Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 4G Avant 3.0 V6T Bi-Turbo 326ps 650Nm Competition Sepang Blue Audi Exclusive


WojtekA6C7

Rekomendowane odpowiedzi

w c7 można pokombinować ze sterownikiem zawieszenia żeby niżej siadał niż fabryka przewidziała?? w a8 d4 podobno się da 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, marcin_o23 napisał:

w c7 można pokombinować ze sterownikiem zawieszenia żeby niżej siadał niż fabryka przewidziała?? w a8 d4 podobno się da 

Można ,ale więcej niż 20mm nie zejdziesz , są inne metody żeby zjechać dużo niżej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, marcin_o23 napisał:

w c7 można pokombinować ze sterownikiem zawieszenia żeby niżej siadał niż fabryka przewidziała?? w a8 d4 podobno się da 

W C6 też można to ogarnąć. Około 2 cm zejdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, KoJ@K napisał:

Krótsze łączniki i leży, jak należy :whistling:

 Właśnie zostały założone tydzień po za kupię auta  , na razie delikatnie  są skręcone , założę 21" to myślę pójdzie jeszcze w dół delikatnie ...

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam te bzdety że w PL nie da się jeździć na profilu 30 to mi się cofa :facepalm:

Jak się nie umie jeździć a jedyna umiejętność kierowcy to wciśnięcie pedału gazu w podłogę to felgi się krzywią, proste.

w A4 b6 miałem nawet niższy profil bo koła były 225/35 r19 i gwint. Koła zero uszkodzeń.

W A5 od nowości 265/30 r20 i gwint. Felgi w stanie fabrycznym a jeżdżę wszędzie.

Edytowane przez kamelus_
  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kamelus_ napisał:

Jak czytam te bzdety że w PL nie da się jeździć na profilu 30 to mi się cofa :facepalm:

Jak się nie umie jeździć a jedyna umiejętność kierowcy to wciśnięcie pedału gazu w podłogę to felgi się krzywią, proste.

w A4 b6 miałem nawet niższy profil bo koła były 225/35 r19 i gwint. Koła zero uszkodzeń.

W A5 od nowości 265/30 r20 i gwint. Felgi w stanie fabrycznym a jeżdżę wszędzie.

Każda droga jest inna i każdy inną jeździ. Dać się da, kwestia komfortu. Nikt mi nie powie, że przy 8cm profilu i dużej feldze jest komfort. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, grzes283 napisał:

Każda droga jest inna i każdy inną jeździ. Dać się da, kwestia komfortu. Nikt mi nie powie, że przy 8cm profilu i dużej feldze jest komfort. 

Komfort jest pojęciem względnym ale jak narazie każdy kto ze mną jechał to nim wsiadł do auta łapał się za głowę ja to nisko stoi i jakie wielkie koła a po kilku kilometrach wielkie zdziwienie że na takim setupie może być tak komfortowo. Jak dla mnie to setup idealny. Oczywiście nie jest to tapczan ale auto nie jest przesadnie twarde i uwierz mi można w nim znaleźć nieco komfortu. Jako ciekawostkę powiem że na zimówki mam 255/35 r19 i nie czuję różnicy w komforcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poduszki :wub::kox: 

jak ktoś lubi wygodę i małe felgi to się go do gwintu i dużego koła nie przekona, to trzeba lubić, ja lubię, ma być bezpiecznie, pewnie i przy dużym kole ładnie :D, dobry gwint to i da się jeździć

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kamelus_ napisał:

Jak czytam te bzdety że w PL nie da się jeździć na profilu 30 to mi się cofa :facepalm:

Jak się nie umie jeździć a jedyna umiejętność kierowcy to wciśnięcie pedału gazu w podłogę to felgi się krzywią, proste.

w A4 b6 miałem nawet niższy profil bo koła były 225/35 r19 i gwint. Koła zero uszkodzeń.

W A5 od nowości 265/30 r20 i gwint. Felgi w stanie fabrycznym a jeżdżę wszędzie.

Jak Ci się cofa to przełknij. Nie wymyśliłem sobie pokrzywionych felg więc nie pisz tu o bzdetach. I nie martw się o moje umiejętności odnośnie prowadzenia pojazdów. Nie znasz mnie więc g..o o mnie wiesz i daruj sobie ocenianie. 

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Muskel1 napisał:

Jak Ci się cofa to przełknij. Nie wymyśliłem sobie pokrzywionych felg więc nie pisz tu o bzdetach. I nie martw się o moje umiejętności odnośnie prowadzenia pojazdów. Nie znasz mnie więc g..o o mnie wiesz i daruj sobie ocenianie. 

 

No więc skoro twoje umiejętności są na najwyższym poziomie przyczyna leży w niskiej jakości felgach z "plasteliny" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, kamelus_ napisał:

No więc skoro twoje umiejętności są na najwyższym poziomie przyczyna leży w niskiej jakości felgach z "plasteliny" 

Jasne, Ty wiesz wszystko najlepiej, szczególnie bo takie felgi miałeś to z pewnością wiesz o czym mowa. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Muskel1 napisał:

Jasne, Ty wiesz wszystko najlepiej, szczególnie bo takie felgi miałeś to z pewnością wiesz o czym mowa. 

Skoro uważasz na dziury jesteś umiejętnym kierowcą masz wysokiej jakości felgi a te gną się na potęgę to ja nie potrafię znaleźć przyczyny tego stanum. Oświeć zatem mnie i całe forum co jest przyczyną zamiast się ciskać. Będziemy korzystać z twojego doświadczenia. Od tego w końcu jest forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś dokładnie czytał wiedziałbyś, że nie chodzi tu o dziury na drogach tylko o betonowe płyty, o których pisałem a dokładniej mówiąc o ich łączeniach, których nie da się ominąć. Przy tak niskim profilu jest to nie wykluczone, że pokrzywisz felgi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Muskel1 napisał:

Gdybyś dokładnie czytał wiedziałbyś, że nie chodzi tu o dziury na drogach tylko o betonowe płyty, o których pisałem a dokładniej mówiąc o ich łączeniach, których nie da się ominąć. Przy tak niskim profilu jest to nie wykluczone, że pokrzywisz felgi. 

Dlatego prędkość należy dostosować do stanu i rodzaju nawierzchni. Tak mnie uczono. To tak jak byś narzekał że jadąc 100 km/h  po szutrowej drodze masz odpryski na lakierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Debilem nie jestem i jechałem jak nauką jazdy, tak że nawet TIRy mnie wyprzedzały ciągnąc podmuchem do przodu. Pomimo wszystko po odcinku 70 km było odczuwalne bicie na kierownicy. Myślałem, że muszę ponownie wyważyć koła. Jak się okazało przy wyważaniu felgi dostały po d...e i miały już lekkie bicie. Musiałem oddać do zakładu zajmującego się min. prostowaniem i naprawą felg. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Muskel1 to zdecydowanie miałeś felgi bardzo niskiej jakość , tak jak jak mówiłem jeżdże regularnie tam i wcześniej B8 na Oryginalnych Rotorach 9J19 et33 245/35/19 i  zawieszeniu Eibach Sportline , zero problemów , jechałem tą drogą nawet A7 na kole 265/30/21 i zero problemów , także radzę zainwestować w porządne felgi i problemów nie będzie ...;)

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego etabeta nie jest niską jakością. Jedna felga kosztowała 500€ wiec tutaj nie muszę mieć wyrzutów sumienia, że najtańsze felgi kupiłem. Nie były to równierz plagiaty bo kupywałem nowe u oficjalnego dystrybutora w Niemczech. Opony były Dunlop Sport Maxx więc też nie chińszczyzna za parę Euro. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...