Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów z gazu po Ustawieniu przez gazownika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, byłem dziś u gazownika i chciałbym, aby ktoś ocenił jego pracę. Jeździłem z nim godzinę, ale wydaje mi się, że najlepiej nie jest. Wcześniej odcinało mi gaz, przynajmniej już nie odcina.

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Słabo.

Opublikowano

hehe a najlepszy niby zakład we Wrocku. Całość do poprawy? Jeżeli dobrze rozumiem, to dół za bogato, a góra za ubogo?

Opublikowano
8 minut temu, przem8 napisał:

Słabo.

hehe a najlepszy niby zakład we Wrocku. Całość do poprawy? Jeżeli dobrze rozumiem, to dół za bogato, a góra za ubogo?

Opublikowano (edytowane)

To tylko przy pelnym bucie, a jak jest przy czesciowych obciążeniach i przy prędkościach autostradowych w zakresie różnych prędkości i obciążeń? Za mało pokazałeś. 

Masz interfejs do gazu?Pewnie jakiś stag? Podstawowe pytanie czy na pb jest wsio sprawne i logi to potwierdzają? Ja bym się wstydził tak wypuścić auto. 

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Benzynka zdrowa, Łukasz13 mi prześwietlał samochód przed programem. To jest pod obciążeniem, czyli przy bucie Instalacja stag qbox4 reduktor na 250 kucy niby. Jak jadę normalnie 100km/h to korekty w granicach (-6) (-14) Mam interfejs postaram się pokazać mapę gazową.

Edytowane przez szpakuziom
Opublikowano

Moge Ci to zdalnie sprobowac ustawic jak masz dobrą baterię w lapku i neta albo przeslij loga z jazdy 2+33 i swoją mapę gazową to na tej podstawie można poprawić. 

Opublikowano

Podłączyłem się z kabelkiem, to nie mam wyrysowanej mapy benzynowej, tylko samą gazową i nie wiem do czego by się tutaj odnieść, muszę chyba pojeździć na benzynie trochę, aby mapa się wyrysowała? Jak ogólnie zrobić kopie mapy, aby Ci ja wysłać?

Opublikowano

Nie patrz na mapy, to nie turystyka. Wchodzisz w narzędzia i tam jest zapisz nastawy. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ok ? wieczorem postaram sie podesłać.

Opublikowano
5 godzin temu, szpakuziom napisał:

Jeździłem z nim godzinę, ale wydaje mi się, że najlepiej nie jest.

Patrzył chociaż po logach jak idzie mu to strojenie czy nie, bo z tego co widać to raczej nie?

Opublikowano
Godzinę temu, pelonek1 napisał:

Patrzył chociaż po logach jak idzie mu to strojenie czy nie, bo z tego co widać to raczej nie?

Miał osobny komputer.:facepalm: 

Opublikowano

Niech gazownik odda hajs za nic..

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
3 minuty temu, ELLIOTT napisał:

Niech gazownik odda hajs za nic..

Jak za nic, przecież to najlepszy zakład we Wrocławiu :grin:

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Nie no jak najlepszy na dzielni to Stroił , chyba otworzę tam zakład "Regulacja po szpecach, nie koniecznie tanio oraz szybko" 

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, ELLIOTT napisał:

Niech gazownik odda hajs za nic..

Słuszna uwaga. Kasę by brał każdy, ale robić nie ma komu... Pewnie mu się nie chciało, to zrobił, jak zrobił.

 

10 godzin temu, pelonek1 napisał:

Jak za nic, przecież to najlepszy zakład we Wrocławiu :grin:

To jest dramat w dzisiejszych czasach, ciężko znaleźć dobry warsztat w dzisiejszych czasach i wkurzałem się do tego stopnia, że kupiłem sobie podnośnik i naprawiam sam. Kabel mam pożyczony, ale też chyba kupię i nauczę się stroić.

 

10 godzin temu, ELLIOTT napisał:

Nie no jak najlepszy na dzielni to Stroił , chyba otworzę tam zakład "Regulacja po szpecach, nie koniecznie tanio oraz szybko" 

Otwieraj, mnie skasował 80pln, więc opłaca się.

Edytowane przez szpakuziom
Opublikowano (edytowane)

W De biorę 20e za poprawę regulacji lpg od przyjezdnych do firmy. Większość po diagnozie wstępnej, jeździ na autokalibracji oraz ubogiej mieszance. Smutne sporo zakładów w pl jest i stare silniki nie ogarniają. 

Edytowane przez ELLIOTT
Opublikowano (edytowane)

Siema panowie, a więc tak, mapę trochę poprawiłem, ale są problemy ze spadkami ciśnienia. Sterownik przy nagłym bucie powyżej 4 koła odłącza gaz. Podłączyłem kompa i zauważyłem, że ciśnienie gazu z 1,26 spada do 0,50 coś w tej okolicy i PIP, PIP = benzyna. - Tak było do niedawna, bo wczoraj była pogoda kiepska i kiedy jechałem do roboty, to aż tak ujowo nie było, auto zgasiłem, wróciłem za 8 godzin i kiedy wracałem już to nie mogłem go kręcić  powyżej 3 koła, tzn jak jechałem normalnie, to nic się nie działo, korekty max do (7) - (-10) Moje podejrzenie pada na reduktor. Reduktor u mnie siedzi AC R01, czytałem trochę opinii o nim i raczej ma dobrą, ale było parę przypadków, gdzie mieli z nim problemy. I Pytanie, wymieniać ten reduktor, na ten sam, czy jakiś inny?

Edytowane przez szpakuziom
Opublikowano

Ten reduktor tak ma zimową porą, z resztą większość ma ten problem w pomodzonych autach o tej porze. Jeszcze możliwe, że kiepski gaz zatankowales. Pewnie jakby się bardziej rozgrzał to spadki byłyby mniejsze. 

Opublikowano

Wczoraj trochę jeździłem, auto było rozgrzane w 100%, a problem występował nadal. Generalnie już jeździłem w zimniejsze dni niedawno i aż takiego problemu nie było z rozbujaniem auta, dało się go wykręcić do 6k obrotów. Spróbuje na shellu jeszcze zatankować i dam znać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...