rosati Opublikowano 9 Października 2021 Opublikowano 9 Października 2021 8 minut temu, R4xx napisał: Przy okazji cieplej się zrobiło, paliwa więcej.. I to są argumenty! Same plusy
artroskk Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 Szczerze? Przy czerwonym FISie jak dla mnie to tylko colorMFA... 2
Marfiol Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 Dobrze że mój kopciuszek z fabryki wyjechał z tym bajerem. Ładuj kolor FISa !!
kamil-vag Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 Zawsze jak się boisz grzebać, to wysyłasz swój i nowy licznik i masz przepisany i gotowy P&P ? 1
R4xx Opublikowano 13 Października 2021 Autor Opublikowano 13 Października 2021 W dniu 11.10.2021 o 05:55, artroskk napisał: Szczerze? Przy czerwonym FISie jak dla mnie to tylko colorMFA... colorMFA wygląda naprawdę petarda W dniu 11.10.2021 o 10:41, kamil-vag napisał: Zawsze jak się boisz grzebać, to wysyłasz swój i nowy licznik i masz przepisany i gotowy P&P ? Jak już, to tylko tak. Nie mam nerwów do takich rzeczy. Zwykłe kodowanie przyprawia mnie o ból głowy, a co dopiero taka ingerencja
artroskk Opublikowano 13 Października 2021 Opublikowano 13 Października 2021 @R4xx też mam czerwony FIS i znam ten ból, ale jak już serio iść w grzebanie i koszta to dla kolorowego FISu szkoda zachodu, lepiej pójść level wyżej
R4xx Opublikowano 12 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2021 (edytowane) B6ka po kolejnej wymianie filtrów i olejów. Dziękuję @dzik za ogarnięcie paczki Przy okazji zaliczony fuckup ze złączką przy filtrze paliwa i nareszcie udało mi się wymienić filtr oleju nie uwalając wszystkiego wokoło olejem: Przeraził mnie stan podłogi w okolicach filtra paliwa, także szykuje się konserwacja spodu. Zdjęć nie wrzucę, bo wstyd Taka ciekawostka: temperatura oleju po przebiegu 10k km. potrafiła podjeść do 98 stopni, a po wymianie: Z planów związanych z autkiem: konserwacja podwozia składane lustra wymiana łożysk w skrzyni biegów oświetlenie LED wnętrza fizyczne wywalenie SAI może bixy nowe halogeny Edytowane 12 Grudnia 2021 przez R4xx 4
Marfiol Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 A co ile zmieniasz oliwe? Ja też będę musiał nad konserwacja pomyśleć,ostatnio przy okazji robienia hebli z tyłu postanowiłem nadkola odkręcić i poczyscic,o ile nadkola bez rdzy to pod plastikowymi osłonami progów ruda tańczy..
R4xx Opublikowano 12 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2021 3 minuty temu, Marfiol napisał: A co ile zmieniasz oliwe? Ja też będę musiał nad konserwacja pomyśleć,ostatnio przy okazji robienia hebli z tyłu postanowiłem nadkola odkręcić i poczyscic,o ile nadkola bez rdzy to pod plastikowymi osłonami progów ruda tańczy.. Wymiana po około 8, max 10 tyś. km. Z rudą trzeba szybko działać. Żałuję, że nie ogarnąłem tego latem.
Marfiol Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 21 minut temu, R4xx napisał: Wymiana po około 8, max 10 tyś. km. Z rudą trzeba szybko działać. Żałuję, że nie ogarnąłem tego latem. Ja też co 10kkm No właśnie,ja jeszcze muszę kupić te osłony podwozia plastikowe do są z prawej i lewej bo kiedyś na wyboju przytarlem i pękły.. W moim zlomku nazbierało mi się teraz takich pierdół do roboty w czasu mało
Robzy Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Wymiana łożysk w skrzyni? zaczyna wyć? przemyśl czy nie warto wrzucić skrzyni z 2.0tfsi ja tak zrobiłem i jestem zadowolony
BartoszSoldier Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Godzinę temu, Robzy napisał: Wymiana łożysk w skrzyni? zaczyna wyć? przemyśl czy nie warto wrzucić skrzyni z 2.0tfsi ja tak zrobiłem i jestem zadowolony Jakie różnice zauważyłeś? Kiedy wyło?
zeflik Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Skrzynie 6B często wyją - najczęściej na mechaniźmie różnicowym, zdarza się że też na wałku atakującym. Przy ośce nie ma żadnego problemu - wsadzasz z 2.0 Tfsi , zmieniasz wybieraki, łapę sprzęgła, poduszkę skrzyni i śmiga aż miło. Przy Quattro jest gorzej znaleźć pasującą skrzynie (przełożenie główne skrzyni musi być takie samo jak przełożenie dyfra), do tego kwestia wału - czy to wszystko zagra.
DarekS4 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Albo kmpl skrzynia + dyfer i z bani. Teraz tego jest tyle na części że bez problemu coś kupisz
artroskk Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 @R4xx wielki szacun za komplet Neo Tools, mam identyczny! Za patent z filtrem oleju też szacun, też przemyślę!
R4xx Opublikowano 13 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2021 (edytowane) 22 godziny temu, Marfiol napisał: Ja też co 10kkm No właśnie,ja jeszcze muszę kupić te osłony podwozia plastikowe do są z prawej i lewej bo kiedyś na wyboju przytarlem i pękły.. W moim zlomku nazbierało mi się teraz takich pierdół do roboty w czasu mało Niedrogie pierdoły cieszą. Można zająć czymś wole chwile 15 godzin temu, Robzy napisał: Wymiana łożysk w skrzyni? zaczyna wyć? przemyśl czy nie warto wrzucić skrzyni z 2.0tfsi ja tak zrobiłem i jestem zadowolony Na pewno byłaby to lepsza opcja niż kupno używki takiej, jak mam teraz. Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem, że takowa pasuje 13 godzin temu, BartoszSoldier napisał: Jakie różnice zauważyłeś? Kiedy wyło? Słyszę dźwięk wyjącego łożyska na 5 i 6 biegu, ale w bardzo wąskim przedziale obrotów. Pojawia się nagle, wyje chwilę a przy ciągłym przyspieszaniu finalnie gdzieś się gubi. Pewności, co do tego, że to akurat łożyska w skrzyni nie mam, ale nie pozostało już nic innego. 6 godzin temu, zeflik napisał: Skrzynie 6B często wyją - najczęściej na mechaniźmie różnicowym, zdarza się że też na wałku atakującym. Przy ośce nie ma żadnego problemu - wsadzasz z 2.0 Tfsi , zmieniasz wybieraki, łapę sprzęgła, poduszkę skrzyni i śmiga aż miło. Przy Quattro jest gorzej znaleźć pasującą skrzynie (przełożenie główne skrzyni musi być takie samo jak przełożenie dyfra), do tego kwestia wału - czy to wszystko zagra. Warto dobierać się do łożysk? Czy lepiej od razu przesiąść się na tą z 2.0TFSI? 2 godziny temu, DarekS4 napisał: Albo kmpl skrzynia + dyfer i z bani. Teraz tego jest tyle na części że bez problemu coś kupisz No tak, jak już coś robić to z rozmachem 9 minut temu, artroskk napisał: @R4xx wielki szacun za komplet Neo Tools, mam identyczny! Za patent z filtrem oleju też szacun, też przemyślę! Komplet jak komplet, nie boli zbyt mocno, gdy go wykończę a w dupsko dostaje ostro Podkładkę kupiłem na ali. Jest ultra kiepska, ale jakoś to działa Edytowane 13 Grudnia 2021 przez R4xx
Robzy Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 17 godzin temu, BartoszSoldier napisał: Jakie różnice zauważyłeś? Kiedy wyło? Wyło cały czas, a co do różnicy to poza dłuższa 6tka żadnych
R4xx Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2022 (edytowane) B6ka nadal jeździ i ma się rewelacyjnie. Dziś przejechaliśmy wspólnie 90tyś kilometr (cały ten dystans wiernie, dumnie, bezawaryjnie i na czas ). Z ciekawostek przez te 90 tyś kilometrów z LPG na pokładzie Na 100 tyś km dostanie konserwację podwozia, remont/wymianę skrzyni biegów, nowe sprzęgło, kwasoodporny wydech i być może odświeżona zostanie też głowica. Pozdrawiam i dziękuję, że tu jesteście. Wiele zrobiło się w tym samochodzie dzięki Wam Edytowane 10 Stycznia 2022 przez R4xx 7
kosik25 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Szykuje się porządne "spa" dla auta. Odwdzięczy się kolejnymi 90tys km bez awarii
george Opublikowano 10 Stycznia 2022 Opublikowano 10 Stycznia 2022 (edytowane) @R4xx zdjęcia aut wychodzą Ci fenomenalnie. U mnie niebawem zagoszczą same 2 na liczniku. Do tej pory pokonałem 27 kkm, w tym jedna awaria - wyciek z magla. Kolejnych km bez awarii. Edytowane 10 Stycznia 2022 przez george
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się