carlos666 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 ze zdjęć wynika że jest to albo wada konstrukcyjna(inżynier nie policzył kilku warunków pracy) Albo po prostu źle dobrane parametry hartowania indukcyjnego (powierzchniowego) zębatki.
audiomaniak Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 ja też szukam jakiegoś silnika BKD jakby ktoś z was natkną się na interesującą ofertę to prośba o info
hubert_g Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Podłączam się do temat, ponieważ pod koniec tygodnia mam zamiar kupić AUDI A4 AVANT 2.0 TDI z 2005 roku. Autko ma przejechane 240 tys kilometrów. Przy stanie 180 tys kilometrów wymieniony został silnik, turbo oraz cały układ wydechowy. Wymiana dokonana została na gwarancji w ASO AUDI w Niemczech. Z wątku wnioskuje, że wymiana mogła zostać dokonana na ten sam model silnika czyli BLB? W tym przypadku po pewnym czasie czekają mnie ponownie te same problemy? Czy może w późniejszych latach produkcji silniki były już "poprawione"? Gdzie można sprawdzić jaki dokładnie model silnika został zainstalowany? Wiem, ze informacja znajduje się na tabliczce przy kole zapasowym, ale będą to dane o pierwszym silniku.
ALBINEK Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Podjedż do serwisu Audi i zapytaj wprost.Póżniej montowali napęd wałków na zębatkach,jak tak masz to ok.Przy wymianie rozrządu pamietaj tylko o imbusiku który napędza pompe oleju.
turdzi Opublikowano 12 Września 2009 Opublikowano 12 Września 2009 A ja zadam inne pytanie jak by ktos chcial usunac caly ten uklad walkow. Czy mozliwa jest wymiana tylko samego dolu silnika ( kompletnego , w tlokami i walem ) na BKD , ale reszta gratow ( czyli glowica walki PD itp. , itd ) pozostanie ze starego silnika BLB, BRE ,BRD ?
japon Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Witam.Mam pytanie odnosnie tego przeszczepu silnikow z BLB na BKD czy jest to ostatecznosc?
ALBINEK Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Jak silnik ci padnie to jest to najlepsza opcja.Ja u siebie wymieniłem łańcuszek,napinacz,koło na wałkach i imbusik .Mam spokój do następnej wymiany rozrządu to jakieś 100tyś. km.
japon Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 Moglby mnie ktorys z panow ktorzy robili przeszczep BLB na BKD poinformowac gdzie moglbym kupic silnik 2.0BKD bo cos mi sie wydaje ze przyszla kolej na przwszczep mojego AUDI gdyz rok temu kiedy ja kupilem troche nia trzeslo teraz trzesie coraz wiecej a do tego zaczelo cos jeszcze stukac w silniku bardzo dobrze to stukanie slychac podczas ruszania z miejsca na 1-dynce.Z gory bardzo dziekuje.
MAJKI Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 Moglby mnie ktorys z panow ktorzy robili przeszczep BLB na BKD poinformowac gdzie moglbym kupic silnik 2.0BKD bo cos mi sie wydaje ze przyszla kolej na przwszczep mojego AUDI gdyz rok temu kiedy ja kupilem troche nia trzeslo teraz trzesie coraz wiecej a do tego zaczelo cos jeszcze stukac w silniku bardzo dobrze to stukanie slychac podczas ruszania z miejsca na 1-dynce.Z gory bardzo dziekuje. Kolego przeczytaj moze ten wątek i nie wymieniaj narazie całego silnika http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_nierowna_praca_silnika_i_dziwne_trzaski-t81294.0.html
rakud29 Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 nikt z was nie pisze ile taka wymiana kosztuje jak by wymienic lancuszek kolo napinacz i imbusik przeciez jak to bedzie wymieniane co jakis czas to dlaczego ma sie popsuc a te kola sie obrabiaja bo albo napinacz pada albo imbusik i jak lancuszek ma luzy to robi takie cos
MAJKI Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 nikt z was nie pisze ile taka wymiana kosztuje jak by wymienic lancuszek kolo napinacz i imbusik przeciez jak to bedzie wymieniane co jakis czas to dlaczego ma sie popsuc a te kola sie obrabiaja bo albo napinacz pada albo imbusik i jak lancuszek ma luzy to robi takie cos Kolego jak napiszesz gdzie można kupić koło na wale korbowym na którym pracuje łańcuszek to wszyscy bedziemy Cie po piętach całować Bo po co wymieniać reszte którą jeszcze niby można kupić jak koło ma praktycznie starte zęby. Audi wycofało ze sprzedaży własnie te koło. No chyba że ktoś ma to kołe w bdb stanie i profilaktycznie wymieni reszte zestawu. Ale co potem co 100tyś wymieniać rozrząd + naped wałków chyba nie o to chodziło inżynierom z audi :gwizdanie: skoro wymyślili "nowy" naped za pomocą kół zębatych wzajemnie nachodzących na siebie. Wszystko byłoby OK gdyby ten nowy napęd był w tej samej cenie co stary łańcuchowy a nie 3X droższy i jeszcze olewają klientów i nie chcą sie przyznać do wady.
rakud29 Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 no tak tylko mi chodzi o to ze te kola wyrabiaja sie dlatego bo albo zawodzi napinacz albo imbusik i jak tego sie nie przypilnuje to pozniej jak jest lancuszek za luzny wyrabia zeby na kole wiec juz wiesz co jest wadliwe [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2009, 06:24_________________________________________________jeszcze jedno duzo jest roboty zeby miske sciagnac co trzeba jeszcze rozebrac zeby sprawdzic stan tego napedu
rtocki Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 te koła nie wyrabiają się dlatego że zawodzi napinacz, one są po prostu z ch... materiału, więc pilnowanie napinacza nie odwleka sprawy
Daimos Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Może komuś przydadzą się fotki: http://www.flickr.com/photos/amsun/sets/72157614349959267/ wymiana łańcuszka na koła zębate
turdzi Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Daimos Nawet bardzo bo w koncu wiem jak to tam wszystko wyglada
dziugi Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Witam. NO i niestety przyszedł czas na wymianę silnika w mojej A4.... silnik już zakupiony - 2.0 tdi BKD z golfa V 2006r przebieg 60 000km... czyli w sumie prawie jak nowy, nadmienie tylko że mój BLB ma przebieg 330 000 km, czyli ogroma różnica... W sumie to troche dziwne że dopiero po takim czasie pada dolna zębatka... PO wizycie u mechanika i po zdjęciu miski byłem załamany jak zobaczyłem stan dolnej zębatki. Teraz kilka pytań do tyh którzy mają już tą operację a sobą. -wiem o przeróbce smoka od AWX, i przeróbce starej miski olejowej od BLB... Ale do tej pory nie znalazłem żadnej wzmianki jak poradzić sobie z prawidłowymi wskazaniami oleju w silniku po swap-ie. Czy jest możliwość przełożenia starego bagnetu z BLB i zamontowania go w BKD?? Czy napotkam na jakieś inne problemy przy przekładaniu starych części np: chłodnicy oleju, rozrusznika, rolek, dwumasa, sprzęgła?? A może jakieś inne dodatkowe sugestie na temat części technicznej i trudności z tym związanych. Z góry dziękuje za pomoc[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2009, 21:00_________________________________________________mam jeszcze jedno pytanie. porównywałem głowice z bkd do tej z blb i obie wyglądają identycznie. jaka jest róznica pomiędzy nimi( jeżeli jest wogóle jakaś)??
ziutek--wroclaw Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Polecam od razu przed rozpoczęciem swapa kupić w aso łożysko igiełkowe 06b 105 313c wchodzi ono w wał od strony sprzegła a puźniej w nie wchodzi wałek główny ze skrzynio biegów. koszt ok 35 zł . ja przynajmniej w swoim kupionym bkd go niemiałem i patrzyłem w etce ze niewystępuje. pasuje ono do wału normalnie bo wał ma na nie miejsce.
dziugi Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Witam. czy chodzi ci moze o loysko które jest umieszczone pomiedzy walem a kolem zamachowym?? ( bynajmniej tak mi wychodzi z etki) Czy napotkam na jeszcze na jakies inne problemy?? dzieki za pomoc
ziutek--wroclaw Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 w sumie tak , ono wchodzi w otwór w wale. a jeśli chodzi o olej to wlej do silnika 3.5 l i zaznacz sobie nowy znak na bankiecie . a później dolej do ok 4 - 4.2 l i tez zaznacz i bedzie ok . ja tak zrobiłem u siebie po swapie i jest dobrze
audiomaniak Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 w sumie tak , ono wchodzi w otwór w wale. a jeśli chodzi o olej to wlej do silnika 3.5 l i zaznacz sobie nowy znak na bankiecie . a później dolej do ok 4 - 4.2 l i tez zaznacz i bedzie ok . ja tak zrobiłem u siebie po swapie i jest dobrze Może macie jakieś namiary gdzie kupić pewny silnik, z małym przebiegiem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się