Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2023 nie zmyslaj, nie ma nic tańszego od Dayco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK Opublikowano 17 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2023 (edytowane) W dniu 11.04.2023 o 22:42, Dev napisał(a): nie zmyslaj, nie ma nic tańszego od Dayco Założyłem w sobotę zestaw Dayco do Skody 1.6 tdi i powiem Wam że jak za tą cenę wyglądał bardzo solidnie, pompa z metalowym wirnikiem, pasek od spodu biały silikonowy , no ładnie PS. Dziś żona przyjechała z pracy Skodą i znów się szykuje nowa robota ? Znaleziono 1 błąd: 7337 - Układ recyrkulacji spalin P0401 00 [172] - Natężenie przepływu za małe MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Były już wtryski, rozrząd a teraz EGR, Edytowane 17 Maja 2023 przez MiruK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryciusz Opublikowano 18 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2023 Może wystarczy wyczyścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK Opublikowano 24 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2023 W dniu 18.05.2023 o 21:43, patryciusz napisał(a): Może wystarczy wyczyścić. No tak, tylko dostęp tam jest nie lepszy jak w A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackq Opublikowano 22 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2023 Koledzy coś się zmieniło w kwestii polecanych producentów elementów rozrządu? Chce sobie skompletować taki zestaw i dać mechowi do wymienienia. Pasek conti, pompa hepu, rolka Ina, napinacz jaki będzie najlepszy? Pasek wielorowkowy tez conti. O czymś zapomniałem? Myślę tez czy wymienić uszczelniacz przy okazji. Podobno warto. Ps. W aso ryja nie ściągają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 22 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2023 Dayco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackq Opublikowano 22 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2023 Dobra, zaryzykuje, zawsze montowałem zastawy conti. Znalazłem DAYCO ROZRZĄD+POMPA WODY KTBWP8841 cena niższa jak conti. Do tego wezmę pasek 6PK1026 conti. O czymś zapomniałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 22 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2023 Rolki i napinacz paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackq Opublikowano 23 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2023 To jest we wspomnianym zestawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2023 Piszę o pasku WR kup też sprzegielko alternatora 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krysstian888 Opublikowano 28 Lipca Udostępnij Opublikowano 28 Lipca Witam Panowie zastanawiam się nad wymianą rozrządu pacjent to 2.0 tdi DEUA 164 tys. przebiegu auto jest z 2018r także chyba najwyższy czas sie za to zabrać. Pytanie czy u siebie wymienialiście tez napęd pompy oleju? Przeglądając zestawy rozrządu zauważyłem ze np. contitech ma zestawy z tym paskiem i bez. Drugie pytanie czy polecacie jakieś blokady rozrządu? Na allegro niby tego trochę jest ale nie w każdym jest wymieniony mój silnik a opinie tez są różne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszn11 Opublikowano 25 Października Udostępnij Opublikowano 25 Października Ja właśnie planuję wymianę rozrządu u mechanika, bez napędu pompy oleju. Podobno auta z tych roczników nie potrzebują już tego plus jak wiele osób pisze na forach mają przebiegi powyżej 300 tys a w żadnym z aut został wymieniony pasek napędu pompy oleju... Ci którzy zdecydowali się ekstra profilaktycznie na wymianę opisują, że pasek ten po demontażu jest minimalnie bardziej twardy niż oryginał - nie widziałem jeszcze wpisu, gdzie ktoś stwierdził że stary pasek był w tragicznym stanie a roboty/demontażu zawieszenia podobno sporo przy takiej operacji ASO jak ASO ale nie zalecają wymiany i nie robią tego a mają auta które też przebiegi często powyżej 300/350 tys. km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK Opublikowano 31 Października Udostępnij Opublikowano 31 Października Ja nie wymieniałem, 220tyś i jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszn11 Opublikowano 7 Listopada Udostępnij Opublikowano 7 Listopada W dniu 31.10.2024 o 17:44, MiruK napisał(a): Ja nie wymieniałem, 220tyś i jeździ Nie wymieniałeś rozrządu czy paska napędu pompy oleju ? 😀 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_f Opublikowano Piątek o 10:26 Udostępnij Opublikowano Piątek o 10:26 16 godzin temu, Bartoszn11 napisał(a): Nie wymieniałeś rozrządu czy paska napędu pompy oleju ? 😀 Twoje pytanie dotyczy paska napędu pompy oleju. Tego właśnie paska nie wymieniał kolega @MiruK przy wymianie rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu W dniu 8.11.2024 o 11:26, krzysiek_f napisał(a): Twoje pytanie dotyczy paska napędu pompy oleju. Tego właśnie paska nie wymieniał kolega @MiruK przy wymianie rozrządu. Dokładnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się