Barto_nik Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Witam Nie wiem gdzie napisac temat wiec pisze tu . Planuję kupić a4b6/b7 rozważam bardziej b6 . Mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat komfortu jazdy , wygłuszenia i ogólnie czym się różni b6 podobno w ocynku b7 podobno już nie ? Wygląd to wiem b7 łatwiej o bogatsza wersję . Najbardziej zależy mi na jeździe wygluszeniu, Mógłby się ktoś wypowiedzieć? Czy jest jakaś różnica? Chodzi o 1.9 tdi
_Tomek Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Z tego co mi wiadomo b7 to zaawansowany lifting b6 nowe silniki, zderzak itp i raczej niczym bardziej się nie różnią.Sam mam b7 i co do komfortu nie mam porównania z innymi samochodami ale trasa 100-160km/h wcale nie męczy (oczywiście nie z 1.9)
Muskel1 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 W B6 przede wszystkim mizernej jakości lakier na przyciskach, pokrętłach i przełącznikach wewnątrz auta, który nieproporcjonalnie szybko zużywał się i schodził.
pelonek1 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Godzinę temu, Barto_nik napisał: b6 podobno w ocynku b7 podobno już nie ? I jedno i drugie w "ocynku".
Muskel1 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Od chyba 08/2003 ilość ocynkowanych elementów zredukowano.
george Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 (edytowane) Godzinę temu, Muskel1 napisał: W B6 przede wszystkim mizernej jakości lakier na przyciskach, pokrętłach i przełącznikach wewnątrz auta, który nieproporcjonalnie szybko zużywał się i schodził. Problem dotyczył zdaje się egzemplarzy sprzed 2004 roku. 15 minut temu, Muskel1 napisał: Od chyba 08/2003 ilość ocynkowanych elementów zredukowano. To tłumaczyłoby dlaczego B6, które jest w rodzie (lipiec 2003) lepiej trzyma się niż mój (marzec 2004). Edytowane 13 Grudnia 2021 przez george
Ivanek Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 5 godzin temu, george napisał: Problem dotyczył zdaje się egzemplarzy sprzed 2004 roku. To tłumaczyłoby dlaczego B6, które jest w rodzie (lipiec 2003) lepiej trzyma się niż mój (marzec 2004). Może coś w tym być bo mam ostatnie wypusty lipiec 2004 B6 i jak na 465k na szafie to przyciski wyglądają bardzo dobrze.
Barto_nik Opublikowano 14 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2021 Tylko te pompowtryskiwacze aby się nie naciąć
Barto_nik Opublikowano 14 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2021 O b 7 to się nie spodziewałem, gdzieś wyczytałem że audi po 2004r zaczęło używać już gorszych materiałów
Axel1 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Opublikowano 14 Grudnia 2021 W B7 zaczęło się niestety dziadostwo, oszczędności w materiałach czuć w eksploatacji. Miałem 1.9 BRB 115 kw, za słaby a po mapie generował koszty. Padnięte wtryski -niestety już przy zakupie kulały, UPG, dwumas. Diesel jak najbardziej polecam w nowym autach na długie przebiegi. Buda okey ale tu i tam trzeba rudą ogarnąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się