EndriuGiz Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 mam takie pytanie czy pompka ma coś wspólnego z zamykaniem z pilota? mam wstawiona do polifta pompke z 97r i drzwi z klucza moge zamknac a z pilota nie wiec moze to centralka( cos co sciaga sygnal z pilota) jest padniete?
Yaqb Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 oczywiście, że to sprawdzałem pilot identyczny: zgadzają się wszystkie numery, zgadza się częstotliwość, nawet wygląd nie sądzę, aby pilot był dokładany 06.568.800.15S 8E0 837 220K 433MHz H18\S05 5421 MADE IN GERMANY to wszystko co na nich widnieje w kodach wyposażenia znalazłem: 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz znalazłem sposób na sprawdzenie nadawania pilota, opisałem go tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=178051.0 Sprobuj wyaksaowac oba piloty i zakodowac je od nowa
benoos Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Sprobuj wyaksaowac oba piloty i zakodowac je od nowa sprawdzę to, ale wydaje mi się że już próbowałem dodam, że sprawdzałem drugi pilot (na tv) i nie zgubił częstotliwości, chociaż miałem "odczucie wzrokowe" , że zakłócenia wyglądały trochę inaczej niż na pierwszym,
Yaqb Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Pamietam ze jak kodowalem swoj to musialem zamknac drzwi, bo przy otwartych sie nie dalo ???
LHeczko Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Mam mały problem z pilotami. Miałem jeden kluczyk, kupiłem drugi, udało się je odpowiednio zakodować - oba zaczęły działać. Niestety później odłączyłem akumulator i okazało się, że piloty nie działają. Po kolejnej adaptacji zaczęły działać. Czy to jest normalne, ewentualnie co może być nie tak?
steve69 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 ... Czy to jest normalne, ewentualnie co może być nie tak? Tak, normalne. -- Pozdrawiam. Sławek
darek.tylkowski Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Witam. Mam dokładnie ten sam problem z pilotem co kolega benoos. Dodam, że drugi pilot jest od tego samochodu i kiedyś działał. Problem wystąpił kiedy bateria się wyczerpała, wyjąłem ją poszedłem kupić i po miesiącu dopiero włożyłem. Pierwszego pilota można vagiem kodować dokładnie jak na filmie, a drugiego pilota nie widać. Proszę o pomoc.
steve69 Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Witam. Mam dokładnie ten sam problem z pilotem co kolega benoos. Dodam, że drugi pilot jest od tego samochodu i kiedyś działał. Problem wystąpił kiedy bateria się wyczerpała, wyjąłem ją poszedłem kupić i po miesiącu dopiero włożyłem. Pierwszego pilota można vagiem kodować dokładnie jak na filmie, a drugiego pilota nie widać. Proszę o pomoc. Skoro pilot kiedyś działał, a teraz nie chce, to: przede wszystkim wymieniłbym baterię na taką 100% pewną (sprawdzoną miernikiem). w samym pilocie przeczyściłbym styki w gnieździe baterii. Po tych czynnościach zacząć kodowanie od nowa. -- Pozdrawiam. Sławek
darek.tylkowski Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Bateria wymieniona na nową, sprawdzona. Pilot wysyła sygnał, natomiast po podłączeniu vaga nie widać reakcji.
steve69 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Bateria wymieniona na nową, sprawdzona. Pilot wysyła sygnał, natomiast po podłączeniu vaga nie widać reakcji. Skoro na VAG-u nie widać reakcji, to skąd wiesz, że pilot wysyła sygnał? -- Pozdrawiam. Sławek
darek.tylkowski Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Są zakłócenia przy zbliżaniu pilota do TV lub radia. Wiem, że to domowy sposób ale chodzi mi głównie, czy są jakieś inne sposoby aktywacji pilota, czy w takim wypadku tylko wymiana.
KrisOza Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Witam. Mam bardzo podobny problem z jednym kluczykiem. Nie działa sterowanie centralnego i alarmu z jednego pilota. Wymieniłem baterię, sprawdziłem "domowym sposobem" na tv, że oba piloty generują sygnał o podobnej częstotliwości, a po podłączeniu VCDS-em do komputera i wykonaniu czynności jak na filmie - niestety nie wykrywa w teście "niedziałającego" pilota. Dodam, że używałem tego pilota przez ostatni rok, a problem pojawił się nagle. Jeszcze jedno - bateria, którą wymieniłem miała tylko 2,8V podczas gdy nowa ma 3,3V (nie wiem, czy niskie napięcie mogło coś uszkodzić) Proszę o pomoc. Pozdrawiam, Krzysiek.
darek.tylkowski Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam. Widać problemy tego typu z pilotami występują, jednak nikt nie zna odpowiedzi lub nie chce się podzielić wiedzą. Pozdrawiam
domjenick Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam. Widać problemy tego typu z pilotami występują, jednak nikt nie zna odpowiedzi lub nie chce się podzielić wiedzą. Pozdrawiam rzeczy czasem się psują-skoro pilot był używany wcześniej,a teraz nie można go dograć do modułu,a także nie można go dopisać do innego auta-jest popsuty...ludzie czasem oczekują cudów i magicznych porad i nie dopuszczają do siebie myśli,że coś jest bezpowrotnie popsute i wymaga kupienia nowego elementu,części,pilota et cetera...
grzechuwoj Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zdradzę przyczynę nie sprawnych pilotów. Po prostu ulegają uszkodzeniu miałem podobny problem jeden pilot sprawny. Dokupiłem trzeci na allegro 100 zł i ten sam efekt nie widać w kodowaniu pilota. Winą była pływająca częstotliwość naprawa około 150 zł ja wybrałem zakup nowego 250 zł stare zostawiłem w rozliczeniu, a mianowicie sprawdzamy w blokach pomiarowych czy pilot jest widoczny, jeżeli jest dobry to sterownik go zobaczy, lecz nie pokarze pozycji, na której jest zapisany oto cała tajemnica. Częstotliwość trzeba sprawdzać odpowiednim miernikiem a nie telewizorem.
darek.tylkowski Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Witam. Wreszcie mądra i wyczerpująca odpowiedź. Dzięki. Pozdrawiam.
mily Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Fajny temat tylko coś mi nie pomógł. Autko: Audi A6 1,9TDI 110KM z 1997 w budzie C5, brak modułu komfortu, łączę się z modułem centralnego zamka. Historia standardowa czyli mam jeden kluczyk scyzoryk który działał i nagle przestał. Nie był mi potrzebny bo alarm niefabryczny i tak otwiera mi drzwi ale dla swojego ego (bo musi wszytko działać nawet jak tego nie używam), postanowiłem po kilku miesiącach wymienić w końcu baterię w pilocie. Po wymianie zonk, pilot nie otwiera drzwi. Rezultaty MB grupy 7: Z informacji doczytanych na forach VAG pokazuje 0 zaprogramowanych pilotów więc sprawdzam czy działa pilot: - dla pierwszego przycisku: - dla drugiego przycisku: wniosek pilot działa. To teraz adaptacja i tu zonk bo jedyną grupę jaką posiadam to 00: Dla reszty grup mam: Może ktoś coś podpowie jak zaprogramować ten pilot?? Bo ja już rozłożyłem ręce i nie mam pomysłów.[br]Dopisany: 03 Maj 2011, 14:36_________________________________________________Hmy, jaka tu cisza, jaki tu spokój Nikt nie pomoże
emzet88 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Siema, chciałbym podłączyć się do tematu, ponieważ też mam problem z pilotami w A4 B6. Ostatnio przestały działać Zgodnie z filmikiem sprawdziłem na VAGu i teoretycznie oba są widoczne, usunąłem jeden z nich, dodałem od nowa i nadal nic:( Dodatkowo dodam że razem z pilotami zaczeło świrować radio(nie fabryczne), które po wyjęciu kluczyka pozostaje włączone(a wcześniej było ok), oraz nie słychać tego piszczenia informującego o wł światłach kiedy otworzę drzwi... Na Vagu żadnych błędów związanych z tym nie znajduje, jedynie były błędy które zrobiły się po włączeniu alarmu, lecz udało się usunąć, do tego sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są ok. Czy może ktoś doradzić co jeszcze sprawdzić lub zrobić zeby to naprawić? Czy możliwe jest uszkodzenie kostki stacyjki?
mily Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Ja stawiam na przekaźnik odpowiedzialny za zdejmowanie plusa z szyny 15. Zaraz zerknę który to przekaźnik i gdzie on jest, ja na początku zacząłbym o jego sprawdzenia. W każdym razie nie ten temat.[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 15:48_________________________________________________Cholera nie mam wszystkich schematów do Twojego modelu weź sprawdź poprostu przekaźniki wszystkie (dużo ich nie ma) i jak będą wszystkie sprawne to pewnie stacyjka.
emzet88 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 dzięki za rade, z tym plusem to bardzo możliwe bo autko po prostu zachowuje się jakby kluczyk był cały czas włożony w stacyjkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się