Wojtas_K Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja W dniu 29.05.2024 o 19:43, Muskel1 napisał(a): Jak skasujesz kody FEC to mapy zablokuje. Ok, no czyli to odpada W dniu 29.05.2024 o 20:32, wuPiotrek napisał(a): ja dalej twierdze ze chcesz przekombinowac, kabel z golfa + aawireless pod deske schowac i masz nawigacje z carplaya dobrą i łatwą do obsłużenia z telefonu. to nie jest duzy koszt, sam to zrobisz. nawet na sile to mogl bys to odlaczyc i cofnac zmiany przed oddaniem na gwarancje. po prostu nie bedziesz zadowolony z tej wbudowanej navi nawet jak bedzie aktualna. sprecyzuj jeśli możesz
wuPiotrek Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja 11 godzin temu, Wojtas_K napisał(a): sprecyzuj jeśli możesz 5q0035726e + wiązka wychodzi taniej niż porty usb które są absurdalnie drogie do tego podłączasz aawireless - Carlinkit 5.0 - CPC200-2Air i chowasz pod plastiki ja tak u siebie zrobiłem i działa spoko, nie musze podlaczac kabla usb do telefonu co jest mega na plus do wersji po kablu Do montażu wystarczy zdjąć schowek Z tego co czytałem na forum teraz dużo łatwiej samemu wgrać carplay w b9 niz wczesniej, jakimś plikiem na karcie pamięci poszukaj sobie jest temat na forum. Plus kodowania - odb11 kupisz tanio chyba ze juz masz cos. Jak cos to nawet mam obd11 w wersji android moge sprzedac bo kupilem tą nowszą ios/android
Muskel1 Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja (edytowane) 10 minut temu, wuPiotrek napisał(a): Z tego co czytałem na forum teraz dużo łatwiej samemu wgrać carplay w b9 niz wczesniej, jakimś plikiem na karcie pamięci Ta metoda jest do małej nawigacji Delphi. Kolega ma dużą nawigację Harmana, więc trzeba użyć narzędzia M.I.B. Edytowane 30 Maja przez Muskel1
Wojtas_K Opublikowano 31 Maja Opublikowano 31 Maja W dniu 30.05.2024 o 10:16, wuPiotrek napisał(a): 5q0035726e + wiązka wychodzi taniej niż porty usb które są absurdalnie drogie do tego podłączasz aawireless - Carlinkit 5.0 - CPC200-2Air i chowasz pod plastiki ja tak u siebie zrobiłem i działa spoko, nie musze podlaczac kabla usb do telefonu co jest mega na plus do wersji po kablu Do montażu wystarczy zdjąć schowek Z tego co czytałem na forum teraz dużo łatwiej samemu wgrać carplay w b9 niz wczesniej, jakimś plikiem na karcie pamięci poszukaj sobie jest temat na forum. Plus kodowania - odb11 kupisz tanio chyba ze juz masz cos. Jak cos to nawet mam obd11 w wersji android moge sprzedac bo kupilem tą nowszą ios/android Przemyślę temat z kablem. Trafiłem gdzieś na YT film, na którym gość podmienia po prostu wiązkę portu "charge only" (tzn. podpina tą od dual USB) no ale tak czy siak kodowanie potrzebne... no i roboty sporo więcej. Za OBD pod androida podziękuję, u mnie jabłko. A przy okazji... odnośnie aktualizacji MMI trafiłem w necie na informację, że jeśli auto wyposażone jest w niestandardowe audio (u mnie B&O) to należy je wyłączyć fizycznie/softowo bo inaczej się wysypie i będzie wymagało parametryzacji, dogrywania datasetów czy coś. Gość ode z miasta z którym rozmawiałem stwierdził, że w tym aucie nie jest to już niezbędne. Przy czym metoda updateu, którą ja oglądałem odbywała się przez kartę SD. Gość, z którym rozmawiałem twierdzi, że musi mieć w aucie gniazdo data gdyż podpina się bezpośrednio kompem. Możliwym jest o to chodzi?? On robiąc z kompa nie musi omijać/odznaczać B&O?
Muskel1 Opublikowano 31 Maja Opublikowano 31 Maja 12 minut temu, Wojtas_K napisał(a): przy okazji... odnośnie aktualizacji MMI trafiłem w necie na informację, że jeśli auto wyposażone jest w niestandardowe audio (u mnie B&O) to należy je wyłączyć fizycznie/softowo bo inaczej się wysypie i będzie wymagało parametryzacji, Dotyczy to tylko systemu Bose a nie B&O. 13 minut temu, Wojtas_K napisał(a): Przy czym metoda updateu, którą ja oglądałem odbywała się przez kartę SD. Bo tak jest.
arnonim Opublikowano 5 Czerwca Opublikowano 5 Czerwca Jakie oznaczenie powinien mieć podwójny moduł USB ażeby obsługiwał android auto ? Może ktoś ma jakiś aktualny link do produktu na aliexpress.
Tomek_A4 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca W dniu 6.08.2021 o 11:24, Muskel1 napisał(a): Na Twoim przykładzie wyjaśnię jak pozbyć się tego błędu. Uruchamiamy na komputerze kalkulator, przełączamy w tryb programisty (XOR) lub wchodzimy na stronę www.XOR.pw Otworzy nam się kalkulator Zwracamy uwagę na to, aby wszystkie 3 pola Input 1 i 2 oraz Output, były ustawione w tryb szesnastkowy czyli hexadecimal (base 16). Jeżeli tak nie jest to otwieramy zakładkę i przestawiamy na (base 16). W pierwszym polu "I. Input” wpisujemy wartość odczytaną w VCDS (czyli 2E81). Wpisujemy je bez spacji między 2 a 3 cyfrą. W drugim polu „II. Input" wpisujemy C9D2 Klikamy na oblicz xor (Calculate XOR) W trzecim polu „III. Output” ukaże nam się nasza nowa wartość, którą musimy wpisać i wykonać w powyższym kanale adaptacyjnym (iDE02502). Wpisujemy ją ze spacją między 2 a 3 cyfrą czyli w tym przypadku E7 53, zatwierdzamy, odczytujemy ponownie błędy w sterowniku 5F i kasujemy go. Błąd zostanie skasowany i nie powróci. Sposób obliczania za pomocą kalkulatora windows przedstawia poniższy filmek. 798146026_Rechner2021-08-0611-02-29.mp4 55.58 MB · 0 pobrań Jaka może być przyczyna, że nie mogę tego zrobić VCDSem? Na jednym samochodzie robiłem i poszło a a drugim już nie chce.
wuPiotrek Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca 52 minuty temu, Tomek_A4 napisał(a): Jaka może być przyczyna, że nie mogę tego zrobić VCDSem? Na jednym samochodzie robiłem i poszło a a drugim już nie chce. jaki rocznik auta? 2016-2017 klon ogarnie. 2018+ > problem. przynajmniej z tym starszym klonem.
arnonim Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca Zacząłem montaż podwójnego USB i mam parę pytań odnośnie demontażu istniejące USB w podłokietniku a mianowicie wyciągnąłem tylną zaślepkę (nie mam nawiewów) i jak teraz wymontować moduł z USB ? Rozumiem, że przewody, które są podłączone pod obecny moduł USB pozostają ? Przewody (zasilający i danych) muszę w jakiś sposób przeprowadzić od tylnego podłokietnika w środkowy tunel (konsolę mam zdemontowaną jak pokazano na filmie) ? Czy może ktoś ma filmiki jak demontować kolejne elementy, będę wdzięczny
arnonim Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca Udało mi się zdemontować moduł 1xUSB i zamontować 2xUSB, mam pytanie odnośnie podłączenia przewodów, tak jak na zdjęciu, gdzie zielony wtyk ? Myślałem, że tam gdzie pojedyńcze przewody zasilania, bo są razem zaizolowane ?
wuPiotrek Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca (edytowane) tam gdzie 'brązowy' - w gniazdo jednostki mmi. tam już siedzi wtyczka wyjmij ją i włóż tą Edytowane 19 Lipca przez wuPiotrek
arnonim Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Nie rozumiem tylko dlaczego izolują przewody zasilania i masy wraz z tym wtykiem skoro muszą być doprowadzone do lewej strony a wtyk do jednostki MMI po prawej stronie - czy dobrze rozumiem, że mam je odizolować i poprowadzić tak jak napisałem ?
wuPiotrek Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca (edytowane) 3 godziny temu, arnonim napisał(a): Nie rozumiem tylko dlaczego izolują przewody zasilania i masy wraz z tym wtykiem skoro muszą być doprowadzone do lewej strony a wtyk do jednostki MMI po prawej stronie - czy dobrze rozumiem, że mam je odizolować i poprowadzić tak jak napisałem ? nie wiem jakie masz kable i skąd je wziales, wiekszosc tych gotowych zestawów jest wykonana tak ze masa odchodzi i przykręca się ją do któregoś oczka pod nogami kierowcy a przewód + ma koncowke ktora sie wpina do gniazda bezpiecznikow. jak przeczytasz pierwszy post tego wątku - autor tez mial błędnie wykonaną wiązkę. moze ktos zle zaizolował po prostu. mozesz poszukac plusa gdzies przy mmi i sie tam wpiąć - mniej rozbierania. lepiej natomiast jak bys sie wpiął tak jak jest fabrycznie. Edytowane 19 Lipca przez wuPiotrek
arnonim Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Jeszcze Was trochę pomęczę, wpięta kostka oryginalnie ma 5 przewodów (1 zdj.) tą którą mam wpiąć od modułu 2xUSB ma 3 przewody (2 zdj.) czy to OK ?
Muskel1 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Ta mała pierwsza z lewej. Tamte dwie pozostałe są 73 pinowe.
arnonim Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Dziękuję za odpowiedź, a co w przypadku gdy pin 1 mam już zajęty ?
Muskel1 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Nie może być zajęty, bo zgodnie ze schematami pin 1, jak i 54 są wolne. Pomyliłeś piny.Coś mi się wydaje, że lepiej nie powinieneś tam grzebać bo śmierdzi mi to dobrym zwarciem. Oddaj auto do kogoś mającego większe doświadczenie w tej materii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się