Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 DTM 25th Anniversary QUATTRO 1 of 250


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
35 minut temu, dRACoNIx napisał:

Polecam Ci zrobić geometrie w ASO ale niech ustawią w maszynie setup S-line 1BV !!!

zobaczysz różnice na + 

Śmieszne ze o tym piszesz, bo między innymi przez położona geometrię nie wziąłem po pierwszych oględzinach DTMa i wróciłem do domu. Była wymieniana zawiecha na nowa z tylu jakiś czas temu  i z tego co zrozumiałem nie została ułożona odpowiednio kołyska. Są tam ponoć od tego śruby tez. Szwagier spostrzegawczy jak stonka podczas oprysku wypatrzył kilka mm różnicy między odległościami poszczególnych kół od siebie i to zaważyło. Tu zdjęcia z prac nad regulacja tylu i zdjęcie przed ASO przed ustawieniem i pomiarami. Na końcu stan wypatrzony przez szwagra i poprawiony w ASO. @H4mm3R Przeplacone, ale płacił Słowak, wiec... :krol:

9728C723-C439-4039-BE85-F5AC280E1749.jpeg

 

B083CAE0-3946-4C59-89DF-C15710F50963.jpeg

 

9DD30798-0BE7-4969-9960-211D3529A0EE.jpeg

 

Przód lekko leży, ale przez glebę :thankyou2:

Edytowane przez HOLMATRO
Opublikowano (edytowane)

Panowie jedno szybkie istotne pytanie - jaki jest algorytm zapisywania pozycji fotela i lusterek memo? Bo w błękitnej miałem fotele ręcznie przestawiane, tu jest milion przycisków w drzwiach i chciałbym sobie i żonie przypisać dwie zapamiętane pozycje.. Szukam w szukajce instrukcji ale nie znajduje tego nigdzie

 

 

edit: temat nieaktualny, stałem pod supermarketem, pobawiłem się i rozkminilem jak to działa. 

Edytowane przez HOLMATRO
Opublikowano (edytowane)

Z tą geometrią to klasyka, wiele osób zmienia zawias na gwinty i inne wynalazki ale prawie nikt nie sprawdzi dopasowania stabilizatorów do rodzaju zawiasu oraz kątów kół i całej tej niezbędnej precyzyjniej regulacji która jest tak ważna przecież od tego zależy wszystko.

czemu ASO bo stosunkowo to nie aż tak drogie a oni mają wedle fabryki zapisane setupy konkretnych zawieszeń.  A moje oko u Ciebie jest -35mm może -40 zatem setup co najmniej 1bv. 

Sorry że się czepiam ale przód masz do poprawy. 

Edytowane przez dRACoNIx
Opublikowano
Godzinę temu, HOLMATRO napisał:

Panowie jedno szybkie istotne pytanie - jaki jest algorytm zapisywania pozycji fotela i lusterek memo? Bo w błękitnej miałem fotele ręcznie przestawiane, tu jest milion przycisków w drzwiach i chciałbym sobie i żonie przypisać dwie zapamiętane pozycje.. Szukam w szukajce instrukcji ale nie znajduje tego nigdzie

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
35 minut temu, dRACoNIx napisał:

Sorry że się czepiam ale przód masz do poprawy. 

Spoko, od tego jest forum, żeby się wypowiadać i dzielić wskazówkami. :thumbup1:

Nie zwracam na to szczególnie uwagi bo w poprzednim Audi tez miałem glebę i kąty leżały z przodu tak samo. 

No i nie zapominajmy, że grzebały przy tym Pepikowe rączki, wiec... :nabijasie:

Opublikowano

Gratulacje zakupu Grzechu ??

Ładna sztuka ! Z ciekawości który ma nr z 250 ? W serii siedziało tam zdaje się 1BD. Jak się prowadzi na tym zawiasie ? Gdyby nie to, że warto ją zachować w nienaruszonym stanie pewnie już byś miał listę modów ? BTW. Zważ ją w wolnej chwili, ciekawe ile ma w tym setupie ?

Niech bezawaryjnie służy ! Pozdrawiam ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

może coś nakieruje :) 

Opublikowano
11 minut temu, black4 napisał:

Gratulacje zakupu Grzechu ??

Ładna sztuka ! Z ciekawości który ma nr z 250 ? W serii siedziało tam zdaje się 1BD. Jak się prowadzi na tym zawiasie ?

Niech bezawaryjnie służy ! Pozdrawiam ?

 

Mój nr 161/250. Fajnie to rozwiązali, bo 5 ostatnich cyfr vinu dla S4 DTM to dwa zera i numer egzemplarza. 
Na potwierdzenie:

63690F65-D5A7-4C2A-A735-5A0F9067EBC9.jpeg
 

W serii chyba to co we wszystkich S4, natomiast na Bilsteinie jeździ mi się dobrze, chociaż Vogtland i Eibach były dużo bardziej miękkie i komfortowe. Tu jest twardziej, chociaż żona zadowolona bo auto się lepiej trzyma jej zdaniem niż błękitna.. Dziwne, 3 lata prac nad autem, żeby jeździło jak torowe, a ona nagle ma jakieś ale... :kox:

Opublikowano
24 minuty temu, andrzej104513 napisał:

 

Dzięki Andrzeju, zapomniałem o poczciwym youtubku, szukałem zawzięcie tutaj jakiegoś wątku, ale wpisywałem widocznie złe frazy. 
I zanim wrzuciłeś, edytowałem posta ze już sobie sam jakoś poradziłem, chwila zabawy na parkingu i rozpracowałem kombinacje. Przy okazji odkryłem, ze mam opcje Tiltu w prawym lusterku. :rolleyes:

Opublikowano

Jak jest pamięć to zawsze jest tilt. 

Opublikowano

Graty furki, super egzemplarz i niechaj cieszy i śmiga bezawaryjnie ?

Dodam od siebie odnośnie zawiechy... jako, ze masz gwint to pojechał bym zrobić jeszcze raz ustawienia. Ty w aucie. Ustawienie wysokości i do tego ustawienie na wagach „corner balance” ;) Wtedy auto jeździ jak należy plus jest odpowiedni nacisk na koła Czy tez oś 

1 godzinę temu, dRACoNIx napisał:

czemu ASO bo stosunkowo to nie aż tak drogie a oni mają wedle fabryki zapisane setupy konkretnych zawieszeń.  A moje oko u Ciebie jest -35mm może -40 zatem setup co najmniej 1bv. 

 Aso nie musi mieć tylko swoich pojazdów. Zależy na jakiej maszynie pracuje dane aso. Specjalistyczny warsztat od ustawiania tez może  mieć konkretne zawieszenie. Jedna z lepszych maszyn to hunter i również posiada bazę  prawie wszystkich aut jak nie wszystkich z różnymi typami zawieszeń ;) 

Opublikowano

Grzesiu, Gratulacje zakupu takiego egzemplarza:hi: niech służy:wink4:

Opublikowano

Już wiedziałem chwilę wcześniej co się kroi i starałem przenieść zainteresowanie Grześka na inny tor jeżeli chodzi o V8 ale uparł się na b7 :) no wóz ciekawy, wyjątkowy i oby dobrze służył i dawał wiele radości bo o to głównie chodzi w tej zabawie. Nie zawsze trzeba być najszybszym, najładniejszym a tak jak wspomniałem wyżej ważny jest banan na twarzy przy wejściu do auta. Bezawaryjności ! :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzięki za info ?

Przyzwyczaiłeś żonę do sportowego zawiasu to teraz innym nie będzie chciała jeździć ?

BTW. Grzechu w wolnej chwili sprawdź go na hamowi.

Ciekawe jak trzyma parametry,

Pozdrawiam ??

Opublikowano

Próbowałem teraz podpiąć V-fiza i rozkodowało mi radio.. Nie mam nigdzie kodu w papierach, jest jakiś sposób na zdobycie go?

Opublikowano

Podepnij się vcds i w advanced id jest numer seryjny radia i za ok 30zl na allegro rozkodujesz je po tym numerze. 

Opublikowano
Teraz, kamil-vag napisał:

Podepnij się vcds i w advanced id jest numer seryjny radia i za ok 30zl na allegro rozkodujesz je po tym numerze. 

A89E1684-AC17-4985-B1F2-1F82F65118E0.jpeg
 

taki nr mi wyskakuje na dzień dobry, to ten?

Opublikowano
29 minut temu, kamil-vag napisał:

Tak to ten, w vcds jest ten komfort, że można sobie odrazu skopiować ?

Coś takiego: https://allegro.pl/oferta/rozkodowanie-kod-do-radia-audi-zdalnie-rns-e-7875560985

Rozmawiałem, zapłaciłem, czekam na kod:thumbup1:

Opublikowano
Godzinę temu, HOLMATRO napisał:

Próbowałem teraz podpiąć V-fiza i rozkodowało mi radio.. Nie mam nigdzie kodu w papierach, jest jakiś sposób na zdobycie go?

Czekaj... zły masz sofy w fiz na to wychodzi. Ja miałem tak jak miałem sofy pod sterowanie z kiery. Może dlatego ze auto z USA. Musiał byś zagadać ze stwórcą. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...