Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 1.8t AWT 4B0906018CG (Zrób to sam)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Od 3680 obr/min przydałoby się też więcej paliwa podlać.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

Jak chcesz urządzać teleturnieje to chociaż wklejaj logi tych samych grup, a nie jeden bez gr.33. Poza tym najlepiej jakby porównywać kompletną serię do zmian, bo niewiadomo co ktoś tam nagrzebał i co autor miał na myśli - takie moje zdanie.

Opublikowano
8 minut temu, przem8 napisał:

bo niewiadomo co ktoś tam nagrzebał

Tutaj to chyba sam @Pinokio 1700grzebie?

Opublikowano

Witam brawo kolega pelonek1 brakuje paliwa nie można iść dalej przyczyna pompa paliwa która na biegu  jałowym robi 3.5 bara a przy spokojnej jeż. 4 bary i podczas butowania na początku  5 bar a potem spada do 3.5 bara chodzi o log z max przepływki 133 g/s .

W logu osiągającym max przepływ 158 g/s jest inny problem ja go znam ale chodzi o naukę czytania logów ja daję wędkę a nie rybę doświadczony tuner nie da wam nawet haczyka.

Tak to trochę teleturniej dla chętnych w celach nauki podnoszenia mocy 1.8 t

 

Logi z 33 Grupy 002, 033, 115:  

favicon-160x160.png Show log - VAGLOGI

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

W niedziele nieudolne próby na zużytej pompie paliwa dalej po wymianie.

Tak pinokio grzebie bo to jego auto.

Logi z długim czasem robione na 4 biegu częściowo z narażeniem życia v/max w logu 1 wstawionym 220 km/h wg.licznika hamowanie po logu częściowo na zakręcie z tańczeniem i palpitacją serca.

 

 

Opublikowano

Szkoda, że temat ucichł. Może jest jakiś kolega co coś więcej by się wypowiedział? Jakich map dotykać, jakich nie, takie podstawy zebrane w jednym poście? Mam nadzieję, że ktoś będzie chciał się podzielic wiedzą :D

Opublikowano

Forum nefmoto tam jest wiedza.A jeżeli masz konkretne pytania odpowiem.

Opublikowano

Powiem tak uczę się cały czas od ostatnich postów w aucie zmieniłem intercooler nietypowo na wodny i uwolniłem wydech. Aktualnie stroje monitorowanie momentu obrotowego po biegach aby ogarnąć problemy z trakcją na 1i2 biegu.

mod2.png

Opublikowano

Witam. Mogę prosić o pik xdf do silnika awt?? 

[email protected]

 

Opublikowano

Awt wydaje mi się że ma kila xdf nie jest tu ważny kod silnika a soft zagrany w ecu ja mam taki .niestety forum nie akceptuje takich plików jakiś bezsens.

Opublikowano

DZIEKUJE za plik lecz jak mówiłeś awt moze miec wiele pików xdf ale udało sie znaleść na nefmoto plik xdf o moim numerze sterownika 4b0 906 018 DC mam malo czasu ale powoli ucze sie narazie wywaliłem kata i chciał bym zrobic prosta mape usunać 2 sąde moze pompe sai z twoich postów wiem jak obliczyć mape doładowania ale moze coś napiszesz jeszcze o paliwie zapłonie limiterach i które mapy poruszyć do podstawowego softu pozdrawiam.i bede wspierał 

Opublikowano

Oto podstawowe mapy

serja1.png

Opublikowano

Taka zajawka może rozbudzi temat 

ldrxn.png

Opublikowano

Ewentualnie tak w chwili obecnej ale od 3 biegu włącznie w górę.

ldrxn2.png

Opublikowano (edytowane)

Dowalenie boosta nie to wszystko.

Proponuje sprawdzić czy wtryski nie petla bo potem może być płacz.

I zalożysz temat z pytaniem "dlaczego wypalił sie zawór w głowicy".

Edytowane przez Shhaddoww
Opublikowano

Nie pentlą 1.5 ms zapasu lambda 0.82 osiągnięta,  w tej chwili martwię się ile pochodzi fabryczne k-03s na takich nastawach do dzisiaj zrobiłem 7000 km brak problemów może 1 z strojeniem limitera momentu po biegach aby nie palił gumy lub nie zamulał na 1 biegu, 2 wystrojona ok na sezon letni. Fabryczne turbo w połączeniu z intercoolerem który nie stawia oporu szybko wstaje i to jest problemem ale małym, tym bardziej że od 01 01 2022 boję się naciskać na pedał gazu i to jest problem.

 

Opublikowano (edytowane)

Cześć wszystkim.

Bardzo fajnie, że powstał taki temat.

Jest ktoś w stanie wytłumaczyć mi w jaki sposób odpowiednio dobrać plik XDF ewentualnie jak zmodyfikować inny plik, tak aby pasował do naszego wsadu.

Konkretnie chodzi mi o plik 06a906032fc.

Jednak myślę że wiele osób może mieć podobny problem i dobrze by było rozwiać wątpliwości.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Sieka5
Opublikowano

Ja w moim a3 mam taki sterownik i xdf z nefmoto pasuje idealnie nic nie trzeba przerabiać.

 

Opublikowano

Dzięki za szybką pomoc.

Macie w planach dalej rozwijać temat?

Opublikowano

Myślę że wszyscy co są zainteresowani to pomogą ja też powoli daje sobie radę lecz stoję na rozpracowaniu programu do checksum na win 7 a nie chce uwalić sterownika bo potrzebuje tego auta do pracy ogólnie mam bardzo mało czasu ale będę zdawał relacje i obserwowł temat pozdro ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...