lukasz51237 Opublikowano 17 Lutego 2021 Opublikowano 17 Lutego 2021 Witam, bardzo proszę o pomoc w zanalizowaniu logów, raz mi złapał notlaufa. Poza tym pali litr więcej niż zwykle, ale to może być problem z niedogrzewaniem się silnika, bo ostatnio długo mi się grzeje i chyba hamulce z tyłu mi lekko trzymają, ale do tego jeszcze nie doszedłem. Dynamiczne 03: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczne 03 + 08: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczne 11: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Langista Opublikowano 17 Lutego 2021 Opublikowano 17 Lutego 2021 Masz jakiegoś wirusa? Coś z turbem było robione?
lukasz51237 Opublikowano 17 Lutego 2021 Autor Opublikowano 17 Lutego 2021 3 minuty temu, Langista napisał: Masz jakiegoś wirusa? Coś z turbem było robione? Od kiedy mam to auto nic z turbem nie było robione, nie mam żadnego programu.
Langista Opublikowano 17 Lutego 2021 Opublikowano 17 Lutego 2021 Zdejmij wąż z intercoolera prowadzący do turbiny i sprawdź jaki luz ma wirnik turbiny.
lukasz51237 Opublikowano 17 Lutego 2021 Autor Opublikowano 17 Lutego 2021 3 minuty temu, Langista napisał: Zdejmij wąż z intercoolera prowadzący do turbiny i sprawdź jaki luz ma wirnik turbiny. Dlaczego podejrzewasz, że mam turbo do roboty? Możesz wyjaśnić?
Langista Opublikowano 17 Lutego 2021 Opublikowano 17 Lutego 2021 (edytowane) Może brać już więcej oleju, przez co zmienna geometria coraz to bardziej się zasyfia. W logach ewidentnie widać przeładowanie i to spore. Dolot szczelny? może przy mrozach gdzies jakiś plastik pękł. N75 sprawdzany? Edytowane 17 Lutego 2021 przez Langista
lukasz51237 Opublikowano 17 Lutego 2021 Autor Opublikowano 17 Lutego 2021 (edytowane) 27 minut temu, Langista napisał: Może brać już więcej oleju, przez co zmienna geometria coraz to bardziej się zasyfia. W logach ewidentnie widać przeładowanie i to spore. Dolot szczelny? może przy mrozach gdzies jakiś plastik pękł. N75 sprawdzany? Z przeładowaniem n75 sobie jeszcze radzi. Oleju od zawsze dolewam niecałe pół litra na 15kkm. Uważam, że to nic. Od roku mam problem z niedogrzanym silnikiem, może to być przyczyna zbierania się większej ilości niedopalonej sadzy w turbo? Wartość map actual w grupie 003 ma dochodzić do 1200 czy cos tam nie tak? Edytowane 17 Lutego 2021 przez lukasz51237
Langista Opublikowano 18 Lutego 2021 Opublikowano 18 Lutego 2021 W takim razie możesz jeszcze spróbować od kogoś mapsensor podmienić żeby go wyeliminować, żadnych błędów nie ma w sterowniku jak rozumiem? Nie dogrzewa z powodu termostatu?
lukasz51237 Opublikowano 18 Lutego 2021 Autor Opublikowano 18 Lutego 2021 3 godziny temu, Langista napisał: W takim razie możesz jeszcze spróbować od kogoś mapsensor podmienić żeby go wyeliminować, żadnych błędów nie ma w sterowniku jak rozumiem? Nie dogrzewa z powodu termostatu? Błąd był jeden: 17965 - charge pressure control positive deviation a z tym dogrzewaniem walczę już długo, wsadziłem mu już 2 różne termostaty, jeden kupiony w ASO a drugi Vernet i ciągle to samo, potrzebuje ponad 10km żeby złapać 90st jadąc z klimą 18st 1 kreska
Langista Opublikowano 18 Lutego 2021 Opublikowano 18 Lutego 2021 A sprawdzałeś wiskozę? Może się zacięła lub sterownik daje pełne obroty podczas jazdy. Pokaż jeszcze jaką lambdę masz podczas jazdy.
przem8 Opublikowano 18 Lutego 2021 Opublikowano 18 Lutego 2021 Pewnie przycina się geometria i stąd te notlaufy. Niech może @kamil-vag się wypowie, ma większe pojęcie do tdi
lukasz51237 Opublikowano 18 Lutego 2021 Autor Opublikowano 18 Lutego 2021 43 minuty temu, Langista napisał: A sprawdzałeś wiskozę? Może się zacięła lub sterownik daje pełne obroty podczas jazdy. Pokaż jeszcze jaką lambdę masz podczas jazdy. Wiskozy tam nie ma jest za to elektryk. Sprawdzałem go i nie załącza się ani na zimnym ani na ciepłym (90st) silniku. Lambdę?
Langista Opublikowano 18 Lutego 2021 Opublikowano 18 Lutego 2021 Jakie ma wskazania, chyba że kata nie masz i sondy też wywalone są
lukasz51237 Opublikowano 18 Lutego 2021 Autor Opublikowano 18 Lutego 2021 29 minut temu, Langista napisał: Jakie ma wskazania, chyba że kata nie masz i sondy też wywalone są W silniku tdi nie ma sondy.
Langista Opublikowano 18 Lutego 2021 Opublikowano 18 Lutego 2021 2 godziny temu, lukasz51237 napisał: W silniku tdi nie ma sondy. Ale fakup A myślałem że tak łatwo będzie się dowiedzieć, czy jest przelany ? W takim razie skoro za n75 ręczysz, to pozostaje kwestia mapsensora lub turbiny z zapieczoną kierownicą. Gruszka luźno chodzi?
lukasz51237 Opublikowano 8 Marca 2021 Autor Opublikowano 8 Marca 2021 Zrobiłem dzisiaj log 11BS, może mi ktoś coś powiedzieć nt temat turbo z tego loga? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Langista Opublikowano 8 Marca 2021 Opublikowano 8 Marca 2021 Nie można nic powiedzieć, bo źle wykonałeś log.
lukasz51237 Opublikowano 8 Marca 2021 Autor Opublikowano 8 Marca 2021 9 minut temu, Langista napisał: Nie można nic powiedzieć, bo źle wykonałeś log. Jak to źle?
Langista Opublikowano 8 Marca 2021 Opublikowano 8 Marca 2021 (edytowane) Logi wykonuje się na 3/4 biegu od najniższych obrotów do odciny lub do 4500 w dieslu, w przypadku turbo statyczne logi nic nie dają. Edytowane 8 Marca 2021 przez Langista
lukasz51237 Opublikowano 9 Marca 2021 Autor Opublikowano 9 Marca 2021 8 godzin temu, Langista napisał: Logi wykonuje się na 3/4 biegu od najniższych obrotów do odciny lub do 4500 w dieslu, w przypadku turbo statyczne logi nic nie dają. To nie są statyczne logi tylko Basic Settings. W grupie 11 w trybie BS sztanga turbiny pracuje od maksymalnego wychylenia do minimalnego. Ten log oprócz dynamicznej 11 również pokazuje w jakim stanie jest sztanga turbiny. A co do logów dynamicznych nie wykonuje się ich od najniższych obrotów (przy 1000- 1100 rpm bo nic to nie daje przy tak małej prędkości obrotowej) ale od 1500 rpm. Wykonałem już całkiem sporo różnych logów w różnych samochodach i jeśli piszesz mi, że 11BS to źle wykonany log, bo jest statyczny to z całym szacunkiem dla Ciebie niech się wypowie ktoś inny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się