Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 TDI PD] Dudni, głośno chodzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam  ma m problem z moim 1.9Tdi   silnik z oznaczeniem BKE.

Silnik chodzi glosno.  Efekt taki jagby cos dmuchalo w filtr powietrza.  Wa lek i szklanki byly wymienione.  Rok temu.

Tak myslalem ze to glowica,   i ze ktorys zawor niedomyka  i  dudni  bo ms przednuch. Ale.....   silnik dudni ns luzie i na kazdym biegu w momecie kiexy wzuce wsteczny lekko przygazuje  i puszcze gaz obroty jalowe i silnik cichnie. Zaczyna chodzic normalnie tak jak powinien. Wzuce spowrotem luz lub 1  dalej dudni niebawem wzuce filmik z ptacy silnika.   Przepustnica wymieniona. Nie pomoglo. prosze o pomoc bo  ma m juz dosyc gdybania i   sluchania propozycji psedo mechanikow.  Moze to glowics moze przepustnica. Moze  jeszcze cos innego. 

Opublikowano

Głowica była robiona? Zawory wymieniane? Pytam bo są chyba 3 długości trzonków i osoby regenerujące wstawiają co mają pod ręką.

Opublikowano

Byl wymieniony walek  i szklanki. Ale jsm sie to ma do tego ze cichnoe na  wstecznym biegu? 

Opublikowano

Zdjąć pokrywę obejrzeć co się da, sprawdzić broki w ośkach dźwigienek...

Opublikowano

Egr wyczyszczony? 

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, DeadBolter napisał:

Ale jsm sie to ma do tego ze cichnoe na  wstecznym biegu? 

hmm, wiesz co wczoraj u siebie usłyszałem dudnienie podczas zjeżdżania z górki - w sumie też dziwna sytuacja - hgw

Było to na tyle głośnie że dość dobrze słyszalne w aucie podczas jazdy(70 km/h) i zakładam że z tego samego miejsca się wydobywało.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano (edytowane)

Egr  zaslepiony.  Wiem ze    czezto wadliws jest glowica.  Ze moze niefomykac zawor jest przedmuch.  Gdybyvto bylo caly czas to jak najbardziej  glowica ale ten jeden dziwny szczegol ze  dudnienie cichnid na wstecznym biegu... i tego niejestem w stanie zrozumiec. Gdyby zawory nie domykaly to na wstecznym tez by halasowalo przeciez silnik  pracuje tak samo obraca sie w te sama strone....  i dla tego naprawde niewiem co o tym.myslec.

Edytowane przez DeadBolter
Opublikowano

No dobra a czy pomiar kompresy w takim razie wykluczyłby to że winne są niedomykające się zawory?  i nie ważne czy z powodu wytartego wałka czy wyrobionych hydro-popychaczy.

Opublikowano

Jak wygląda plecionka obok katalizatora? Poduszki silnika/skrzyni są ok?

Opublikowano (edytowane)
58 minut temu, Krzychuxp7 napisał:

Jak wygląda plecionka obok katalizatora?

Wiesz co jeśli o mnie chodzi to plecionka na 100 % ok

 

58 minut temu, Krzychuxp7 napisał:

Poduszki silnika/skrzyni są ok?

tu to nie wiem, pod spód jeszcze nie zaglądałem a z góry wyglądają ok, innych objawów nie zauważyłem

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano

To pisałem to autora tematu, jeśli chodzi o pomiar kompresji to poniekąd powie, jak zrobisz dodatkowo próbę olejową i nie będzie żadnej zmiany w wartości ciśnienia sprężania na poszczególnych cylindrach to można podejrzewać że puszcza w górę a nie dołem.

Opublikowano

Siatka  przy kata niby dobrze.   Bo bylem u  gosci ktorzy zajmuja sie wydechami  ssmochod byl na kansle gosc pod nim i z wydecjem jest niby wszystko w pozadku.  Bez przedmuchow na laczniku elastycznym i  ukladzie wydechowym

Opublikowano (edytowane)

poduszki  silnika  nadaja sie do wymiany.

Edytowane przez DeadBolter
Opublikowano

No to bym to zrobił w pierwszej kolejności, odpuść zamienniki bo nie będzie żadnego efektu, tylko OE używka w dobrym stanie lub nówka z salonu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...