Jarek882 Opublikowano 29 Października 2020 Opublikowano 29 Października 2020 W dniu 27.10.2020 o 21:28, wosia1500 napisał: Samo uszczelnienie ok 300 zł Ile masz przejechane na tym motorze że takie problemy ?
wosia1500 Opublikowano 31 Października 2020 Autor Opublikowano 31 Października 2020 W dniu 29.10.2020 o 20:16, Jarek882 napisał: Ile masz przejechane na tym motorze że takie problemy ? 370k. Ale nigdy nie potwierdzałem przebiegu. Ja nim zrobiłem 200k przez ostatnie 10 lat.
kamil-vag Opublikowano 31 Października 2020 Opublikowano 31 Października 2020 W dniu 26.10.2020 o 14:31, wosia1500 napisał: Leje z cewek... Jak to leje z cewek ? ? ?
pite Opublikowano 4 Listopada 2020 Opublikowano 4 Listopada 2020 W dniu 27.10.2020 o 21:28, wosia1500 napisał: Samo uszczelnienie ok 300 zł Witaj, zrobiłeś już może ?
wosia1500 Opublikowano 8 Listopada 2020 Autor Opublikowano 8 Listopada 2020 Cześć. Tak już zrobione. Wtryski zregenerowane i teraz wszystko działa jak powinno. Problemem okazały się wtryski. Prawdopodobnie źle było zrobione podczas ostatniej regeneracji i ciekło gdzieś z cewek
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2020 Opublikowano 9 Listopada 2020 W dniu 26.10.2020 o 14:31, wosia1500 napisał: Leje z cewek... W dniu 8.11.2020 o 14:21, wosia1500 napisał: i ciekło gdzieś z cewek Ten twój mechanik to niezły polej woda , wróć - polej paliwo ... Może za krótko żyję i jeszcze wszystkiego nie wiem, ale stwierdzenia Twojego mechanika mnie rozwalają kompletnie Cyba odkrył jakąś nową wadę silników na pompowtryskach ..
kamil-vag Opublikowano 9 Listopada 2020 Opublikowano 9 Listopada 2020 No ja też pytałem, jak to leje z cewek hehe
Muskel1 Opublikowano 9 Listopada 2020 Opublikowano 9 Listopada 2020 (edytowane) W dniu 31.10.2020 o 17:11, kamil-vag napisał: Jak to leje z cewek ? ? ? No z moczowych cewek leje, mechanik i jego żona Bologia, czwarta klasa szkoła podstawowa panowie Edytowane 9 Listopada 2020 przez Muskel1
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2020 Opublikowano 9 Listopada 2020 (edytowane) Po prostu poprzedni montaż był zje**ny Piszesz że już drugi raz regenerowałeś pompki, to co ile km średnio je regenerujesz ? Z mojego doświadczenia wiem że jak nikt Ci się do zbiornika nie odleje, ani nie będziesz lał oleju po frytkach to pompki w PD-kach 8V spokojnie 300 i wiecej kkm wytrzymują Edytowane 9 Listopada 2020 przez piotrsob1
wosia1500 Opublikowano 10 Listopada 2020 Autor Opublikowano 10 Listopada 2020 W dniu 9.11.2020 o 17:07, piotrsob1 napisał: Po prostu poprzedni montaż był zje**ny Piszesz że już drugi raz regenerowałeś pompki, to co ile km średnio je regenerujesz ? Z mojego doświadczenia wiem że jak nikt Ci się do zbiornika nie odleje, ani nie będziesz lał oleju po frytkach to pompki w PD-kach 8V spokojnie 300 i wiecej kkm wytrzymują Oczywiście to nie jest filmik mojego przypadku ale chyba o to chodzi. Nie jestem mechanikiem i wiem tyle co mi się uda znaleźć w tych tematach. Też mi się wydawało że nie możliwe ale jednak. Wtryski robiłem przy 250k. Teraz po ponad 100k takie coś. Ponoć były źle złożone podczas regeneracji.... Nie wiem ile w tym prawdy. Po zrobię u wtrysków problemu nie ma już. Mechanik na ostatniej operacji nic nie zarobił także chyba nie chciało by mu się takiego kitu wciskać
kamil-vag Opublikowano 10 Listopada 2020 Opublikowano 10 Listopada 2020 Tu masz klasyczny przykład nie trzymania oringow na pompowtryski i dostawanie się ropy do oleju, żadne cieknące cewki...
pelonek1 Opublikowano 10 Listopada 2020 Opublikowano 10 Listopada 2020 W dniu 9.11.2020 o 17:07, piotrsob1 napisał: Z mojego doświadczenia wiem że jak nikt Ci się do zbiornika nie odleje, ani nie będziesz lał oleju po frytkach to pompki w PD-kach 8V spokojnie 300 i wiecej kkm wytrzymują Z mojego doświadczenia silnik AXR w GIV pompki wytrzymały 450tkm i mają się dobrze. Sam tym autem przejechałem 330tkm, zakupiony przy przebiegu 120tkm, ja już nim dalej nie jeżdżę jednak został dalej w rodzinie i przebieg ciągle rośnie. Odnośnie paliwa to jeździł na różnym, nigdy na oleju po frytkach, ale też nie zawsze to było paliwo z wiadomego pochodzenia ... . 1
wosia1500 Opublikowano 10 Listopada 2020 Autor Opublikowano 10 Listopada 2020 32 minuty temu, kamil-vag napisał: Tu masz klasyczny przykład nie trzymania oringow na pompowtryski i dostawanie się ropy do oleju, żadne cieknące cewki... Kurcze to nie ten filmik... Gdzieś znalazłem ostatnio że też ludzie pisali ze gdzieś przez cewki się leje. Czy faktycznie jest taka możliwość to nie wiem... Jeszcze pogrzebie za tym filmem może znajdę
piotrsob1 Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 (edytowane) 3 godziny temu, wosia1500 napisał: Oczywiście to nie jest filmik mojego przypadku ale chyba o to chodzi. Nie jestem mechanikiem i wiem tyle co mi się uda znaleźć w tych tematach. Też mi się wydawało że nie możliwe ale jednak. Wtryski robiłem przy 250k. Teraz po ponad 100k takie coś. Ponoć były źle złożone podczas regeneracji.... Nie wiem ile w tym prawdy. Po zrobię u wtrysków problemu nie ma już. Mechanik na ostatniej operacji nic nie zarobił także chyba nie chciało by mu się takiego kitu wciskać Według mnie to jest filmik pokazujący problem z Twojego przypadku Jeżeli przez 100 kkm było dobrze to trudno mieć pretensję do mechanika że coś źle poskładał , mogły się po prostu zużyć na takim dystansie , zwracam honor w tym temacie Ale tylko w tym. Jego bajki o cieknących cewkach pompowtryskiwaczy miały według mnie na celu wyciągnięcie kasy na " regenerację " pompek, a faktycznie wystarczyła wymiana uszczelniaczy, a ta kasa była faktycznie dla mechanika . No chyba że sam pompki woziłeś teraz do regeneracji ?? Edytowane 11 Listopada 2020 przez piotrsob1
pite Opublikowano 19 Listopada 2020 Opublikowano 19 Listopada 2020 Ten film ciekawy ale mnie zastanawia jedno, czy jeżeli puszcza na o-ringch to czy kultura pracy silnika nie powinna się pogorszyć ?
piotrsob1 Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 7 godzin temu, pite napisał: Ten film ciekawy ale mnie zastanawia jedno, czy jeżeli puszcza na o-ringch to czy kultura pracy silnika nie powinna się pogorszyć ? Może ale nie musi, wszystko zależy od stopnia nieszczelności Przy dużej będzie to miało wpływ na ciśnienie paliwa napełniającego pompki i wtedy może wystąpić problem z kulturą pracy motorówki
pite Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 No właśnie, ja obserwuje temat ponieważ mi przyrasta olej po 1000km ok dwie skale bagnetu (przy oleju na minimum na bagnecie po 1000km jest 2x z skala od min do max ) czyli dużo. Kultura pracy jest wyśmienita, silnik odpala bez zająknięcia po dwóch tygodniach postoju w garażu, nie dymi etc.. Wymieniłem kompletne uszczelnienie VACUM pompy (uszczelki + oring) i nie pomogło nic. Teraz przeglądam fora i spotkałem się już z tematem tych cewek na pompkach
kamil-vag Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 Na pompwtrysku są 2 oringi paliwowe, jednym może lecieć ropa na dół w komorę spalania, drugim może walić do góry w komorę wałka rozrządu... W zależności który oring bardziej się zużywa mamy albo spływanie paliwa do komory spalania i trudne odpalanie i kopcenie przy pierwszym odpaleniu albo podczas pracy motorówki idzie przy wysokim ciśnieniu paliwo w komorę wałka rozrządu...
pite Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 Warto stosować zamienniki zestawów uszczelnień czy raczej tylko oryginał ?
kamil-vag Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 Przecież zestawy z boscha (to samo co ori) wcale nie wychodzą tak drogo... https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-pompowtryskiwaczy-1-9tdi-org-x4-9676405270
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się