Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BEX] Dolphin Gray | E4J | 320/288mm | 222HP/335Nm | TIP+DP | 380cc | Ulter Φ90 | CLH | Auto_Gauges | 18"_RS4 | by R4xx


R4xx

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, R4xx napisał:

Dzięki :thumbup:

Kiera to naprawdę rewelacyjna sprawa, polecam każdemu. Sam bardzo długo zwlekałem z zakupem, biłem się z myślami i z drżącą ręką przyłożyłem kartę do terminala kuriera. Teraz patrząc z perspektywy czasu... kupiłbym drugi raz bez mrugnięcia oka. 

To nie forum wykańcza finansowo, to uzależnienie. Wszyscy jesteśmy chorzy :sarcastic:

Chyba masz rację z tym uzależnieniem, no ale jak tu sobie odmówić jak ktoś sprzedaje graty po cenie niższej niż wszyscy, przecież to grzech nie kupić :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.03.2021 o 22:25, dedpad napisał:

Chyba masz rację z tym uzależnieniem, no ale jak tu sobie odmówić jak ktoś sprzedaje graty po cenie niższej niż wszyscy, przecież to grzech nie kupić :decayed:

Staram się ostatnio sobie odmawiać. To już drugi tydzień bez zakupów :naughty:

Ale jak żyć, kiedy A4ka kolegi @Marfiol ma tak ładną japę :decayed: Wpadł więc "dechroming", folia i finalnie prezentuje się to tak:

IMG_20210325_151016-02.jpeg

IMG_20210327_001138-02.jpeg

Cały czas jednak chodzi mi po głowie jeszcze wrzucenie w środek plastra. W maskę są gotowce, w zderzak coś się z gulfa ulepi. Co myślicie? :eusathink:

IMG_20210327_222859.jpg

 

 

  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, R4xx napisał:

Cały czas jednak chodzi mi po głowie jeszcze wrzucenie w środek plastra.

To jak mi i nie mogę się zdecydować, chociaż najlepiej by mi pasił S4, ale szkoda mi ~ 400

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegansio z tym dechromingiem:thumbup:

Chyba tak zrobie u siebie.

A kratke pakuj plaster miodu, jeśli cenowo nie powala. A w zderzak albo sama kratka z Golfa GTI, albo do tego kratka z A6 C5. Łacznie koszt ok 70zł i troche zabawy:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, kamil-vag napisał:

To jak mi i nie mogę się zdecydować, chociaż najlepiej by mi pasił S4, ale szkoda mi ~ 400

Nooo niestety. Z S4 wygląda cudnie, ale lepiej ten pieniądz zainwestować w coś innego :kwasny: Ukradną i będzie płacz :grin:

17 minut temu, Adam87 napisał:

Elegansio z tym dechromingiem:thumbup:

Chyba tak zrobie u siebie.

A kratke pakuj plaster miodu, jeśli cenowo nie powala. A w zderzak albo sama kratka z Golfa GTI, albo do tego kratka z A6 C5. Łacznie koszt ok 70zł i troche zabawy:wink4:

Dzięki :thumbup:

No to namówiłeś :cool:

Co prawda jestem już w posiadaniu górnego grilla, ale muszę ramkę okleić w czarny połysk, bo matowa jakoś nie wygląda. Rzeźbienie dołu wierci mi trochę dziurę w głowie, ale za ok. 70 zł można spróbować nawet dla samej nauki :decayed: Po przymiarce okaże się, co zostanie na aucie. No chyba, że dołu nie uda mi się ulepić w stopniu jakimś w miarę przyzwoitym :tonguemad:

Edytowane przez R4xx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dół z golfa 6 Gti to naprawdę prosty temat... Ona jest duża, chcesz to Ci cykne foto jak to wygląda z bliska i będziesz miał jakiś wzór, tyle że ja mam bez ramki dookoła i też nie wiem czy ja wklejać czy nie, bo niektórzy piszą mi że bez ramki fajniej bo się taki przód masywniejszy wydaje... 

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamil-vag napisał:

Dół z golfa 6 Gti to naprawdę prosty temat... Ona jest duża, chcesz to Ci cykne foto jak to wygląda z bliska i będziesz miał jakiś wzór, tyle że ja mam bez ramki dookoła i też nie wiem czy ja wklejać czy nie, bo niektórzy piszą mi że bez ramki fajniej bo się taki przód masywniejszy wydaje... 

U Ciebie na czarnym bez ramki faktycznie wygląda bardzo dobrze. Przy moim kolorze mając jasne pionowe wzmocnienia dokładki zauważyłem, że grill bez ramki wygląda dziwnie. Chyba, że połączę ze sobą cały dół jak kiedyś @KoJ@K miał ogarnięte:

Spoiler

xthlKWM.jpg

 

Fotka jak najbardziej mile widziana, wiedziałbym na co się przygotować. Jeśli to nie problem oczywiście :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj jeszcze chromowane żarówy w kierunki Osram diadem i bedzie klawo. :cygaro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paanie,elegancko wyszło :thumbup1:

Też nad tym dołem w plastrze miodu myśle,wiec działaj teraz Ja od Ciebie zgapie haha :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Dodaj jeszcze chromowane żarówy w kierunki Osram diadem i bedzie klawo. :cygaro:

Wrzucę z czystej ciekawości :naughty:

13 minut temu, Marfiol napisał:

Paanie,elegancko wyszło :thumbup1:

Też nad tym dołem w plastrze miodu myśle,wiec działaj teraz Ja od Ciebie zgapie haha :P

Dobra, biorę to na klatę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem się na forum z kilkoma tematami dotyczącymi układu pasowego rozrządu w silniku 1.8T. Nie wiem czy to, co napiszę jest w jakiś sposób ciekawe i przydatne, ale podsumuję moje doświadczenia z rozrządem produkcji INA.

Na rozrządzie zrobiłem +/- 70kkm. Zaraz na początku założenia zestawu, konieczna była wymiana wadliwej fabrycznie pompy wody (hałasowała). Wielu pewnie zna temat specyficznie hałasującego paska - u mnie ten 'problem' także wystąpił, ale jeździłem z tym dźwiękiem. Towarzyszył mi do końca. Co zaobserwowałem po zrzuceniu rozrządu:

Pasek rozrządu - mimo wydawania specyficznych dźwięków wyglądał całkiem OK.

Spoiler

pixlr_20210408104521673.jpg

 

Pompa wody - zaobserwowałem luz wzdłużny i poprzeczny, ale nie jakiś patologicznie wielki. Pojeździłaby.

Spoiler

pixlr_20210408104456756.jpg

 

Napinacz - zaorany, styrany, rzężący niczym siedzący od nowości oryginalny napinacz paska osprzętu (INA - Litens chINA).

Spoiler

pixlr_20210408104411656.jpg

 

Edytowane przez R4xx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem dobrze o czym mówisz... ostatni raz kupiłem taki zestaw rozrządu. Terkoczę jakby się miało coś zaraz rozsypać...:facepalm: i nie tylko w 1.8 T słyszałem ten odgłos, ale i w innych jednostkach grupy VAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jaki zestaw się teraz zdecydowałeś? 

Też się zaczynam rozglądać i będę musiał kompletować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Adii_91 napisał:

Na jaki zestaw się teraz zdecydowałeś? 

Też się zaczynam rozglądać i będę musiał kompletować ;)

Teraz wpadł Continental. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CONTI tez prawdopodobnie jest Litens china. Przerobiłem temat jeszcze z SKF i ma to samo. Nie sprawdzałem jeszcze SNR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to jakość wszystkich części zamiennych spada, szukają oszczędności gdzie się da i na wszystkim... Płacisz za towar renomowanej firmy a dostajesz gównolit... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.04.2021 o 07:15, arturM napisał:

W CONTI tez prawdopodobnie jest Litens china. Przerobiłem temat jeszcze z SKF i ma to samo. Nie sprawdzałem jeszcze SNR.

Aż z ciekawości sprawdzę w wolnej chwili co tam siedzi. 

W dniu 9.04.2021 o 07:34, kamil-vag napisał:

Płacisz za towar renomowanej firmy a dostajesz gównolit... 

Dosłownie... Czas starzenia się części policzony co do kilometra :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.04.2021 o 07:15, arturM napisał:

W CONTI tez prawdopodobnie jest Litens china. Przerobiłem temat jeszcze z SKF i ma to samo. Nie sprawdzałem jeszcze SNR.

Potwierdzam, w zestawie CONTI też siedzi Litens, ale łożysko niebieskie, nie czarne. 

Screenshot_20210422_200336.jpg

Macie jakiś sposób na cieknącą pokrywę zaworów? Na wymianę uszczelki jest oporna (już druga) :sorry:... Cały czas coś tam się sączy. 

Edytowane przez R4xx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba dać dobrą uszczelkę :) dobrze wyczyścić płaszczyzny i zobaczyć czy dekiel prosty (dokręcać go wskazanym momentem)

u siebie w ALT 2 lata mam spokój (chyba dwa? a może już więcej? nie pamiętam dokłądnie), ori uszczelka, zero sylikonów i pokrywka skręcona na 10Nm (tak jak instrukcja nakazuje), gra do dzisiaj wszystko.

Aż sprawdziłem, 3 lata już śmigam z uszczelką po wymianie

Edytowane przez MaTeo85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, MaTeo85 napisał:

trzeba dać dobrą uszczelkę :) dobrze wyczyścić płaszczyzny i zobaczyć czy dekiel prosty (dokręcać go wskazanym momentem)

u siebie w ALT 2 lata mam spokój (chyba dwa? a może już więcej? nie pamiętam dokłądnie), ori uszczelka, zero sylikonów i pokrywka skręcona na 10Nm (tak jak instrukcja nakazuje), gra do dzisiaj wszystko.

Co znaczy dobra uszczelka? Wpadł 2x Elring. Jakieś doświadczenia? Co zakładałeś? :decayed: Płaszczyzny zawsze idealnie czyste, skręcona według instrukcji. Silikon też tylko tam, gdzie zaleca instrukcja.. Na płaskiej szybie też leżała na moje oko idealnie. 

d3d87fa907ac2a4f.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...