Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tdi CR cisnienie paliwa na szynie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, Panowie mam pytanie jaka powinna byc różnica wysokiego ciśnienia miedzy zadana a jaka jest w danym momencie, bo mam problem z drganiami na karoserii , falowaniem, bujaniem obrotami na zimnym silniku  nie  duze falowanie bo po wskazowce nie widać ale czuc na aucie do temp okolo 60-70 stopni, Pacjent a4 b8 2.0 tdi 

Edytowane przez don1993
Opublikowano
W dniu 25.05.2021 o 22:19, don1993 napisał:

Witam, Panowie mam pytanie jaka powinna byc różnica wysokiego ciśnienia miedzy zadana a jaka jest w danym momencie, bo mam problem z drganiami na karoserii , falowaniem, bujaniem obrotami na zimnym silniku  nie  duze falowanie bo po wskazowce nie widać ale czuc na aucie do temp okolo 60-70 stopni, Pacjent a4 b8 2.0 tdi 

jak się temat zakończył?

Opublikowano
W dniu 10.09.2021 o 18:26, RALF76 napisał:

jak się temat zakończył?

Tego już się pewnie nie dowiemy bo większość umie tylko szukać pomocy a nie jej udzielić innym

niestety ...

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Rabbi napisał:

Tego już się pewnie nie dowiemy bo większość umie tylko szukać pomocy a nie jej udzielić innym

niestety ...

Niestety taka prawda.

Odnośnie zapytania w pierwszym poście, różnica ciśnienienia nie powinna być większa niż 400 Bar. Nieco powyżej 400 Bar posadzi błąd i wpadnie w tryb awaryjny. W normalnych przypadkach różnica wynosi ok 200-300 Bar.

Edytowane przez Muskel1
  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...