Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

bardzo proszę o pomoc w zanalizowaniu logów, raz mi złapał notlaufa. Poza tym pali litr więcej niż zwykle, ale to może być problem z niedogrzewaniem się silnika, bo ostatnio długo mi się grzeje i chyba hamulce z tyłu mi lekko trzymają, ale do tego jeszcze nie doszedłem.

Dynamiczne 03:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Dynamiczne 03 + 08:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Dynamiczne 11:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Masz jakiegoś wirusa? Coś z turbem było robione?

Opublikowano
3 minuty temu, Langista napisał:

Masz jakiegoś wirusa? Coś z turbem było robione?

Od kiedy mam to auto nic z turbem nie było robione, nie mam żadnego programu.

Opublikowano

Zdejmij wąż z intercoolera prowadzący do turbiny i sprawdź jaki luz ma wirnik turbiny.

Opublikowano
3 minuty temu, Langista napisał:

Zdejmij wąż z intercoolera prowadzący do turbiny i sprawdź jaki luz ma wirnik turbiny.

Dlaczego podejrzewasz, że mam turbo do roboty? Możesz wyjaśnić?

Opublikowano (edytowane)

Może brać już więcej oleju, przez co zmienna geometria coraz to bardziej się zasyfia. W logach ewidentnie widać przeładowanie i to spore. Dolot szczelny? może przy mrozach gdzies jakiś plastik pękł. N75 sprawdzany?

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, Langista napisał:

Może brać już więcej oleju, przez co zmienna geometria coraz to bardziej się zasyfia. W logach ewidentnie widać przeładowanie i to spore. Dolot szczelny? może przy mrozach gdzies jakiś plastik pękł. N75 sprawdzany?

Z przeładowaniem n75 sobie jeszcze radzi.

Oleju od zawsze dolewam niecałe pół litra na 15kkm. Uważam, że to nic.

Od roku mam problem z niedogrzanym silnikiem, może to być przyczyna zbierania się większej ilości niedopalonej sadzy w turbo?:hi:

Wartość map actual w grupie 003 ma dochodzić do 1200 czy cos tam nie tak?

Edytowane przez lukasz51237
Opublikowano

W takim razie możesz jeszcze spróbować od kogoś mapsensor podmienić żeby go wyeliminować, żadnych błędów nie ma w sterowniku jak rozumiem? 

Nie dogrzewa z powodu termostatu? 

Opublikowano
3 godziny temu, Langista napisał:

W takim razie możesz jeszcze spróbować od kogoś mapsensor podmienić żeby go wyeliminować, żadnych błędów nie ma w sterowniku jak rozumiem? 

Nie dogrzewa z powodu termostatu? 

Błąd był jeden:

17965 - charge pressure control positive deviation

a z tym dogrzewaniem walczę już długo, wsadziłem mu już 2 różne termostaty, jeden kupiony w ASO a drugi Vernet i ciągle to samo, potrzebuje ponad 10km żeby złapać 90st jadąc z klimą 18st 1 kreska:facepalm:

Opublikowano

A sprawdzałeś wiskozę? Może się zacięła lub sterownik daje pełne obroty podczas jazdy.

Pokaż jeszcze jaką lambdę masz podczas jazdy.

Opublikowano

Pewnie przycina się geometria i stąd te notlaufy. Niech może @kamil-vag się wypowie, ma większe pojęcie do tdi :D

Opublikowano
43 minuty temu, Langista napisał:

A sprawdzałeś wiskozę? Może się zacięła lub sterownik daje pełne obroty podczas jazdy.

Pokaż jeszcze jaką lambdę masz podczas jazdy.

Wiskozy tam nie ma jest za to elektryk. Sprawdzałem go i nie załącza się ani na zimnym ani na ciepłym (90st) silniku.

Lambdę?

Opublikowano

Jakie ma wskazania, chyba że kata nie masz i sondy też wywalone są

Opublikowano
29 minut temu, Langista napisał:

Jakie ma wskazania, chyba że kata nie masz i sondy też wywalone są

W silniku tdi nie ma sondy. 

Opublikowano
2 godziny temu, lukasz51237 napisał:

W silniku tdi nie ma sondy. 

Ale fakup :facepalm:

A myślałem że tak łatwo będzie się dowiedzieć, czy jest przelany ?

W takim razie skoro za n75 ręczysz, to pozostaje kwestia mapsensora lub turbiny z zapieczoną kierownicą. Gruszka luźno chodzi?

Opublikowano

Zrobiłem dzisiaj log 11BS, może mi ktoś coś powiedzieć nt temat turbo z tego loga?

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Nie można nic powiedzieć, bo źle wykonałeś log.

Opublikowano
9 minut temu, Langista napisał:

Nie można nic powiedzieć, bo źle wykonałeś log.

Jak to źle?

Opublikowano (edytowane)

Logi wykonuje się na 3/4 biegu od najniższych obrotów do odciny lub do 4500 w dieslu, w przypadku turbo statyczne logi nic nie dają.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
8 godzin temu, Langista napisał:

Logi wykonuje się na 3/4 biegu od najniższych obrotów do odciny lub do 4500 w dieslu, w przypadku turbo statyczne logi nic nie dają.

To nie są statyczne logi tylko Basic Settings. W grupie 11 w trybie BS sztanga turbiny pracuje od maksymalnego wychylenia do minimalnego. Ten log oprócz dynamicznej 11 również pokazuje w jakim stanie jest sztanga turbiny.

A co do logów dynamicznych nie wykonuje się ich od najniższych obrotów (przy 1000- 1100 rpm bo nic to nie daje przy tak małej prędkości obrotowej) ale od 1500 rpm. Wykonałem już całkiem sporo różnych logów w różnych samochodach i jeśli piszesz mi, że 11BS to źle wykonany log, bo jest statyczny to z całym szacunkiem dla Ciebie niech się wypowie ktoś inny:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...