Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BEX] Dolphin Gray | E4J | 320/288mm | 222HP/335Nm | TIP+DP | 380cc | Ulter Φ90 | CLH | Auto_Gauges | 18"_RS4 | by R4xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz rację, myślałem, że 3,0tdi miało trochę większy hebel.

 

Autorowi tematu gratuluję nowego nabytku :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 godzinę temu, george napisał:

Jechałem C6 2,7 TDI FWD i 320/302 robi robotę

Ja mam w C6 3.0TDI 347/330 i to można powiedzieć że już hamuje, chociaż dla niektórych to i tak za mało.

Opublikowano
4 godziny temu, pelonek1 napisał:

Ja mam w C6 3.0TDI 347/330 i to można powiedzieć że już hamuje, chociaż dla niektórych to i tak za mało.

C6 jest większe i po drugie masz Allroada. 

Opublikowano (edytowane)
29 minut temu, george napisał:

C6 jest większe i po drugie masz Allroada. 

Nie mam Allroada, tylko Avant, hamulce seria.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano
6 godzin temu, R4xx napisał:

IMG_20210825_174619.jpg

Czy piękna się zobaczy :decayed: Na pewno w swoim czasie wrzucę temat, ale muszę ją trochę ogarnąć :grin:

Trzymam kciuki żeby auto było zadbane nie tylko wizualnie, bo tutaj 2-3 poważniejsze usterki mogą nadwyrężyć znacząco budżet. 

Ładna sztuka, powodzenia w modach :thumbup1:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
23 godziny temu, R4xx napisał:

Nic się przed Wami nie ukryje :decayed: 

Screenshot_20210826_124108-01.jpeg

IMG_20210825_132846-01.jpeg

IMG_20210826_124235.jpg

 

Gratuluję! Oby oba auta jak najdłużej cieszyły i odwdzieczały się niezawodna jazda. :banan: 

PS. Widziałem posty jak prosisz o rozkodowanie VIN dlatego wiedziałem, że b8 i w dieslu :)   

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 26.08.2021 o 13:26, george napisał:

Czekamy na dalsze prace nad autem. B)

Prace na pewno kiedyś się pojawią, póki co priorytetem jest doprowadzenie B6 do poprzedniego stanu :tongue4:

W dniu 26.08.2021 o 14:39, staniek napisał:

Autorowi tematu gratuluję nowego nabytku :)

Dzięki :thumbup:

18 godzin temu, pelonek1 napisał:

Trzymam kciuki żeby auto było zadbane nie tylko wizualnie, bo tutaj 2-3 poważniejsze usterki mogą nadwyrężyć znacząco budżet. 

Ładna sztuka, powodzenia w modach :thumbup1:

Dlatego moja kochana B6 musi szybko wrócić do zdrowia. Pewniejszego auta nie ma :decayed:

2 godziny temu, kosik25 napisał:

Gratuluję! Oby oba auta jak najdłużej cieszyły i odwdzieczały się niezawodna jazda. :banan: 

PS. Widziałem posty jak prosisz o rozkodowanie VIN dlatego wiedziałem, że b8 i w dieslu :)  

Spryciarz :thumbup:

 

Co do hamulców: 314mm (1LA)/300mm (1KW)  

Edytowane przez R4xx
Opublikowano

Oto nadszedł ten dzień! Tyle zdjęć to ja sam jej jeszcze nie zrobiłem :decayed: czekamy na pierwszą, absurdalną wycenę szkody :bag:

IMG_20210827_122334-01.jpeg

 

Opublikowano
11 minut temu, R4xx napisał:

Dlatego moja kochana B6 musi szybko wrócić do zdrowia. Pewniejszego auta nie ma

Z zadanej mechaniczne V6 też powinieneś być zadowolony.

Opublikowano

Czytam wątek i czytam. Bardzo ładna fura, pogratulować:ok2: Niestety czasami nie da się uniknąć innych niefrasobliwych użytkowników dróg, to jest jakaś masakra.

Trzymam kciuki za bezproblemową likwidację szkody:good:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A swoją drogą jak widzę Twój wykres od Gregora i porównuję ze swoim, to ciśnie mi się myśl, czy te nasze strojenia to nie jakieś gotowce:eusathink::co::thumbup:

 

wykres.png

Opublikowano
6 godzin temu, dayd_4 napisał:

A swoją drogą jak widzę Twój wykres od Gregora i porównuję ze swoim, to ciśnie mi się myśl, czy te nasze strojenia to nie jakieś gotowce:eusathink::co::thumbup:

 

wykres.png

Po co chłop ma robic tysiąc razy to samo :decayed: 

Byle wgra i dobrze sprawdzi jak gada z autem :thumbup:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, R4xx napisał:

Byle wgra i dobrze sprawdzi jak gada z autem 

Jednak macie trochę inne przebiegi. U @dayd_4 moc jest prawie, że stała od 4900 obr/min i maksymalny moment jest nieco wcześniej dostępny, lecz szybciej zaczyna spadać (Dawid 4300 obr/min vs 4600 obr/min Robert) , ale zdziwię Was, że też mam 222 KM przy podobnym setupie. :decayed:

Edytowane przez george
Opublikowano
16 godzin temu, george napisał:

Jednak macie trochę inne przebiegi. U @dayd_4 moc jest prawie, że stała od 4900 obr/min i maksymalny moment jest nieco wcześniej dostępny, lecz szybciej zaczyna spadać (Dawid 4300 obr/min vs 4600 obr/min Robert) , ale zdziwię Was, że też mam 222 KM przy podobnym setupie. :decayed:

Niby takie same, a jednak inne :decayed: Mieli na starcie, wielu przyprawia o zdumienie - więcej nie trzeba :drinks:

Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, R4xx napisał:

Niby takie same, a jednak inne :decayed:  

Nasze wizualnie coraz bardziej podobne do siebie :banan:

 

20210828_193638.jpg

Edytowane przez kosik25
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
20 minut temu, kosik25 napisał:

Nasze wizualnie coraz bardziej podobne do siebie :banan:

 

20210828_193638.jpg

Masz zdecydowanie ładniejszą ramkę tablicy rejestracyjnej :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
10 godzin temu, R4xx napisał:

Masz zdecydowanie ładniejszą ramkę tablicy rejestracyjnej :decayed:

Dzięki, chromów jeszcze muszę się pozbyć i będzie już całkiem fajnie :kox:

Ajnek 

Opublikowano
9 godzin temu, kosik25 napisał:

Dzięki, chromów jeszcze muszę się pozbyć i będzie już całkiem fajnie :kox:

Ajnek 

Będą bliźniaki ;) Może kiedyś złapiemy się na trasie :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, R4xx napisał:

Będą bliźniaki ;) Może kiedyś złapiemy się na trasie :decayed:

Może na zlocie :polew:

Opublikowano

Ejej Panie, ale ja mam nadzieję że B6 nie pójdzie w odstawkę przy tej B8? :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...