Eryk333 Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 Witam po wymianie świec żarowych kontrolka gaśnie po sekundzie i nie słychać przekaźnika avf Gdzie szukać problemu
Langista Opublikowano 11 Listopada 2021 Opublikowano 11 Listopada 2021 Dlaczego nikt nie wysili zrobić się podstaw, czyli odczytać błędu ze sterownika silnika? Świece żarowe jakie dałeś?
kamil-vag Opublikowano 11 Listopada 2021 Opublikowano 11 Listopada 2021 Kontrolka nie odzwierciedla stanu grzania świec...chcesz zobaczyć ile naprawdę działają zrób sobie logi vagiem albo chociaż podejrzyj wskazania z załączania świec...
kamil-vag Opublikowano 11 Listopada 2021 Opublikowano 11 Listopada 2021 (edytowane) Grupa 012 w VCDS jakby ktoś nie wiedział: W pierwszym polu masz status układu grzania 11111111 Glowing off 00010000 Pre-glow 01110000 Start of glow 11110000 Interim glow 10110000 Post-glow 00110000 Readiness glowing 00000000 = Waiting for Coolant Temperature 00000001 = Waiting for ECO Start Request 00010000 = Pre-Glow 01010000 = No Pre-Glow 10110000 = Post-Glow 11000000 = No Post-Glow 11110000 = Interim Glow 00110000 = Readiness Glowing 01110000 = Glow Start 10110001 = Waiting for Post-Glow 11010000 = No Post-Glow 11110001 = Waiting for Interim Glow 11111111 = Glowing OFF Zobacz co Ci się tam pojawia i jaki czas wystawia ECU na grzanie... Edytowane 11 Listopada 2021 przez kamil-vag
Eryk333 Opublikowano 11 Listopada 2021 Autor Opublikowano 11 Listopada 2021 W poniedziałek dopiero jadę na diagnostykę Przed wymianą normalnie kontrolka się pojawiła i było słychać przekaźnik Przed wymianą miałem świece z zieloną gumką teraz są z czarną nie wiem czy to jest różnica
Langista Opublikowano 11 Listopada 2021 Opublikowano 11 Listopada 2021 Zapytałem sie o model świec żarowych. Stare mogły być słabe i długo się nagrzewały lub nie grzały w ogóle, przez to przekaźnik dłużej pracował, nowe mogą być mocne, szybko się nagrzewają i przez to nic nie słyszysz. Czy poprawiło sie odpalanie silnika z rana? Jak tak to olał bym temat na Twoim miejscu.
kamil-vag Opublikowano 13 Listopada 2021 Opublikowano 13 Listopada 2021 W dniu 11.11.2021 o 18:28, Langista napisał: Stare mogły być słabe i długo się nagrzewały lub nie grzały w ogóle, przez to przekaźnik dłużej pracował, nowe mogą być mocne, szybko się nagrzewają i przez to nic nie słyszysz To tak nie działa, skąd niby ECU wie czy świeca jest zużyta, kiedy AVF nie ma ich diagnozy ? Czas na żarzenie jest wystawiany taki sam, niezależnie od stanu świecy, jest natomiast zależny od temperatury płynu... Jedyne co może mieć znaczący wpływ na czas działania to uszkodzony g62, kiedy zaniża, wtedy świece mogą grzać dłużej... @Eryk333 świece dobierane po VIN ? Jaki jest Twój to zobaczymy czy masz dobre ?
Eryk333 Opublikowano 13 Listopada 2021 Autor Opublikowano 13 Listopada 2021 Właśnie nie były dobrane po Vin WAUZZZ8E83A219852
Dev Opublikowano 13 Listopada 2021 Opublikowano 13 Listopada 2021 12 minut temu, Eryk333 napisał: Właśnie nie były dobrane po Vin WAUZZZ8E83A219852 N 105 792 01 lub N 105 792 02
Dev Opublikowano 13 Listopada 2021 Opublikowano 13 Listopada 2021 13 godzin temu, Eryk333 napisał: Bosch 0250202023 nr jest właściwy do Twojego auta
Lu-Gi Opublikowano 13 Listopada 2021 Opublikowano 13 Listopada 2021 Wykręć świece wsadź w fajki i przyłóż do "masy" gwintem,włączając zapłon świeca powinna się nagrzać. Warunek podstawowy przy zabiegu to oczywiście wypięcie czujnika temperatury wody z tyłu silnika pod vacum pompa. Bez zbędnych kombinacji będziesz widział czy sterownik je załącza czy nie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się