Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 1.8t Q słychać głośniej turbinę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, soul87 napisał:

Regeneracja seryjnego turbo to kasa w bloto jezeli masz softa.... 

Jak bym miał płacić pełną cenę za regenerację to bym tego nie robił. Płacę tylko za części i wydaje mi się że 50% aut 1.8t które są po sofcie jeżdżą na seryjnym turbo.(stage 1)

Opublikowano
2 minuty temu, monopollo napisał:

Jak bym miał płacić pełną cenę za regenerację to bym tego nie robił. Płacę tylko za części i wydaje mi się że 50% aut 1.8t które są po sofcie jeżdżą na seryjnym turbo.(stage 1)

To jak ta regeneracja ma wyglądać skoro tylko za części płacisz?

Opublikowano
6 minut temu, pelonek1 napisał:

To jak ta regeneracja ma wyglądać skoro tylko za części płacisz?

To turbo miałem na gwarancji. Wina nie jest ich ale dogadaliśmy się że tylko za części płace. Coś jeszcze ?

Opublikowano

Tak, raczej ta naprawa nie usunie tego dzwieku ;)

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, monopollo napisał:

To turbo miałem na gwarancji. Wina nie jest ich ale dogadaliśmy się że tylko za części płace. Coś jeszcze ?

Nie, nic już :P

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

Pokazywał mi gość z regeneracji takie samo turbo i miało wytarty wałek po 200 tys podobnie jak tu po 4tysiacach

 

Opublikowano (edytowane)

Turbo wymienione, zrobiłem na szybko logi, nie są do odcinki niestety. Poprawiło się coś?Turbo ma tak wstawać?

Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_c4e64.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_rDT4x.html

 

Edytowane przez monopollo
Opublikowano
18 minut temu, monopollo napisał:

Turbo wymienione, zrobiłem na szybko logi, nie są do odcinki niestety. Poprawiło się coś?Turbo ma tak wstawać?

Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_c4e64.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_rDT4x.html

 

Wstaje dobrze a nawet bardzo dobrze. Jakbyś zrobił loga do odcinki to można by coś więcej powiedzieć, chociaż już widać że to turbo nie obrobi zadanego doładowania bo już góra nie obrabia o czym @przem8Ci pisał wcześniej. Korekta softu na pewno potrzebna.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wstaje ok, Na górze nie wyrabia bo nei ma szans zeby k03 zrobilo 0.9 bara na odcince. Ale dopoki nie bdzie walic bledu niedoładowania to jezdzić...

Pytanie czy turbo faktycznie ucichło???

Opublikowano
30 minut temu, soul87 napisał:

Wstaje ok, Na górze nie wyrabia bo nei ma szans zeby k03 zrobilo 0.9 bara na odcince. Ale dopoki nie bdzie walic bledu niedoładowania to jezdzić...

Pytanie czy turbo faktycznie ucichło???

Niestety nie ucichło. Spróbuję jeszcze węża od DV co idzie do tipa wymienić bo jest tam kolanko 90 dane i może są jakieś zawirowania przez to.

 

Opublikowano (edytowane)

Witam ponownie. Zaczęły mi ostatnio wypadać sporadycznie zapłony i po zamianie kolejności cewek wypadały przy każdym przyśpieszaniu. Wymieniłem cewki na używane beru zse043 od znajomego i nic nie przerywa i mam wrażenie że auto odzyskało moc ale nie wiem na 100%. Jakieś logi zrobiłem ale ciężko na wsi o tej porze zrobić lepsze. Mam niestety złą wiadomość i czarne myśli co do silnika.. byłem u znajomego od cewek który po jeździe odkręcił zbiorniczek płynu chłodniczego po czym płyn wyszedł dołem. Po powrocie do domu gdy silnik ostygł odpaliłem go z odkręconym korkiem, rozgrzałem do włączenia termostatu(chyba 97/98 stopni) i sprawdziłem stan. Mieścił się w przedziale cały czas. Po zrobieniu logów popuściłem korek i dalej wywaliło płyn dołem. Dodatkowo slychać odgłosy gotowania?bulgotania. Co sprawdzić najpierw? Możliwe że upg lub co gorsza głowica?

http://vaglogi.pl/log-130_131_LorNPwm.html

http://vaglogi.pl/log-001_003_GNfuR.html

http://vaglogi.pl/log-130_131_Kv529.html tutaj jechałem dynamicznie

http://vaglogi.pl/log-115_118_R0dxED.html

Chyba że przez odkręcenie korka gotuje?

 

Edytowane przez monopollo
Opublikowano
36 minut temu, monopollo napisał:

Po zrobieniu logów popuściłem korek i dalej wywaliło płyn

Bo pewnie płyn się podniósł i wywaliło przelewem, normalka. Nie odkręca sie korka na gorącym silniku. Jak podczas jazdy wywołało by płyn to miałbyś problem. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
5 minut temu, przem8 napisał:

Bo pewnie płyn się podniósł i wywaliło przelewem, normalka. Nie odkręca sie korka na gorącym silniku. Jak podczas jazdy wywołało by płyn to miałbyś problem. 

Tak myślałem że nie wolno ale kolega mnie nastraszył o tej głowicy ... Podczas jazdy jest dobra temperatura, nic się z płynem nie dzieje nie ubywa. Tylko też mi na biało trochę dymi ale możliwe że to od minusowej temperatury i przez pusty katalizator.

Opublikowano
9 minut temu, monopollo napisał:

Tylko też mi na biało trochę dymi ale możliwe że to od minusowej temperatury

Bardzo możliwe.

Opublikowano (edytowane)

Witam. Jestem po remap-206 km powinno być górą. Niżej zamieściłem logi, co sądzicie?

Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_aphKUW.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_wxfus.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_41OSP.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_82NG7.html
Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_6c9ob.html

Dzisiaj zamieniłem n75 na Pierburg. Jest różnica patrząc po tych logach?

Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_hgHD2.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_q4G2Gtn.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_7l39Ff.html

Edytowane przez monopollo
Opublikowano

Słabe korekty, cofki, między tymi n75 w sumie nie ma roznicy. 

Opublikowano

Po co zmieniales n75?

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, soul87 napisał:

Po co zmieniales n75?

Profilaktycznie.

 

14 godzin temu, przem8 napisał:

Słabe korekty, cofki, między tymi n75 w sumie nie ma roznicy. 

To co jeszcze mogę sprawdzić? Świece by coś mogły zmienić ? W takim stanie są. Ten olej na gwincie nie powinien chyba być 

Takie założone fr6k1332s

IMG_20211209_163304.jpg

Edytowane przez monopollo
Opublikowano (edytowane)

Załóż ngk pfr6q, a nie te gówniane bosche. 

Jakbyś zrobił logi serii to byłby sens dyskusji, a po sofcie to niech się wykaze ten co robił. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano
3 godziny temu, monopollo napisał:

Ten olej na gwincie nie powinien chyba być

Nie powinien. Uszczelka pod pokrywą wałków rozrządu do wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...