Ivanek Opublikowano 21 Listopada Autor Opublikowano 21 Listopada (edytowane) Panowie, wie ktoś jak skasować ten luz na ręcznym? Zaciski są nowe, na regulatorze wcisnąłem ten przycisk resetu no ale łapie okropnie wysoko. Jak to ogarnąć? edit: może trzeba ten reset wcisnąć i te łapki pociągnąć całkowicie w strone tylnej kanapy i dopiero wtedy pociągnąć za ręczny by się wyregulował? VID20241121095225.mp4 Edytowane 21 Listopada przez Ivanek
MarioR34 Opublikowano 21 Listopada Opublikowano 21 Listopada I solved mine by changing the entire handle inside the car, because the part connected to the cable probably stretches, although you can't see it with the naked eye. From the factory it holds very strong in three clicks, three "teeth", gear wheel, whatever you want to call it, when you pull the handbrake, that's how it was for me. Many years ago, my wheel blocked, I immediately changed both cables because they were old. After the change, the handbrake was held high, which got on my nerves, tightening, nothing, changing the cable again, nothing, I took it to an authorized service center, nothing, I can't tighten the cable any more, everything else is fine. Some time later I bought another b6 just to take the dashboard and trow rest away from it. I took the handle of the handbrake of the donor and installed it myself in my car, the handbrake is tightened as if it left the factory.
Ivanek Opublikowano 21 Listopada Autor Opublikowano 21 Listopada 3 minuty temu, MarioR34 napisał(a): I solved mine by changing the entire handle inside the car, because the part connected to the cable probably stretches, although you can't see it with the naked eye. From the factory it holds very strong in three clicks, three "teeth", gear wheel, whatever you want to call it, when you pull the handbrake, that's how it was for me. Many years ago, my wheel blocked, I immediately changed both cables because they were old. After the change, the handbrake was held high, which got on my nerves, tightening, nothing, changing the cable again, nothing, I took it to an authorized service center, nothing, I can't tighten the cable any more, everything else is fine. Some time later I bought another b6 just to take the dashboard and trow rest away from it. I took the handle of the handbrake of the donor and installed it myself in my car, the handbrake is tightened as if it left the factory. Very interesting. I don't want to buy another handbrake lever but you're right, in two different B7's handbrake works same, on third tooth wheels doesn't move.
MarioR34 Opublikowano 21 Listopada Opublikowano 21 Listopada Why not , I'm sure that in Poland there are many B6/B7 for parts , and that levers almost nobody buys and shoul be very very chep Just for example , quick sourch. Audi A4 B6 B7 handbrake 8E0711543 handbrake lever WWW.EBAY.COM Lockwaldt vehicle and parts trading offers an extensive portfolio of services and products in the automotive sector. We carry a wide range of used original spare parts... This tensioner was the problem , it look brand new , but was not good. Screenshot PRNT.SC Captured with Lightshot
Rob@k Opublikowano 21 Listopada Opublikowano 21 Listopada 11 godzin temu, Ivanek napisał(a): Panowie, wie ktoś jak skasować ten luz na ręcznym? Zaciski są nowe, na regulatorze wcisnąłem ten przycisk resetu no ale łapie okropnie wysoko. Jak to ogarnąć? edit: może trzeba ten reset wcisnąć i te łapki pociągnąć całkowicie w strone tylnej kanapy i dopiero wtedy pociągnąć za ręczny by się wyregulował? VID20241121095225.mp4 4.07 MB · 0 pobrań Mam to samo u siebie po przejściu na komplet USA.
Ivanek Opublikowano 22 Listopada Autor Opublikowano 22 Listopada 8 godzin temu, Rob@k napisał(a): Mam to samo u siebie po przejściu na komplet USA. A zmieniałeś rączkę ręcznego?
Ivanek Opublikowano 22 Listopada Autor Opublikowano 22 Listopada 4 minuty temu, Rob@k napisał(a): Tak. Przy starej tego nie bylo. No to czyli chyba znana jest odpowiedź, dwie dekady mechanizmu no i się po prostu zużył....
Ivanek Opublikowano 23 Listopada Autor Opublikowano 23 Listopada Bardzo dziwna sprawa, zdjąłem podłokietnik, wcisnąłem reset, pociągnąłem za dźwignie i w sumie złożyłem z powrotem. Jest znacznie lepiej niż było. Nie wiem czego powodem to było? Musiały może zaciski popracować, nie mam pojęcia. Nie ma luzu i dużo ciężej się zaciąga. VID20241123145014.mp4 1
Ivanek Opublikowano 24 Listopada Autor Opublikowano 24 Listopada Jeszcze z tej strony: VID20241123135919.mp4
MarioR34 Opublikowano 24 Listopada Opublikowano 24 Listopada (edytowane) I can't see the videos , maybe use Streamable?? Edytowane 24 Listopada przez MarioR34
Ivanek Opublikowano 24 Listopada Autor Opublikowano 24 Listopada Godzinę temu, MarioR34 napisał(a): I can't see the videos , maybe use stremab?? YouTube :
MarioR34 Opublikowano 24 Listopada Opublikowano 24 Listopada Its much better , try now with tighten the cable if it stays its all good , because i forgot to mention when i did change a cables it would be on third "tooth" but not for a long time it would be loos until i change a hand brake lever like i said.
Ivanek Opublikowano 24 Listopada Autor Opublikowano 24 Listopada 2 godziny temu, Rob@k napisał(a): Kurcze muszę u siebie spróbować. Bardzo dziwna kwestia. Miałem akurat 10 minut czekania w aucie, chciałem wcisnąć reset i pociągnąć za te łapki śrubokrętem w stronę tunelu, albo ewentualnie zapiąć jeden ząbek i wcisnąć reset żeby zniwelować ten początkowy luz.
Ivanek Opublikowano Sobota o 13:29 Autor Opublikowano Sobota o 13:29 (edytowane) Panowie proszę o pomoc, drugi raz w ciągu tygodnia wywaliło mi akumulator. Ładowanie 14,1V mam, wpiąłem miernik i pokazuje 0,4A poboru tuż po zamknięciu, poczekam jeszcze aż się uśpi i dam znać. Edytowane Sobota o 14:49 przez Ivanek
kamil-vag Opublikowano Sobota o 13:33 Opublikowano Sobota o 13:33 Usypia się ? Gaśnie podświetlanie i awaryjka po czasie ?
Ivanek Opublikowano Sobota o 13:41 Autor Opublikowano Sobota o 13:41 (edytowane) 1 godzinę temu, kamil-vag napisał(a): Usypia się ? Gaśnie podświetlanie i awaryjka po czasie ? Próbowałem go oszukać i na otwartych drzwiach śrubokrętem zablokować zamek że niby drzwi są zamknięte i pilotem zamknąć auto, zamyka się ale nie uzbraja alarmu, cały czas 0,4A poboru mimo wyjmowania każdego bezpiecznika. Edytowane Sobota o 15:29 przez Ivanek
Ivanek Opublikowano Sobota o 16:23 Autor Opublikowano Sobota o 16:23 (edytowane) Mam pomysł jutro odpiąć alternator czy by może on nie kradnie prądu, podobno mostek może tak robić. Narazie go ładuje. Akumulator podładowany do 80% Z alternatorem i bez alternatora po 20 min skacze między 0,012A a 0,022A Edytowane Niedziela o 10:10 przez Ivanek
NervaR Opublikowano Niedziela o 10:11 Opublikowano Niedziela o 10:11 20 godzin temu, Ivanek napisał(a): Próbowałem go oszukać i na otwartych drzwiach śrubokrętem zablokować zamek że niby drzwi są zamknięte i pilotem zamknąć auto, zamyka się ale nie uzbraja alarmu, cały czas 0,4A poboru mimo wyjmowania każdego bezpiecznika. Ja miałem problem z masą od PDC i auto się normalnie zamykało, ale był problem z usypianiem. Dlatego zamknij samochód i obserwuj podświetlenie i awaryjne, po 30 sek powinien zasnąć na dobre, a u mnie zasypiał i się wzbudzał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się