Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem przy odpalaniu i ze spalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, troszke mi to zajęło, kilkaset kilometrów zrobiłem. Logi zrobione, w sumie to mam wrażenie ze autko trochę się ułożyło po tym remoncie i spalanie spadło trochę. Jednak pozostaje kwestia związana z zapalaniem samochodu, efekt dalej ten sam, kręcić trzeba czasami długo a po odpaleniu puszcza chmurę dymu ( chyba niebieskiego) i przez chwile nie równo pracuje co skutkuję "rzucaniem samochodem". Oleju nie przybywa ani nie ubywa, płyn chłodniczy w normie pompa vacum tak jak pisałem wcześniej, regenerowana.
 

Log 004:

http://vaglogi.pl/log-004_aK5qgsf.html

log 015:

http://vaglogi.pl/log-015_4niWR.html

log 013: (troszke noga mi się ruszyło i obroty nie były trzymane ciągle na 3 tys.)

http://vaglogi.pl/log-013_2JU3c1.html

 

Opublikowano

Wiec trzeba szukac nieszczelnosci. Czesto wystepuje na zaworku termicznym w filtrze paliwa. Raz mialem przypadek ze po wymianie na filtrona sie zapowietrzal.

Dobrze jest zmienic wezyk powrotny z pompy tandemoweoj na igielitowy. Widac ladnie w nim jak do filtra wraca piana zamiast paliwa.

 

Opublikowano

Właśnie filtr mam nowy z filtrona, i też myślałem czy nie wymienić odrazu tych uszczelek na zaworku ale nie chciałem w ciemno wymieniać. Dzięki sprawdzę w sobotę i dam znać !

Opublikowano

Filtron to najwyżej do kabinowego się nadaje, bierz z MAN'a.

Opublikowano

sprawdź czy fachowiec dobrał odpowiednie szklanki czyli czarne. Jeśli założył srebne INA to będzie problem z odpalaniem bo podpiera zawory. Ostatnio przerabiałem temat, dwa warsztaty szukały usterki, 3 razy wymienione oringi a poprawy żadnej nie było.

Przy złych szklankach jak odpalisz zimne auto i dasz od przegazujesz na ok 3000 obr/min to puszczeniu gazu auto zgaśnie i następnie przez chwilę będzie kręciło bez kompresji. Jeśli tak masz to na bank złe szklanki założone.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 28.02.2021 o 10:28, Kamiiil02 napisał:

Witam,

zaczynając od początku to zrobiłem spory remont w mojej audi.

Jak to mówią z deszczu pod rynnę...:naughty:

Po co dotykałeś się do dobrego silnika , myślałeś  że po " remoncie " będzie lepszy ?:P

A na poważnie , jak jest gorzej niż było to coś zostało za przeproszeniem spier****ne ...

A że zrobiłeś sporo to masz teraz gdzie szukać .

Próbowałem obejrzeć logi ale nie chciały się otworzyć , może prace serwisowe na serwerze ...

Może później zerknę ...

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano
W dniu 17.03.2021 o 18:16, bobikos napisał:

sprawdź czy fachowiec dobrał odpowiednie szklanki czyli czarne. Jeśli założył srebne INA to będzie problem z odpalaniem bo podpiera zawory. Ostatnio przerabiałem temat, dwa warsztaty szukały usterki, 3 razy wymienione oringi a poprawy żadnej nie było.

Przy złych szklankach jak odpalisz zimne auto i dasz od przegazujesz na ok 3000 obr/min to puszczeniu gazu auto zgaśnie i następnie przez chwilę będzie kręciło bez kompresji. Jeśli tak masz to na bank złe szklanki założone.

Szklanki zakładałem osobiście, byly na pewno srebne, sprawdzę to co piszesz, niestety filtra jeszcze nie zmieniłem. 

Natomiast remont robiłem dlatego, ze urwal sie gwint od swiecy w głowicy i jak się okazało 2 zawory byly krzywe i pozatym musiałem magiel wymienic wiec wujechal silnik. Ponadto auto puszczało niebieska chmurę jak odpalałem. A ze lubię miec sprawne auto no to zrobiłem remont ?

Opublikowano

Tu masz szczegóły w sprawie doboru szklanek:

 

Opublikowano (edytowane)

Panowie, szklanki już kupione lecz zanim je wymienie postanowiłem zrobić logi dawki paliwa przy starcie na zimnym silniku, mógłby ktoś powiedzieć, czy po wymianie wałka potrzebna jest korekta ? jak tak to na jaką bo z tego co zauważyłem to maksymalna wartosc w czasie rozruchu wynosila bodajże 28.
link do loga:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez Kamiiil02
Opublikowano

Problem rozwiązany. Podsumumowujac, auto odpalało ciężko, jak odpaliło to nierówno pracowało a za autem byla chunra dymu niebieskiego. Ponadto auto na niższych obrotach nie ciągnęło(od. Ok 1700 obr auto az wciskało w fotel). Przyczyną były zle szklanki, wymienione zostały na czarne. W związku ze zmianą walka rozrządu nienjest konieczna korekta paliwa. Dziękuję za pomoc i można zamknąć temat. 

Pozdrawiam! 

Opublikowano

Już było kilka tematów o tym, że do PD mają być czarne szklanki, bo inaczej silnik będzie źle pracować. Dobrze chociaż, że jest to kolejny temat udowadniający skutki doboru złych szklanek. Bezawaryjnej eksploatacji życzę :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...