don1993 Opublikowano 25 Maja 2021 Opublikowano 25 Maja 2021 (edytowane) Witam, Panowie mam pytanie jaka powinna byc różnica wysokiego ciśnienia miedzy zadana a jaka jest w danym momencie, bo mam problem z drganiami na karoserii , falowaniem, bujaniem obrotami na zimnym silniku nie duze falowanie bo po wskazowce nie widać ale czuc na aucie do temp okolo 60-70 stopni, Pacjent a4 b8 2.0 tdi Edytowane 26 Maja 2021 przez don1993
RALF76 Opublikowano 10 Września 2021 Opublikowano 10 Września 2021 W dniu 25.05.2021 o 22:19, don1993 napisał: Witam, Panowie mam pytanie jaka powinna byc różnica wysokiego ciśnienia miedzy zadana a jaka jest w danym momencie, bo mam problem z drganiami na karoserii , falowaniem, bujaniem obrotami na zimnym silniku nie duze falowanie bo po wskazowce nie widać ale czuc na aucie do temp okolo 60-70 stopni, Pacjent a4 b8 2.0 tdi jak się temat zakończył?
Rabbi Opublikowano 30 Października 2021 Opublikowano 30 Października 2021 W dniu 10.09.2021 o 18:26, RALF76 napisał: jak się temat zakończył? Tego już się pewnie nie dowiemy bo większość umie tylko szukać pomocy a nie jej udzielić innym niestety ...
Muskel1 Opublikowano 30 Października 2021 Opublikowano 30 Października 2021 (edytowane) 2 godziny temu, Rabbi napisał: Tego już się pewnie nie dowiemy bo większość umie tylko szukać pomocy a nie jej udzielić innym niestety ... Niestety taka prawda. Odnośnie zapytania w pierwszym poście, różnica ciśnienienia nie powinna być większa niż 400 Bar. Nieco powyżej 400 Bar posadzi błąd i wpadnie w tryb awaryjny. W normalnych przypadkach różnica wynosi ok 200-300 Bar. Edytowane 30 Października 2021 przez Muskel1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się