Muskel1 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Nie ma to aż tak dużego wpływu czy zimny czy rozgrzany, po za obrotami na rozgrzanym, które są nieco niższe niż na zimnym i ciśnienie spalin jest na zimnym minimalnie wyższe. Dlatego sprawdź na rozgrzanym. 1
DamianQ97 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2022 Ok dziś zmierzyłem i wygląda to tak Sam zapłon - 5 do - 7 Wolne - 1 do 4 2.5tys i luz ok 70
mazur1990 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Opublikowano 11 Stycznia 2022 16 minut temu, DamianQ97 napisał: Ok dziś zmierzyłem i wygląda to tak Sam zapłon - 5 do - 7 Wolne - 1 do 4 2.5tys i luz ok 70 Na odpalonym wartości -1 do 4? Tak skacze?
DamianQ97 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2022 (edytowane) 3 minuty temu, mazur1990 napisał: Na odpalonym wartości -1 do 4? Tak skacze? Z tego co obserwowałem to tak Wolne obroty i rozgrzany silnik Edytowane 11 Stycznia 2022 przez DamianQ97
mazur1990 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Na moje oko czujnik różnicy ciśnienia do podmiany. Wężyki sprawdziłeś czy coś ich nie zatyka albo czy nie są przetarte?
DamianQ97 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2022 4 minuty temu, mazur1990 napisał: Na moje oko czujnik różnicy ciśnienia do podmiany. Wężyki sprawdziłeś czy coś ich nie zatyka albo czy nie są przetarte? Wyglądaja dobrze, przedmuchałem powietrzem tylko węże i styki
Muskel1 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Dlatego po czyszczeniu lub wymianie zaleca się wymianę czujnika na nowy, by zlikwidować potencjale źródło błędów.
DamianQ97 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2022 2 minuty temu, Muskel1 napisał: Dlatego po czyszczeniu lub wymianie zaleca się wymianę czujnika na nowy, by zlikwidować potencjale źródło błędów. Wymienię i dam znać czy coś się poprawiło
mazur1990 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Opublikowano 11 Stycznia 2022 26 minut temu, DamianQ97 napisał: Wymienię i dam znać czy coś się poprawiło Pamietaj o wyzerowaniu wartości wyuczonych czujnika
DamianQ97 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2022 Zrobilem pare rzeczy takze po kolei. Przyszedl czujnik, zostal zamontowany ale pokazywal dalej takie same wartosci. Pojechalem do znajomego i probowalismy wyzerowac ten czujnik lecz sie nie dalo (delphi), zrobilismy wypalanie serwisowe i sadza zmierzona zeszla do 0.00. Chwile pojezdzilismy i sadza obliczona i zmierzona rosla mniej wiecej rownoczesnie. 0.40 obliczonej do okolo 1,30 zmierzonej. Pojezdzilem chwile i sadza obliczona wzrosla do okolo 1,30g a zmierzona do 7? Nastepnie zalatwilem program i vcds u znajomego i zrobilismy reset wartosci wyuczonych (adaptacja nie byla dostepna w opcjach). Po resecie wartosci czujnik dalej pokazuje takie same wartosci cisnienia jak pisalem wyzej czyli od -5 do -7 na biegu jalowym.
Muskel1 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Opublikowano 15 Stycznia 2022 (edytowane) Czujnik ori czy zamiennik? Edytowane 15 Stycznia 2022 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Jeżeli nie został skalibrowany może przekłamywać.
Muskel1 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Opublikowano 15 Stycznia 2022 W jaki sposób próbowałeś przeprowadzić adaptację? Opisz
DamianQ97 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2022 20 minut temu, Muskel1 napisał: W jaki sposób próbowałeś przeprowadzić adaptację? Opisz Krok po kroku w ten sposob Z tym ze, u mnie tej opcji nie bylo dostepnej i zrobilem tylko reset wartosci wyuczonych, niby wszystko przeszlo ok bo robilem to nawet z 3 razy a mimo to cisnienie nadal to samo
Muskel1 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Maska była zamknięta? W niektórych modelach maska musi być zamknięta aby dokonywanie pewnych zmian było możliwe. Jeżeli to nic nie da, to wejdź w sterownik silnika i w adaptacje i odszukaj w liście czy tam nie ma. W niektórych modelach właśnie tam jest. Być może będzie trzeba najpierw wprowadzić login (z podpowiedzi w vcds). 1
Muskel1 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Alternatywnie w niektórych modelach można zaadoptować czujnik RC bez użycia programu diagnostycznego. Nie wiem czy w Twoim to też zadziała. 1. Włącz zapłon 2. Odczekaj 5 sekund. 3. Wyłącz zapłon. 4. Odczekaj 40 sekund. Całą czynność powtórz 5 razy. 1
DamianQ97 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2022 1 minutę temu, Muskel1 napisał: Maska była zamknięta? W niektórych modelach maska musi być zamknięta aby dokonywanie pewnych zmian było możliwe. Jeżeli to nic nie da, to wejdź w sterownik silnika i w adaptacje i odszukaj w liście czy tam nie ma. W niektórych modelach właśnie tam jest. Być może będzie trzeba najpierw wprowadzić login (z podpowiedzi w vcds). Zamknieta, nie wiem czy to cos pomoze ale musze podjechac znowu i zobaczyc. W zasadzie jesli wypalanie bedzie co te 300-400 km to powinienem sie tym przejmowac ? Jesli wypalac bedzie co okreslona ilosc km ale wartosc cisnienia bedzie niewlasciwa ? Dzis jade w dluzsza trase to bede obserwowal na vag dpf co sie dzieje .
DamianQ97 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2022 Teraz, Muskel1 napisał: Alternatywnie w niektórych modelach można zaadoptować czujnik RC bez użycia programu diagnostycznego. Nie wiem czy w Twoim to też zadziała. 1. Włącz zapłon 2. Odczekaj 5 sekund. 3. Wyłącz zapłon. 4. Odczekaj 40 sekund. Całą czynność powtórz 5 razy. Zrobie to dzis jeszcze, tylko pytanie czy to moge robic po jakiejs trasie juz czy na zimnym ??
Muskel1 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Opublikowano 15 Stycznia 2022 4 minuty temu, DamianQ97 napisał: Zrobie to dzis jeszcze, tylko pytanie czy to moge robic po jakiejs trasie juz czy na zimnym ?? Nie ma znaczenia. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się