Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Avant / AVF / S-Line Plus


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pomyśle nad tym,pierw auto musi wrócić do zywych :D

Wtryski sa w sprawdzeniu i sie okazało,ze wszystko z nimi niby okej,ale od tego wałka padły tam jakieś podkładki czy talerzyki,i nie wiadomo czy pojdzie to zregenerować :chytry:

Opublikowano
46 minut temu, Marfiol napisał:

podkładki czy talerzyki,i nie wiadomo czy pojdzie to zregenerować :chytry:

Podkładki pod wtryskami? 

Opublikowano
Godzinę temu, george napisał:

Podkładki pod wtryskami? 

Niee te gumki,tylko coś we wtryskach ponoć 

Opublikowano

Nie chce Cię straszyć, ale żeby się nie okazało, że po tych ich regeneracjach będzie gorzej niż przed ?

Wystarczyło porządnie i zgodnie ze sztuką wymienić oringi i podkładki pod wtryskami i by było dobrze ?

Opublikowano
11 minut temu, kamil-vag napisał:

Nie chce Cię straszyć, ale żeby się nie okazało, że po tych ich regeneracjach będzie gorzej niż przed ?

Wystarczyło porządnie i zgodnie ze sztuką wymienić oringi i podkładki pod wtryskami i by było dobrze ?

Oj tam :kox:

Ktoś musi szlaki przecierać, żebyśmy mądre nauki mogli pobierać :sarcastic:

Opublikowano
3 godziny temu, kamil-vag napisał:

Nie chce Cię straszyć, ale żeby się nie okazało, że po tych ich regeneracjach będzie gorzej niż przed ?

Wystarczyło porządnie i zgodnie ze sztuką wymienić oringi i podkładki pod wtryskami i by było dobrze ?

Tzn mój majster ma tam jakiegoś swojego chłopa od Tych wtrysków,i czekam na odpowiedz czy da się wogole coś jeszcze zrobić z tymi moimi wtryskami,bo usłyszałem tylko,ze te elektrozaworki i wszystko inne jest igła tylko,ze jakieś talerzyki czy coś są wy*ebane.

Z wtryskami nie miałem zadnych problemów,wsumie dopoki wałka nie było słychać to cykało wybitnie cichutko,a mam porownanie do paru PDków,ktorymi jezdze 

Nawet dyma nie puszczał,co jest dziwne xD

Zobaczymy,jutro podjade moze coś wiecej bedzie wiadomo ;)

Niech to składa,bo brakuje mi avanturnika :(

Opublikowano

Autko odebrane w sobote,troche kilometrów natłuczone - pacjent żyje :D

Pompki pojechały jednak do Diesel Serwis Mazanek,bo tamten koleś twierdził,ze sa do regeneracji nie sprawdzajac ich nawet :facepalm:

Przebieg 292.612km

-Wałek rozrządu,panewki i szklanki Kolbenschmidt 

-Rozrząd komplet INA

-Koło zębate wału ASO

-Termostat Mahle

-Pasek z napinaczem + rolka prowadząca

-Poduszka pasa przedniego Lemforder

-Olej Valvo 5W40

-Płyn chłodzący

-Regeneracja pompek (1 regenerowana,reszta po regulacji + wymiana oringów)

+dużo dupereli typu uszczelki vacu pompy,dekla ogarniecie prawego zacisku z tyłu itp...

Jak się okazało,poprzednio rozrząd był przestawiony o ząb,za słabo podokręcany + w/w koło zębate wału było luzne i miało juz powyszarpywane ząbki :facepalm:

Teraz wszystko śmiga elegancko,jedynie do majstra musze podjechać na korekte synchro

Tak wyglądała jedna szklanka...

20210406_181731.jpg

Snapchat-1068278797.jpg

No i wesoły avanturnik :wub:

20210411_163917.jpg

20210410_153921.jpg

 

 

 

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Nareszcie, pewnie radości po takiej rozłące nie ma końca :tongue4:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
13 minut temu, R4xx napisał:

Nareszcie, pewnie radości po takiej rozłące nie ma końca :tongue4:

Ahh żebyś wiedział :wub:

Pierwsze chwile po przesiadce z Caddy myślałem,że jade S klasą haha :D

Jest dużo planów przewidujących uziemienie auta np.ściema szyb ale póki co odkładam je na potem.. Tankowanko i jazda :naughty:

Opublikowano

Lej odrazu Archoila AR do tego nowego setupu wałka... Olej valvo jaki dałeś MST C3? Trzeba było już odzalowac troche i wlać ravenol, ma lepsze parametry...a chyba lepiej dorzucić parę złoty na olej niż potem na szklanki, wlaki itd hehe

Opublikowano

Prawidłowo się prezentuje .   :thumbup1:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
8 godzin temu, kamil-vag napisał:

Lej odrazu Archoila AR do tego nowego setupu wałka... Olej valvo jaki dałeś MST C3? Trzeba było już odzalowac troche i wlać ravenol, ma lepsze parametry...a chyba lepiej dorzucić parę złoty na olej niż potem na szklanki, wlaki itd hehe

Myslalem wlasnie nad tym przegladajac Twoj temat.

Serio taka różnica? :P

Taak mam MST C3 ten z normą pod pompki.

Przy takim serwisie to już nie koszty inny olej, ale miałem już valvo kupione wcześniej 

7 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Prawidłowo się prezentuje .   :thumbup1:

Podziekował, ale czarnych szyb muu brakuje mocno może jeszcze jakieś lusterka chrom ??

Opublikowano

Wrócił do żywych. :D 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Po powrocie do żywych wpadły ciemne szyby,schowki pod fotele i ogarnalem sprawe,która mnie najbardziej irytowała - bujane fotele.

Jeszcze kierunek w lampach trzeba będzie lekko sciemnic,i założyć nakladki chrom na lusterka, które już czekają :P

20210424_152632.jpg20210424_152652.jpg

received_1406316603088700.jpeg20210425_202527.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Marfiol napisał:

Po powrocie do żywych wpadły ciemne szyby,schowki pod fotele i ogarnalem sprawe,która mnie najbardziej irytowała - bujane fotele.

Jeszcze kierunek w lampach trzeba będzie lekko sciemnic,i założyć nakladki chrom na lusterka, które już czekają :P

20210424_152632.jpg20210424_152652.jpg

received_1406316603088700.jpeg20210425_202527.jpg

Wygląda pięknie!

Dużo roboty ze schowkami? Kierunki też chciałem dymić. Będziesz lakierował? 

Edytowane przez R4xx
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
4 minuty temu, R4xx napisał:

Wygląda pięknie!

Dużo roboty ze schowkami? Kierunki też chciałem dymić. Będziesz lakierował? 

Dzięki :D

Schowki prosta sprawa,tylko troche gimnastyki jest.

Folie dam,prawdę mówiąc już je kiedyś miałem przyciemniałem ale zbyt ciemna folia jakoś mi to nie pasowało i zerwałem 20210109_175111.jpg

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Marfiol napisał:

Dzięki :D

Schowki prosta sprawa,tylko troche gimnastyki jest.

Folie dam,prawdę mówiąc już je kiedyś miałem przyciemniałem ale zbyt ciemna folia jakoś mi to nie pasowało i zerwałem 20210109_175111.jpg

Schowki wysuwane czy odchylane? Podpowiedz jaką folię kładziesz i ile % :naughty::kox:

Edytowane przez R4xx
Opublikowano

Co odpowiada za bujanie fotela? Uporałeś się z tym? 

Opublikowano

Fotel jest do szyn na śmiesznych nitach zamocowany, trzeba je zerwać i w to miejsce dać śruby, które widać na zdjęciach wyżej ;) też miałem ten problem ale zamiast się z tym bawić to wymieniłem zwykłe naleśniki na s-line :D

Opublikowano

W sumie to winne są tulejki z jakiegoś tworzywa/plastiku w tych nitach, które się wycierają i powstaje luz :(

Po mojemu tulejki mają za zadanie zapobiegać jakimkolwiek piskom z połączenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...