Pinczi Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 Ostatnio zapomnialem dodac, ze w lato zostaly spolerowane klosze lamp oraz cale lampy zostaly uszczelnione (niektorzy wiedza ze parowanie bi-xenonow w b6 to ich bolaczka). Zabieg przyniosl rezultat ale niestety tylko w jednej lampie, wiec druga pewnie bedzie do wymiany. W kolejce na montaz czeka lusterko fotochromowe A na "mikolajki" niunia dostala prezent..... Wideo - rejestrator :D Wyglada mniej wiecej tak: Przykladowy filmik (jakosc nagrywania 1280x720): wb8YDEg3RNI
Krycha Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zdjęcia "na szybko" z montażu. Jak ładnie wymyje felgi i bedzie dzien to beda lepsze odwrotnie masz zacisk założony, do dołu odpowietrznikiem, jak ty to odpowietrzyłeś? też to przerabiałem
Pinczi Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 odwrotnie masz zacisk założony, do dołu odpowietrznikiem, jak ty to odpowietrzyłeś? też to przerabiałem chyba raczej dobrze, bo zaciski byly opisane R i L wiec ciezko o pomylke
Krycha Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 tak są w cayenne q7 touaregu ale tam są zaciski z przodu a nie z tyłu tarczy, a do audi zakłada się je odwrotnie. Nie da się ich odpowietrzyć jak są tak założone, bo sam tak miałem przez chwile
Pinczi Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 tak są w cayenne q7 touaregu ale tam są zaciski z przodu a nie z tyłu tarczy, a do audi zakłada się je odwrotnie. Nie da się ich odpowietrzyć jak są tak założone, bo sam tak miałem przez chwile A przepraszam dlaczego sie nie da ? (nie jestem specjalista i moze jest jakies uzasadnienie ze sie nie da) To nie jest ogrzewanie w domu, ktore sie odpowietrza grawitacyjnie. uklad byl odpowietrzany podcisnieniowo i jak dotad dziala poprawnie dodano: Flyer, jak ty masz u siebie zamontowane ?
Flyer Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 odpowietrzniki mam na gorze, ale je mozna zamieniac miejscami gora/dol. w dodatku trzeba te zaciski zalozyc tak zeby kolejnosc tloczkow (sa roznej wielkosci) byla taka jak w oryginale, wiec zacisk lewy powinien byc z prawej strony a propos lamp bi-x - ja swoje ostatnio porzadnie wysuszylem, uszczelnilem (praktycznie zalepilem regulacje lamp smarem) i... po dluzszej jezdzie pojawia sie para (mimo braku deszczu) - nie wiem, czy sa zbyt szczelne czy jak... odpowietrzniki dzialaja, ale moze nie daja rady.
Pinczi Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 w dodatku trzeba te zaciski zalozyc tak zeby kolejnosc tloczkow (sa roznej wielkosci) byla taka jak w oryginale, wiec zacisk lewy powinien byc z prawej strony No to czeka mnie przekładka (wogole nie zauwazylem ze sa roznej wielkosci) Szkoda ze SID nic nie mowil jak u niego kupowalem chociaz moze to dla niektorych jest oczywiste
Flyer Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 ja w sumie nie wiem jak mam teraz zalozone (odpowietrzniki mam oczywiscie na gorze)
Wandej Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Czym bixy polerowałeś?? Ja próbowałem jednego pastą tempo ale niestety osad chyba jest od środka Cilit bang nie pomaga też
Pinczi Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Czym bixy polerowałeś?? Ja próbowałem jednego pastą tempo ale niestety osad chyba jest od środka Cilit bang nie pomaga też Najpierw matowienie papierem wodnym (woda z plynem do naczyn) z tego co pamietam 2000. Polerowanie pastą Farecla G3, ale maszyną.
Wąski Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 zacne autko masz i mody małe pytanko a kamerę cofania masz oryginał ? możne jakiś namiar
Wandej Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Czym bixy polerowałeś?? Ja próbowałem jednego pastą tempo ale niestety osad chyba jest od środka Cilit bang nie pomaga też Najpierw matowienie papierem wodnym (woda z plynem do naczyn) z tego co pamietam 2000. Polerowanie pastą Farecla G3, ale maszyną. No to poważnego arsenału użyłeś
Pinczi Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 zacne autko masz i mody małe pytanko a kamerę cofania masz oryginał ? możne jakiś namiar Nie, kamera jest jakis chinczyk. Kupowalem ja juz dawno temu na allegro.
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Pinczi, ta cała zamiana z hamulcami jest bez praktycznie bez sensu :no: jedyny pozytyw jest taki że wszystko jest lzejsze od std zacisku od S4-ki, i na tym sie konczy wygląd taki sobie, żadnych fajerwerków, z osłonami trzeba cudowac, klocek idzie zwykły tarcze są tez o kant du....py otrzec bo mają żebrowanie na jedną stronę Krycha ma całkowita rację, w Q7 są odwrotnie, odpowietrznik nie moze byc na dole, nie odpowietrzysz na Twoim miejscu zostawiłbym ori przód na klocku Ferodo DS, a na tył wrzucił 330mm na razie tyle w temacie, ale jak coś bedzie Cie interesowac to chętnie służę :hi:
Pinczi Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Chcesz mi powiedziec ze ori 1-tloczkowy zacisk jest lepszy od 6-tloczkowego ? No i zapytam dlaczego nie odpowietrze ? (odpowiedz "bo tak" mnie nie satysfakcjonuje)
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 wiesz jak róznica jest w skuteczności pomiedzy tymi dwoma zaciskami ???? zmartwię Cie, jakies 1.5%, a przy bardzo dobrym klocku (DS) wartość ta wychodzi na minusie jak znam życie (nie chcę Cię martwić) zaraz zaczna sie problemy z tarczami (zapytaj Flyer-a) na Twoim miejscy zacząłbym sie rozglądać za jarzmami na tył pod tarcze 330/22mm
Pinczi Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 To dlaczego do sportowych aut montuja wielo-tloczkowe zaciski a nie jednotloczkowe ? Skoro roznica w skutecznosci zadna, a w cenie bardzo duza
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 tutaj jest bardzo ważny klocek i tarcza, ja pisałem o skuteczności zacisku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się