monopollo Opublikowano 3 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2021 4 minuty temu, soul87 napisał: Regeneracja seryjnego turbo to kasa w bloto jezeli masz softa.... Jak bym miał płacić pełną cenę za regenerację to bym tego nie robił. Płacę tylko za części i wydaje mi się że 50% aut 1.8t które są po sofcie jeżdżą na seryjnym turbo.(stage 1)
pelonek1 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Opublikowano 3 Grudnia 2021 2 minuty temu, monopollo napisał: Jak bym miał płacić pełną cenę za regenerację to bym tego nie robił. Płacę tylko za części i wydaje mi się że 50% aut 1.8t które są po sofcie jeżdżą na seryjnym turbo.(stage 1) To jak ta regeneracja ma wyglądać skoro tylko za części płacisz?
monopollo Opublikowano 3 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2021 6 minut temu, pelonek1 napisał: To jak ta regeneracja ma wyglądać skoro tylko za części płacisz? To turbo miałem na gwarancji. Wina nie jest ich ale dogadaliśmy się że tylko za części płace. Coś jeszcze ?
soul87 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Tak, raczej ta naprawa nie usunie tego dzwieku
pelonek1 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Opublikowano 3 Grudnia 2021 (edytowane) 2 minuty temu, monopollo napisał: To turbo miałem na gwarancji. Wina nie jest ich ale dogadaliśmy się że tylko za części płace. Coś jeszcze ? Nie, nic już Edytowane 3 Grudnia 2021 przez pelonek1
monopollo Opublikowano 3 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2021 Pokazywał mi gość z regeneracji takie samo turbo i miało wytarty wałek po 200 tys podobnie jak tu po 4tysiacach
monopollo Opublikowano 4 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2021 (edytowane) Turbo wymienione, zrobiłem na szybko logi, nie są do odcinki niestety. Poprawiło się coś?Turbo ma tak wstawać? Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_c4e64.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_rDT4x.html Edytowane 4 Grudnia 2021 przez monopollo
pelonek1 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Opublikowano 4 Grudnia 2021 18 minut temu, monopollo napisał: Turbo wymienione, zrobiłem na szybko logi, nie są do odcinki niestety. Poprawiło się coś?Turbo ma tak wstawać? Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_c4e64.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_rDT4x.html Wstaje dobrze a nawet bardzo dobrze. Jakbyś zrobił loga do odcinki to można by coś więcej powiedzieć, chociaż już widać że to turbo nie obrobi zadanego doładowania bo już góra nie obrabia o czym @przem8Ci pisał wcześniej. Korekta softu na pewno potrzebna. 1
soul87 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Wstaje ok, Na górze nie wyrabia bo nei ma szans zeby k03 zrobilo 0.9 bara na odcince. Ale dopoki nie bdzie walic bledu niedoładowania to jezdzić... Pytanie czy turbo faktycznie ucichło???
monopollo Opublikowano 5 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2021 30 minut temu, soul87 napisał: Wstaje ok, Na górze nie wyrabia bo nei ma szans zeby k03 zrobilo 0.9 bara na odcince. Ale dopoki nie bdzie walic bledu niedoładowania to jezdzić... Pytanie czy turbo faktycznie ucichło??? Niestety nie ucichło. Spróbuję jeszcze węża od DV co idzie do tipa wymienić bo jest tam kolanko 90 dane i może są jakieś zawirowania przez to.
monopollo Opublikowano 8 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2021 (edytowane) Witam ponownie. Zaczęły mi ostatnio wypadać sporadycznie zapłony i po zamianie kolejności cewek wypadały przy każdym przyśpieszaniu. Wymieniłem cewki na używane beru zse043 od znajomego i nic nie przerywa i mam wrażenie że auto odzyskało moc ale nie wiem na 100%. Jakieś logi zrobiłem ale ciężko na wsi o tej porze zrobić lepsze. Mam niestety złą wiadomość i czarne myśli co do silnika.. byłem u znajomego od cewek który po jeździe odkręcił zbiorniczek płynu chłodniczego po czym płyn wyszedł dołem. Po powrocie do domu gdy silnik ostygł odpaliłem go z odkręconym korkiem, rozgrzałem do włączenia termostatu(chyba 97/98 stopni) i sprawdziłem stan. Mieścił się w przedziale cały czas. Po zrobieniu logów popuściłem korek i dalej wywaliło płyn dołem. Dodatkowo slychać odgłosy gotowania?bulgotania. Co sprawdzić najpierw? Możliwe że upg lub co gorsza głowica? http://vaglogi.pl/log-130_131_LorNPwm.html http://vaglogi.pl/log-001_003_GNfuR.html http://vaglogi.pl/log-130_131_Kv529.html tutaj jechałem dynamicznie http://vaglogi.pl/log-115_118_R0dxED.html Chyba że przez odkręcenie korka gotuje? VID_20211208_203432.mp4 Edytowane 8 Grudnia 2021 przez monopollo
przem8 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Opublikowano 8 Grudnia 2021 36 minut temu, monopollo napisał: Po zrobieniu logów popuściłem korek i dalej wywaliło płyn Bo pewnie płyn się podniósł i wywaliło przelewem, normalka. Nie odkręca sie korka na gorącym silniku. Jak podczas jazdy wywołało by płyn to miałbyś problem. 1
monopollo Opublikowano 8 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2021 5 minut temu, przem8 napisał: Bo pewnie płyn się podniósł i wywaliło przelewem, normalka. Nie odkręca sie korka na gorącym silniku. Jak podczas jazdy wywołało by płyn to miałbyś problem. Tak myślałem że nie wolno ale kolega mnie nastraszył o tej głowicy ... Podczas jazdy jest dobra temperatura, nic się z płynem nie dzieje nie ubywa. Tylko też mi na biało trochę dymi ale możliwe że to od minusowej temperatury i przez pusty katalizator.
pelonek1 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Opublikowano 8 Grudnia 2021 9 minut temu, monopollo napisał: Tylko też mi na biało trochę dymi ale możliwe że to od minusowej temperatury Bardzo możliwe.
monopollo Opublikowano 11 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2021 (edytowane) Witam. Jestem po remap-206 km powinno być górą. Niżej zamieściłem logi, co sądzicie? Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_aphKUW.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_wxfus.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_41OSP.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_82NG7.html Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_6c9ob.html Dzisiaj zamieniłem n75 na Pierburg. Jest różnica patrząc po tych logach? Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_hgHD2.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_q4G2Gtn.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_7l39Ff.html Edytowane 11 Grudnia 2021 przez monopollo
przem8 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Słabe korekty, cofki, między tymi n75 w sumie nie ma roznicy.
monopollo Opublikowano 12 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2021 (edytowane) 13 godzin temu, soul87 napisał: Po co zmieniales n75? Profilaktycznie. 14 godzin temu, przem8 napisał: Słabe korekty, cofki, między tymi n75 w sumie nie ma roznicy. To co jeszcze mogę sprawdzić? Świece by coś mogły zmienić ? W takim stanie są. Ten olej na gwincie nie powinien chyba być Takie założone fr6k1332s Edytowane 12 Grudnia 2021 przez monopollo
przem8 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 (edytowane) Załóż ngk pfr6q, a nie te gówniane bosche. Jakbyś zrobił logi serii to byłby sens dyskusji, a po sofcie to niech się wykaze ten co robił. Edytowane 12 Grudnia 2021 przez przem8
pelonek1 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 3 godziny temu, monopollo napisał: Ten olej na gwincie nie powinien chyba być Nie powinien. Uszczelka pod pokrywą wałków rozrządu do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się