Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zatelepało silnikiem i nie odpali.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam posiadam samochód audi a4b6 1.9 tdi 130 km, 96 kw , awx, problem polega na tym że samochód nie odpali ale zacznijmy od początku 

Miałem problem z odpaleniem samochodu jeśli postał np 2 dni nie odpalany na dużym mrozie, odpalał ale z trudem gdy odpalił 2 , 3 sekundy chodził nierówno po czym wszystko było już okej , odpalony potem po kilku godzinach postoju , odpalał beż trudu.

W weekend zrobiłem nim 400 km , 200 jednego dnia i 200, 2 dni pozniej , po czym na 3 h zgasiłem samochód i po takim czasie odpalił na strzał , po przejechaniu kilku kilometrów zaświeciła się kontrolka od absu lub kontroli trakcji już nie jestem pewien  silnik zaczal chodzić jak by nie ns wszystkie cylindry (łopocząc), zgasiłem go i odpaliłem  z trudem ale odpalił jednak dalej chodzil źle, zgasiłem raz jeszcze po czym samochód już nie odpalił, kreci dobrze....

Czy macie jakiś pomysł co może być przyczyną? 

Edytowane przez Piotrek123Surmacz
Dopisanie ważnej informacji
Opublikowano

Podepnę dzisiaj po pracy komputer i wstawię jeśli coś pokaże 

Opublikowano

Co jakiś czas trzeba było dolac płynu chłodzącego lecz nie jakoś czesto

Opublikowano (edytowane)

Wykonaj autoscan i wrzuć.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Czy wraz z kontrolką ABS, świecił się komunikat o braku ładowania?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
17 minut temu, Langista napisał:

Czy wraz z kontrolką ABS, świecił się komunikat o braku ładowania?

Nie zauważyłem niby ale myślisz że mógł by to być alternator ? 

Opublikowano

Jeżeli była przy tym kontrolka ładowania to alternator lub regulator napięcia przy alternatorze. Zrób najlepiej pełny skan i logi, żeby było wiadomo czy coś innego nie jest winne.

Opublikowano

Bez uruchomienia silnika, to logów chyba nie będzie...

Opublikowano
W dniu 10.01.2022 o 12:31, Langista napisał:

Czy wraz z kontrolką ABS, świecił się komunikat o braku ładowania?

Panowie sprawa wygląda tak auto nie paliło bo prawdopodobnie mechanik który zmieniał mi kiedyś nie dawno pompowtrysk przekręcił srube i wydarła pompowtrysk z mocowania , przegwintowalem i włożyłem redukcję, samochód odpalił jednak chodzi na 3 cylindry 1 wtrysk nie działa. 

Na samym początku był błąd: elektroniczny błąd cylindra 1 , po skasowaniu już się nie pojawią. 

Czy możliwe jest ze wtrysk uległ uszkodzeniu a komputer nie wywala błędu? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...