HatefulEvil Opublikowano 29 Lipca 2020 Opublikowano 29 Lipca 2020 niestety kompresja na ciepłym silniku na cylidrach spadła między 7 a 9. Na zimnym wypadają srogo zapłony na pierwszym cylindrze. Po rozgrzaniu da się jeździć, bo wypadają sporadycznie, ale zanim to nastąpi jest masakra. Teraz pytanie czy wymieniać słupek czy robić remont? Słupki widziałem na allegro do 3k, a remont jak źle pójdzie to gdzieś 8k? Jakieś porady?
Pieterb Opublikowano 29 Lipca 2020 Opublikowano 29 Lipca 2020 weź pod uwagę że ten używany za 3 tyś też nie musi być w dobrym stanie
audicoman Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 Ja bym poszukał jakiejś używki z pewnego źródła. Z jakiegoś angola zawsze coś możesz wyrwać.
przem8 Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 (edytowane) Dokładnie, trafiają się jeszcze nie wyciągnięte i można się przejechać, sprawdzić kompresję bez problemu. Jak jest gwarancja rozruchowa to można zawsze zwrócić i takich ofert trzeba szukać. Jakieś koszty będą ale zawsze to mniej niż remont, który solidny w ciul kosztuje i nie zawsze też wszystko pójdzie ok. Edytowane 30 Lipca 2020 przez przem8
HatefulEvil Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Opublikowano 30 Lipca 2020 Czyli 2 do 1 dla słupka. To ci ciekawostka ;p Nie ma zbyt wielu tych ofert na allegro. Ktoś się orientuje w jakich granicach wymiana słupka by była? W jednej ofercie na allegro oferują za 2k.
Langista Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 Jak znajdziesz porządny warsztat to za remont wydasz maksymalnie te 6-7 tyś. Chyba że tłoki pęknięte to więcej. Porządny warsztat da gwarancję na swoją robotę i rachunki. Znajdziesz słupek i porządny warsztat da gwarancję tylko na zamontowanie i poskładanie tego co im dasz. Nie opowiadam się za żadną ze stron, chce tylko przedstawić jak to 'z boku' wygląda.
HatefulEvil Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Opublikowano 30 Lipca 2020 Ile za swapa ktoś wie? Jeśli mam wydać 2.5 za silnik i 2k za montaż, to chyba sensowniej jest dorzucić do remontu. 1
Langista Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 Ja jak luźno z kumplem-mechanikiem rozmawiałem to za samego swapa czy też rozebranie i poskładanie silnika przy remoncie ok 2-3k bierze, bo robota jest i tak taka sama (jeżeli chce się dać gwarancję na swoją robotę).
JarekST202 Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 Ale jakiego swapa?Przecież chcesz włożyć ten sam silnik,czyli wymienić jako część. Przy swapie jest róznie bo często trzeba coś przerabiać, dorabiać itd.Ty odpinasz osprzęt i wyjeżdżasz silnikiem razem ze skrzynią,przekladasz skrzynię do drugiego,wyjeżdżasz spowrotem i podpinasz osprzęt. Koniec. Dodatkowo masz możliwość pełnej weryfikacji wszystkiego bo masz poza autem.
szafa Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 9 godzin temu, HatefulEvil napisał: Ile za swapa ktoś wie? Jeśli mam wydać 2.5 za silnik i 2k za montaż, to chyba sensowniej jest dorzucić do remontu. Wszystko zależy ile chcesz pojeździć, jak auto dłużej to ja bym jednak robił remont, niech za 3 miechy się okaże że tamten słupek też robi figle, nawet jak by się okazało że gwarancja i oddadzą pieniądze tracisz czas, plus dodatkowo szukanie kolejnego słupka a pewnie skończy się i tak i tak na remoncie. Chyba że auto nachwile, to wsadzaj słupek i puść go w świat
Dev Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 zalezy w jakim stanie jest głowica od AVJta czesto-gesto nie nadaja sie juz do powtórnego montazu i trzeba zakładac od AEB/AJL bo sa trwalsze
HatefulEvil Opublikowano 31 Lipca 2020 Autor Opublikowano 31 Lipca 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Dev napisał: zalezy w jakim stanie jest głowica od AVJta czesto-gesto nie nadaja sie juz do powtórnego montazu i trzeba zakładac od AEB/AJL bo sa trwalsze zakłądam że to plug & play? widzę że głowice AEB po remoncie kompletną mogę wyrwać za 1200, mógłbym ją w sumie sam wrzucić na auto. Dół chyba powinienem mieć spoko, bo nie pali oleju nadmiernie... edit. głowica AEB nie ma miejsca na układ SAI, więc dla mnie w niemczech raczej słaba opcja :/ Edytowane 31 Lipca 2020 przez HatefulEvil
Langista Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 Spojrzeć nie zaszkodzi w jakim stanie tam to wszystko jest, zwłaszcza jak będzie na wierzchu wszystko.
HatefulEvil Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Na ciepłym mam kompresje 7, 8 ,8 , 9 a przy próbie olejowej 11,5 10 10,5 11 Czyli dół i góra do remontu, a może ceramizerem go zalać? xD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się