemu LOG-1 exc.xlsx LOG2.xlsx stat .xlsx
Łukasz13 Opublikowano 5 Maja 2020 Opublikowano 5 Maja 2020 Co w tym aucie wogóle jest zamontowane? wtryski seryjne"? raczej na takie nie wyglądaja, logi robione na pb? wrzucaj logi na vaglogi.pl
maikelelele Opublikowano 5 Maja 2020 Autor Opublikowano 5 Maja 2020 Logi robione na PB Wstawiony jest DP 2.75 i zrobiony program. Wszystko reszta seria. Okej, bedę wrzucał logi na ten hosting
przem8 Opublikowano 5 Maja 2020 Opublikowano 5 Maja 2020 Jak robisz te logi to logicznymi parami 2+33, 3+20 i 115+118, a nie takie pomieszanie z poplątaniem. Jak na seryjne wtryski to coś krótkie czasy wtrysków i sprawdziłbym ciśnienie paliwa czy czasem regulator ciśnienia paliwa w filtrze się nie posypał.
maikelelele Opublikowano 5 Maja 2020 Autor Opublikowano 5 Maja 2020 właśnie skoro wspomniałeś o pompie paliwa, od dłuższego czasu słychać z okolicy tylnej kanapy takie dziwne jęczenie, podczas przekręcania kluczyka i podczas pracy silnika też słychać takie cykliczne jęczenie. auto normalnie odpala itp. Czy to może być ten regulator?
Łukasz13 Opublikowano 6 Maja 2020 Opublikowano 6 Maja 2020 Najłatwiej sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie, jeśli jest wiecej niż 4 bar to filtr paliwa do wymiany. 1
maikelelele Opublikowano 6 Maja 2020 Autor Opublikowano 6 Maja 2020 Na listwie pod obciazeniem ok. 4 bary a na wolnych obrotach okolo 3,3-3,5 bara
maikelelele Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Opublikowano 7 Maja 2020 Jeszcze pytanie mam, dolot wzrokowo sprawdzany i szczelny jest, jak dokładniej sprawdzić nieszczelności?
przem8 Opublikowano 7 Maja 2020 Opublikowano 7 Maja 2020 Ciśnienie sprawdzales podczas jazdy? Dolot kompresorem. Wpisz sobie boost leak test 1.8t i masz w ciul filmików.
maikelelele Opublikowano 9 Maja 2020 Autor Opublikowano 9 Maja 2020 Cisnienie podczas jazdy sprawdzane - pod obciązeniem. Znalazłem nieszczelność, odpowietrzanie skrzyni korbowej - plastikowe kolanko pod kolektorem dolotowym + obluzowana mosiężna wkrętka do gazu na cylindrze nr3. Martwi mnie jednak fakt, że w drugim moim poście wrzuciłem logi, i w porównaniu do pierwszych logów przepływka wskazuje mniejsze wartości. Jaka powinna być prawidłowa wartość MAF przy chipie na 200km i 320nm ?
Łukasz13 Opublikowano 10 Maja 2020 Opublikowano 10 Maja 2020 Ty robiłeś ten program w tym aucie czy już był? diagnoza tego w tym momencie jest daremna bo może być nasrane w programie i nikt tego nie rozwiąże, wgraj seryjny program i rób logi wtedy bedzie łatowiej to zdiagnozować na odległość, albo jedź do kogoś kumatego w tych silnikach.
maikelelele Opublikowano 11 Maja 2020 Autor Opublikowano 11 Maja 2020 Program był robiony w HP Performance, auto spisywało się swietnie, teraz coś odmawia posłuszeństwa. Szczelność sprawdzona, wrzucam logi ( niestety na vaglogi.pl nie dam rady, bo piszę, że nie dodało plików) Nieszczelnością okazała się pęknięte kolanko odmy wchodzące w podstawę filtra oleju., teraz jak nabije ciśnienia w dolot to bardzo delikatnie ucieka przez zaworek obok ściany grodziowej i kolektora dolotowego( na zdjęciu nizej zaznaczone) - ucieka tak jakby na obudowie tego zaworka) Proszę o analizę logów. Samochód ma 180tys. przebiegu, 30 tyś na gazie i był serwisowany terminowo - zmiany filtrów, olejów, chłodzenie turbo itp. 3.xlsx 2.xlsx 1.csv
Łukasz13 Opublikowano 11 Maja 2020 Opublikowano 11 Maja 2020 Cały czas wygląda jakby go zalewało paliwem, czasy wtrysków bardzo krótkie jak na seryjne wtryski, ale jęśli mówisz ze ciśnienie paliwa ok to dziwna sprawa, drugi temat to niedoładowująca turbina praktycznie w całym zakresie, tu powinna pomóc regulacja sztangi na turbinie.
maikelelele Opublikowano 12 Maja 2020 Autor Opublikowano 12 Maja 2020 Da radę jakoś podciągnąć te sztangę bez wyciągania turbo?
maikelelele Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Opublikowano 16 Maja 2020 Wracam do tematu, wszelkie nieszczelnosci chyba zatkane, nabijając w układ cisnienie ok 0.8bara prawie nic nie ucieka. Jak po logach poznać, czy jest nadal jakaś nieszczelność? Który blok sprawdzać i jaką około powinien mieć wartość? Co do podciągania gruchy, macie może jakieś rady? Co poodkręcać, ile ją podciągnąć, czy lepiej dostać się od dołu, czy od góry ? Auto jedzie już lepiej, aczkolwiek cały czas występuje błąd nie osiągniętej granicy regulacji doładowania i obwód grzejny sondy pierwszej(drugiej nie ma, kata też) - mimo że sonda wymieniona na nową, ori NGK 380zł z intercarsu.
przem8 Opublikowano 16 Maja 2020 Opublikowano 16 Maja 2020 Zmień na boscha, bo inne zamienniki się nie nadają. Zrób komplet logów. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się