Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Angielski czterołapny AVFant *Quattro* *320/288* *LZ5C* *FMIC* *Bi-LED* *GTC1549VZ* *Sachs Performance*+18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W końcu wyprosiłem wykres, po dwóch miesiącach. 

Sprzęgło zrobić i 200KM przekraczamy :)

 

Screenshot_2023-01-21-12-42-44-92_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.thumb.jpg.69fe084228c973e9deb7a2856df91bf7.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Będzie się dobrze odpychał , stawiam na 207/430. :thumbup1:

 

P.S. Jakie miałeś objawy zużycia prawej poduszki , nie klepało na  garbach zwalniających ?

 

 

Edytowane przez dekiel 13
Opublikowano
Godzinę temu, dekiel 13 napisał(a):

 

P.S. Jakie miałeś objawy zużycia prawej poduszki , nie klepało na  garbach zwalniających ?

 

 

Po pierwsze górna nakrętka nie była dokręcona, uruchamiałem silnik i pukało, przyspieszałem, hamowałem też pukało. 
Potem nawet skręcanie na skrzyżowaniach już dawało odgłosy. Na trop wpadłem przez wibracje na wolnych obrotach po części, a pewnikiem dla mnie było to, że gdy uruchomiłem silnik to usłyszałem ten sam stuk. Moja poduszka miała 549g, gdzie ta którą włożyłem około 710g. Różnica przy odpalaniu, gaszeniu duża, na wolnych obrotach jest lepiej ale nadal dla super komfortu wypadałoby zmienić lewą z czujnikiem.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Gdyby ktoś był ciekaw jak głośny potrafi być dieselek: 
120db+

  • wow 1
Opublikowano
W dniu 21.01.2023 o 12:56, Ivanek napisał(a):

W końcu wyprosiłem wykres, po dwóch miesiącach. 

dziwnie zmierzyli serie.. wyglada jak po zmianie biegu zamiast od niskich obrotow. Czemu robic pomiar od prawie 2k ? 

Opublikowano
Godzinę temu, kudin napisał(a):

dziwnie zmierzyli serie.. wyglada jak po zmianie biegu zamiast od niskich obrotow. Czemu robic pomiar od prawie 2k ? 

To nie jest seria tylko druga mapa

Opublikowano
W dniu 26.01.2023 o 13:16, Ivanek napisał(a):

To nie jest seria tylko druga mapa

a co to zmienia przy jednym pomiarze od pewnie 1000 a drugim nie wiadomo czemu od 2000 ?

Opublikowano

Końcówki założone, głębiej nie mogę ich wsunać bo już wieszaki przeszkadzają by złącza wydechowe dać. Przy spawaniu nie będą tak wystawać. 

Na środku złącze wydechowe chciałem te śruby obrócić bo wystawały w dół i potrafiłem nimi zahaczyć, odkręcam jedną nakrętke jeb śruba poszła, kolega do sklepu podjechał, posmarowałem pastą miedzianą i zmieniłem obie ?

IMG_20230225_120046.thumb.jpg.17e46c16663a976120bbed9d14b39305.jpg

 

Opublikowano

Bardzo słabo wyglądają te końcówki , trzeba było kupić krótsze . 

Opublikowano
2 godziny temu, peter22 napisał(a):

Bardzo słabo wyglądają te końcówki , trzeba było kupić krótsze . 

One wcale nie są długie, po prostu musiałbym je przyspawać, a nie chcę tego robić póki środkowego tłumika nie wywale, wtedy będzie ogarnianie do końca tak jak ma być. Na ten moment wole to niż rurki 51mm w otworach pod setki 

Opublikowano

A jaką masz średnice końcówek ?

287954972_560933172109680_7007392393870391670_n.jpg

Opublikowano

4"

Opublikowano

Wow . To spore :D

Opublikowano

100 mm to już na styk dla dokładki S line.

Opublikowano
4 godziny temu, george napisał(a):

100 mm to już na styk dla dokładki S line.

He he dokładnie mi 100ki potrafią już przypalić zderzak przy dłuższym bucie. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Letnie ogumienie wróciło, jeszcze trzeba założyć sprężynki na teleskopy. 

IMG_20230323_092139.thumb.jpg.ef71f16d051972aa9a15dc78dcb68fe2.jpg

Opublikowano

Przód deczko niżej i byłoby super. :thumbup1:

Opublikowano
9 minut temu, dekiel 13 napisał(a):

Przód deczko niżej i byłoby super. :thumbup1:

Nie ma mowy, nie chce robić za pług do pola

Opublikowano

Za tydzień jakoś powinno zostać do mnie wysłane kompletne sprzęgło, odkupuje od znajomego, 15k przebiegu, Sachs performance z kevlarem. 

Dokupię tylko śruby i łożysko oporowe i w maju wymiana. Założenie jest takie by wtryski pracowały praktycznie na max swoich możliwości, obecnie jest 70mg paliwa, 75mg będzie podane, zmierzymy powinno być 200KM i z 430-440Nm. Sachs performance dlatego, że będzie często kopane ze sprzęgła i ma po prostu mielić czterema kołami a nie tarczą jak obecnie. 

 

 

Przy paliwie 70mg i mocy około 190KM dla zainteresowanych spalanie na kołach 225/40R18:

Wczoraj autostrada A4, tempomat 130-140km/h, 200km, pozamiejskich z 50km spokojnie 60-90kmh, średnie spalanie 7,2l/100km. 

IMG_20230410_102215.thumb.jpg.1c06e797c87628e258fe42a8dd0d1ca0.jpg

IMG_20230410_163035.thumb.jpg.0a3d26e7def4e53fb0e949827d91d2db.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano

SACHS Performance ogarnie sytuację ale docisk ma mocny , w korkach bedziesz ćwiczył mięśnie nóg / miałem to w e46 330Cd tam było 610Nm/. B)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...