piotrsob1 Opublikowano 23 Listopada 2020 Opublikowano 23 Listopada 2020 Może coś wpadło przy poprzednim składaniu ? Pewnie są i frezy do gniazd PD-ków, tak tylko gdybam bo nigdy nie byłem zmuszony ich szukać i stosować ...
Pieterb Opublikowano 24 Listopada 2020 Autor Opublikowano 24 Listopada 2020 (edytowane) 8 godzin temu, piotrsob1 napisał: Może coś wpadło przy poprzednim składaniu ? No zapewne, ale nie mi. Bo po wyjęciu było czysto, niczego nie znalazłem. Auto mam od pół roku jakieś, więc nie wykluczone że poprzednik coś tam działał. Jednak jakoś mi się tak ustawiły że dziś zapalił i tych wibracji nie było ? tylko silnik jakby twardy, uej chodzi albo mi się wydaje. Trochę się spieszyłem do pracy i nie mogłem vaga zapiąć - jutro spróbuję. Edytowane 24 Listopada 2020 przez Pieterb
michcio1985 Opublikowano 24 Listopada 2020 Opublikowano 24 Listopada 2020 Temat chyba taki jak mój, będę obserwował. Jakie dokładnie miałeś objawy?
Pieterb Opublikowano 24 Listopada 2020 Autor Opublikowano 24 Listopada 2020 5 minut temu, michcio1985 napisał: Jakie dokładnie miałeś objawy? Wibracje silnika na zimnym tuż po odpaleniu. I jak tak patrzę i czytam w necie to bardzo dużo podobnych przypadków. I w większości powód ten sam - pompki albo ich uszczelnienie.
kamil-vag Opublikowano 24 Listopada 2020 Opublikowano 24 Listopada 2020 Ja Ci jeszcze polecę, na krótki obieg Liqui Moly 2666 Diesel Spulung, potem poużywać trochę oleju 2T do paliwa (jak się boisz może być Liqui Moly Diesel Schmier Additiv) a potem przejść na dodawanie dodatku, dla przykładu: MILLERS OILS DIESEL POWER ECOMAX 500ML lub ARCHOIL AR6900-D MAX 500ML
Pieterb Opublikowano 24 Listopada 2020 Autor Opublikowano 24 Listopada 2020 Kamilu jak piszesz do mnie to raz już robiłem czyszczenie pompek właśnie środkiem liqui moly. Syfu było sporo no i się zastanawiam czy nie zrobić jeszcze raz lub spróbować tego do paliwa lać. Zobacz tak filtr wyglądał.
michcio1985 Opublikowano 24 Listopada 2020 Opublikowano 24 Listopada 2020 Ile to trwa? 2-3sekundy czy dłużej?
Pieterb Opublikowano 24 Listopada 2020 Autor Opublikowano 24 Listopada 2020 (edytowane) Nie no nie przesadzaj, ok 20-30 min zanim cała puszkę wypaliła. Edytowane 24 Listopada 2020 przez Pieterb
kamil-vag Opublikowano 24 Listopada 2020 Opublikowano 24 Listopada 2020 Koledze chyba chodziło jak długo trwają wibracje/telepanie ? Jak brudne to zalej oleju 2T on ma dobre właściwości czyszcząco-smarujące ?
Pieterb Opublikowano 24 Listopada 2020 Autor Opublikowano 24 Listopada 2020 1 godzinę temu, kamil-vag napisał: Koledze chyba chodziło jak długo trwają wibracje/telepanie ? Aha no to tak? nie z czaiłem, tak niej więcej to trwa chodź może nawet do 5s. Oki zaleję ten olej, tylko podpowiedź jeszcze ile tego. Tak na zbornik - 100ml? Czy więcej.
kamil-vag Opublikowano 24 Listopada 2020 Opublikowano 24 Listopada 2020 250ml na bak, doczytaj jaki, bo nie każdy się nadaje...
michcio1985 Opublikowano 25 Listopada 2020 Opublikowano 25 Listopada 2020 Pytałem o nierówną pracę silnika?
Pieterb Opublikowano 25 Listopada 2020 Autor Opublikowano 25 Listopada 2020 (edytowane) 59 minut temu, michcio1985 napisał: Pytałem o nierówną pracę silnika? Aha, sorry za nie zrozumienie. Tak jak pisałem 3-5 s. Jeszcze spróbuję zaślepić egr, bo tak czytam temat powyżej a podpiąłem kolegi b7 z bke i u niego też na jednej pompce korekta bardzo ucieka ale efektu telepania nie ma. Więc kurde może nie to jest powodem, sam już nie wiem. Edytowane 25 Listopada 2020 przez Pieterb
Pieterb Opublikowano 8 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2020 Kurde po zaślepieniu egr nic bez zmian. W dodatku po podłączeniu do kompa wywaliło misfire cyl 1 czyli gdzieś któregoś dnia to się musiało ujawnić. Panowie kiedyś czytałem o oringach nadwymiarowych? Ktoś kojarzy? Nie widzę nigdzie w sprzedaży. Bo ta jedna pompka mi jakoś wchodzi w gniazdo chyba za łatwo mimo że gniazdo nie jest aż tak wyrobione jak to nie raz widziałem w necie na forkach. Pompki chyba tez dam drugie ale chcę to jakoś dobrze się uszczelniło. A może ktoś zna wymiary ori bo gdzieś nigdzie nie mogę odnaleźć.
piotrsob1 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Jaki dokładnie masz błąd na tym pierwszym cylindrze ? Konkretnie , numer błędu , może być bez opisu ....
Pieterb Opublikowano 8 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) Wiesz co nie pamiętam kurde, a powiem szczerze nie zapisałem sobie go i odruchowo szybko kliknąłem kasuj ale ostatnio z rana dość mocno się telepał i podejrzewam że wtedy ten błąd musiał być. Błąd pojawił się pierwszy raz. Edytowane 8 Grudnia 2020 przez Pieterb
kamil-vag Opublikowano 8 Grudnia 2020 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Tu masz, dopytaj czy to na pewno do 1.9TDI podejdzie: https://allegrolokalnie.pl/oferta/uszczelki-pompowtryskow-nadwymiar&ved=2ahUKEwjcpKK8k7_tAhVEz4UKHUobBEM4ChAWMAF6BAgREAE&usg=AOvVaw2xwjHL5xp1PWxhb6cxjvQg
Pieterb Opublikowano 8 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2020 Dzięki już zapytanie wysłane do gościa. Jeszcze takie coś zaobserwowałem że na tej pierwszej pompce jak zimny to korekta w gr 13 jest oczywiście na 2.99 ale bip jest od - 10 do 0 ale jak się nagrzeje to w g 13 spada do ok 0,50-70 ale za to bip rośnie do 20-25 a nawet czasem więcej. Troche mnie to chyba dziwi a może to taka zasada jest.
piotrsob1 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, Pieterb napisał: Wiesz co nie pamiętam kurde, a powiem szczerze nie zapisałem sobie go i odruchowo szybko kliknąłem kasuj ale ostatnio z rana dość mocno się telepał i podejrzewam że wtedy ten błąd musiał być. Błąd pojawił się pierwszy raz. Pewnie sterownik rozpoznał brak zapłonu na pierwszym cylindrze , ale to tylko gdybanie Jak sprawdzasz błędy to albo je zapisuj dokładnie , albo rób foty z lub screeny . Samo to że był błąd nic nie mówi nam o jego przyczynie ... Przeczytałem cały temat od początku i dla mnie wymiana pompki na inną nie pomoże przy takich objawach i po tym co już zostało ustalone do tej pory Problem jest dalej z dolnym uszczelnieniem na pierwszym cylindrze , i występuje on też na innej pompce niż była wcześniej ( a jak była na innym cylindrze to problemu nie było ). Wyklucza to na logikę winę pompowtryskiwaczy i zdziwił bym się jakby następna sztuka na tym gnieździe działała prawidłowo .... Jak chcesz być pewny to zamień tą co teraz jest na pierwszym z trzecią lub czwartą . Takie sprawdzenie będzie pewniejsze niż montowanie pompki niewiadomego pochodzenia, montując swoją z innego cylindra jesteś pewny że jest sprawna .... Bądź systematyczny w swoich działaniach , bo widzę że wkrada się w nie chaos Zaślepianie EGR-a na pewno na ten problem nie pomoże montowanie nadwymiarowych o-ringów też sensu raczej niema, przynajmniej na razie . Według mnie problemem jest brak szczelności na mosiężnej podkładce termicznej, ja bym przefrezował dolną płaszczyznę gniazda o którą się ona opiera w głowicy Edytowane 8 Grudnia 2020 przez piotrsob1
Pieterb Opublikowano 8 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2020 19 minut temu, piotrsob1 napisał: Według mnie problemem jest brak szczelności na mosiężnej podkładce termicznej, ja bym przefrezował dolną płaszczyznę gniazda o którą się ona opiera w głowicy Ok, dzięki za info. Też tak mi się wydaje. Teraz jeszcze pytanie czym? Jak byście mi jeszcze coś doradzili, byłbym wdzięczny. Z zamawiania drugich pompek się wstrzymam w takim razie narazie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się