Legion44 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) Sonda wymieniona błędu na chwilę obecną brak.Niby wydawało się że pracuje prawidłowo jednak tak nie było Samochód tak jakby troszkę odżył, ale wrócił mi błąd P0420 błąd katalizatora. Tylna sonda już ma założony emulator.Po pojawieniu się błędu Gaz został ustawiony włączona autoadaptacja obd i obserwujemy co będzie się działo. Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez Legion44
Langista Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Innymi słowy katalizator już zapchany.
Legion44 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 49 minut temu, Langista napisał: Innymi słowy katalizator już zapchany. Też mi się tak wydaje tylko jeśli ten błąd będzie powracał co jest lepszym rozwiązaniem wyłączenie błędu z ECU czy nowy katalizator.
przem8 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 3 minuty temu, Legion44 napisał: Też mi się tak wydaje tylko jeśli ten błąd będzie powracał co jest lepszym rozwiązaniem wyłączenie błędu z ECU czy nowy katalizator. Wyłączenie sondy nie odetka Ci kata więc i tak musisz się go pozbyć lub wymienic, ewentualnie dozynaj silnik dalej ale bez błędów silnika idąc twoim tokiem rozumowania.
Legion44 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) 10 minut temu, przem8 napisał: Wyłączenie sondy nie odetka Ci kata więc i tak musisz się go pozbyć lub wymienic, ewentualnie dozynaj silnik dalej ale bez błędów silnika idąc twoim tokiem rozumowania. Ja na stan silnika nie narzekam i nie "dozynam go" szukam tylko rozwiązania problemu ufam mojemu mechanikowi więc mam dwa takie rozwiązania i tyle w temacie też się skłaniam do wymiany katalizatora. Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez Legion44
przem8 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 To po co Ci emulator sondy jak kat jest niesprawny? Co innego jakbyś miał go wywalonego, to bym zrozumial taki zabieg. Poza tym na zamiennikach kata potrafi dalej wywalać błąd ale jak wymienisz to się dowiesz.
Legion44 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 1 minutę temu, przem8 napisał: To po co Ci emulator sondy jak kat jest niesprawny? Co innego jakbyś miał go wywalonego, to bym zrozumial taki zabieg. Poza tym na zamiennikach kata potrafi dalej wywalać błąd ale jak wymienisz to się dowiesz. No właśnie i tego się obawiam że kat wymieniony a błąd będzie i tak.
Langista Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Kwestia kupić katalizator od sprawdzonego sprzedawcy, który spełni normę euro 4, w tedy błędu nie będziesz miał. Jest niestety wiele 'katalizatorów' co nie robią zupełnie nic poza ograniczeniem przepustowości wydechu.
Legion44 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) 14 minut temu, Langista napisał: Kwestia kupić katalizator od sprawdzonego sprzedawcy, który spełni normę euro 4, w tedy błędu nie będziesz miał. Jest niestety wiele 'katalizatorów' co nie robią zupełnie nic poza ograniczeniem przepustowości wydechu. No właśnie bo jest tego pełno, żeby wszystko było po montażu ok. Zastanawiam się nad firmą Bosal koszt ponad 1000 zł. Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez Legion44
zimmeek Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Witam, ja kilka lat temu zakładałem taki o to wynalazek: VOLKSWAGEN 1.6 – 2.0i | AUDI 1.6 – 2.0i – AWG Polonez WWW.POLONEZ-KAT.COM.PL
RaaZZ Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Czyli na bląd P0170 pomaga wymiana sondy?
Langista Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 I tak, i nie. Coś ten błąd powoduje i najczęściej przyczyną jest zapchany katalizator. Trzeba najpierw sprawdzić stan sondy, dopiero po upewnieniu się, że nie jest sprawna wymienić.
mauricius Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 Witam, mam podobnie. Silnik 1.6 alz 102km. Błąd zaczął się pojawiać po założeniu LPG i podczas spokojnej jazdy. Jakieś rady? Przebieg 90tys.
RaaZZ Opublikowano 18 Maja 2021 Opublikowano 18 Maja 2021 U mnie także błąd pojawia się przy dość niskich obrotach.
mauricius Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 Sprawdziłem dzisiaj odczyty z sond i o ile korekty paliwa były ok, 1 sonda była ok to na 2 sondzie napięcie często spadało do 0,15-0,22V. Jedynie na jałowym pokazywała 0,8V. Wnioskuje że albo jest nieszczelne połączenie za katalizatorem i dostaje lewe powietrze albo katalizator do wymiany.
mauricius Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 Nie robiłem testu sondy bo ta druga nic nie ma do błędu P0170. Ona tylko kontroluje katalizator.
przem8 Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 Pewnie gaz do regulacji. Jakie masz korekty? Logi zrób.
mauricius Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 Korekty w normie. Jestem umówiony na regulację w czerwcu. Do tego czasu sam szukam przyczyny. Na małym obciążeniu napięcie na drugiej sondzie oscyluje wokół 0.2v Tak chyba nie powinno być.
RaaZZ Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 Ja nie mam gazu a błąd ten sam więc wątpię żeby to była kwestia regulacji gazu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się