Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] S4 Avant Pinczi'ego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio zapomnialem dodac, ze w lato zostaly spolerowane klosze lamp oraz cale lampy zostaly uszczelnione (niektorzy wiedza ze parowanie bi-xenonow w b6 to ich bolaczka).

Zabieg przyniosl rezultat ale niestety tylko w jednej lampie, wiec druga pewnie bedzie do wymiany.

W kolejce na montaz czeka lusterko fotochromowe :)

A na "mikolajki" niunia dostala prezent..... Wideo - rejestrator :D :D

Wyglada mniej wiecej tak:

0033667.jpg

Przykladowy filmik (jakosc nagrywania 1280x720):

wb8YDEg3RNI

Opublikowano

Zdjęcia "na szybko" z montażu. Jak ładnie wymyje felgi i bedzie dzien to beda lepsze :)

35eb00acf5605764med.jpg

e85ed22c25f45b8fmed.jpg

a935d0912b3ff0aemed.jpg

odwrotnie masz zacisk założony, do dołu odpowietrznikiem, jak ty to odpowietrzyłeś? też to przerabiałem :polew:
Opublikowano

odwrotnie masz zacisk założony, do dołu odpowietrznikiem, jak ty to odpowietrzyłeś? też to przerabiałem :polew:

chyba raczej dobrze, bo zaciski byly opisane R i L wiec ciezko o pomylke :)

Opublikowano

tak są w cayenne q7 touaregu ale tam są zaciski z przodu a nie z tyłu tarczy, a do audi zakłada się je odwrotnie. Nie da się ich odpowietrzyć jak są tak założone, bo sam tak miałem przez chwile :)

Opublikowano

tak są w cayenne q7 touaregu ale tam są zaciski z przodu a nie z tyłu tarczy, a do audi zakłada się je odwrotnie. Nie da się ich odpowietrzyć jak są tak założone, bo sam tak miałem przez chwile :)

A przepraszam dlaczego sie nie da ? (nie jestem specjalista i moze jest jakies uzasadnienie ze sie nie da)

To nie jest ogrzewanie w domu, ktore sie odpowietrza grawitacyjnie.

uklad byl odpowietrzany podcisnieniowo i jak dotad dziala poprawnie :)

dodano:

Flyer, jak ty masz u siebie zamontowane ?

Opublikowano

odpowietrzniki mam na gorze, ale je mozna zamieniac miejscami gora/dol.

w dodatku trzeba te zaciski zalozyc tak zeby kolejnosc tloczkow (sa roznej wielkosci) byla taka jak w oryginale, wiec zacisk lewy powinien byc z prawej strony :)

a propos lamp bi-x - ja swoje ostatnio porzadnie wysuszylem, uszczelnilem (praktycznie zalepilem regulacje lamp smarem) i... po dluzszej jezdzie pojawia sie para (mimo braku deszczu) - nie wiem, czy sa zbyt szczelne czy jak... :mysli: odpowietrzniki dzialaja, ale moze nie daja rady.

Opublikowano

w dodatku trzeba te zaciski zalozyc tak zeby kolejnosc tloczkow (sa roznej wielkosci) byla taka jak w oryginale, wiec zacisk lewy powinien byc z prawej strony :)

No to czeka mnie przekładka :) (wogole nie zauwazylem ze sa roznej wielkosci)

Szkoda ze SID nic nie mowil jak u niego kupowalem :) chociaz moze to dla niektorych jest oczywiste :)

Opublikowano

ja w sumie nie wiem jak mam teraz zalozone :) (odpowietrzniki mam oczywiscie na gorze)

Opublikowano

Czym bixy polerowałeś?? Ja próbowałem jednego pastą tempo ale niestety osad chyba jest od środka :disgust: Cilit bang nie pomaga też :disgust:

Opublikowano

Czym bixy polerowałeś?? Ja próbowałem jednego pastą tempo ale niestety osad chyba jest od środka :disgust: Cilit bang nie pomaga też :disgust:

Najpierw matowienie papierem wodnym (woda z plynem do naczyn) z tego co pamietam 2000.

Polerowanie pastą Farecla G3, ale maszyną.

Opublikowano

zacne autko masz i mody :good: małe pytanko a kamerę cofania masz oryginał ? możne jakiś namiar :mysli:

Opublikowano

Czym bixy polerowałeś?? Ja próbowałem jednego pastą tempo ale niestety osad chyba jest od środka :disgust: Cilit bang nie pomaga też :disgust:

Najpierw matowienie papierem wodnym (woda z plynem do naczyn) z tego co pamietam 2000.

Polerowanie pastą Farecla G3, ale maszyną.

No to poważnego arsenału użyłeś :decayed:

Opublikowano

zacne autko masz i mody :good: małe pytanko a kamerę cofania masz oryginał ? możne jakiś namiar :mysli:

Nie, kamera jest jakis chinczyk. Kupowalem ja juz dawno temu na allegro.

Opublikowano

Pinczi, ta cała zamiana z hamulcami jest bez praktycznie bez sensu :no: :no: :no:

jedyny pozytyw jest taki że wszystko jest lzejsze od std zacisku od S4-ki, i na tym sie konczy

wygląd taki sobie, żadnych fajerwerków, z osłonami trzeba cudowac, klocek idzie zwykły

tarcze są tez o kant du....py otrzec bo mają żebrowanie na jedną stronę

Krycha ma całkowita rację, w Q7 są odwrotnie, odpowietrznik nie moze byc na dole, nie odpowietrzysz

na Twoim miejscu zostawiłbym ori przód na klocku Ferodo DS, a na tył wrzucił 330mm

na razie tyle w temacie, ale jak coś bedzie Cie interesowac to chętnie służę :hi: :hi:

Opublikowano

Chcesz mi powiedziec ze ori 1-tloczkowy zacisk jest lepszy od 6-tloczkowego ?

No i zapytam dlaczego nie odpowietrze ? (odpowiedz "bo tak" mnie nie satysfakcjonuje) :)

Opublikowano

wiesz jak róznica jest w skuteczności pomiedzy tymi dwoma zaciskami ????

zmartwię Cie, jakies 1.5%, a przy bardzo dobrym klocku (DS) wartość ta wychodzi na minusie

jak znam życie (nie chcę Cię martwić) zaraz zaczna sie problemy z tarczami (zapytaj Flyer-a)

na Twoim miejscy zacząłbym sie rozglądać za jarzmami na tył pod tarcze 330/22mm

Opublikowano

To dlaczego do sportowych aut montuja wielo-tloczkowe zaciski a nie jednotloczkowe ?

Skoro roznica w skutecznosci zadna, a w cenie bardzo duza

Opublikowano

tutaj jest bardzo ważny klocek i tarcza, ja pisałem o skuteczności zacisku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...