Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BFB 17748 - Problem, duży problem!


SzpilaB6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przychodzę z prośbą o pomoc, poraz kolejny moje 1.8t zaczęło mieć swoje humory, wymieniłem zawór DV, Rurka od odmy, odma wyczyszczona, Zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej, taki zielony. okej po tym auto zaczelo chodzic ladnie, ale przez okolo 3-4minuty, na kompie jeden błąd 17748, czujnik położenia wału rozrządu nie może się zgrać  z czujnikiem obrotów, możliwe że rozrząd przestawiony?, że dopiero po 5 minutach zaczyna falowac?, wypadanie zaplonow itd, w grupie 090, cf = 0, w grupie 093 cf = 23

z tego co wiem jest nowy łańcuszek z tyłu silnika wraz z napinaczem, proszę o pomoc naprawde, bo już ręce opadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wychodzi że napinacz źle złożony 23cf to chyba jeden ząbek przestawiony. Przemo pewnie zaraz podpowie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To będzie przestawienie o dwa ząbki. Zobacz najpierw czy zgadzają się znaki na rozrzadzie paskowym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, przem8 napisał:

To będzie przestawienie o dwa ząbki. Zobacz najpierw czy zgadzają się znaki na rozrzadzie paskowym. 

Właśnie, ustawiłem tlok na 1 cylindrze w gmp, i wychodzi na to że wałek rozrzadu cofniety jest o jeden zabek, nie pokrywa się znak na kole zębatym  i pokrywie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie przód w pozycję serwisową żeby nie rozbierać całego przodu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś krok po kroku powiedzieć jak to zrobić?, będę mega wdzięczny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, SzpilaB6 napisał:

Da rade bez rozbierania całego przodu to przestawic ?

nic nie rozbierasz, sciagasz tylko wlot powietrza i oslone plastikowa rozrzadu i mozna bez problemu ustawic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, wystarczy poluzować napinacz i zdjąć pasek i na kole walka rozrzadu przestawic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, SzpilaB6 napisał:

Okej, wystarczy poluzować napinacz i zdjąć pasek i na kole walka rozrzadu przestawic ?

dokladnie. Jesli hydrauliczny napinacz to musisz miec jeszcze blokade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw wal na znak i zobacz co masz na górze. Popełniłeś jeden błąd przy składaniu rozrządu stąd problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dasz.

Napinacz hydrauliczny ma taką dziurkę w którą wkłada się zawleczkę. Jako zamiennik możesz sobie dopasować cienki gwoździk. Lub jakieś widełki - zależy jaki typ napinacza masz.

Aby ścisnąć napinacz musisz włożyć imbusa w rolkę i nie za mocno przez kilka minut napierać na napinacz. Nie robi się tego mocno, bo rolka pęknie.

Edytowane przez Emejcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...