Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] bieda edyszyn? Hard_cut/Stage_1/RS_look/Gwint/Ulter/Pompei/Przelot/Sport by kubicv10


kubicv10

Rekomendowane odpowiedzi

Pany problem z rozrusznikiem albo wieńcem na dwumasie. tzn. Tamtą zimę zregenerowałem rozrusznik, ponieważ w zimie przy -15 podczas odpalania (dodam, że rzwawo kręcił-aku ok) zakręcił  raz albo dwa i brak rekacji zgrzyt, i tyle. Cofam kluczyk powtarzam i brak reakcji cisza. Załapywał dopiero za którymś razem 4-5... Cały rok spokój. Zregenerowałem go z polecenia i  strasznie wolno zaczął kręcić na mrozach, zaczął strzelać i zgrzytać...  Zima minęła, ten rok było spoko i znowu zima sytuacja się powtarza. Teraz przy -5 nawet zakręci rzwawo raz i zgrzyt, za drugim odpala zakręci raz czy dwa. W tym tygodniu było -2 rano i to samo.... Pisałem z chłopakami od alter gdzie regenerowałem alternator w dwóch samochodach i podesłałem im filmik. Twierdzą, że rozrusznik i żeby przywieźć. Zabieram się za to jak samochód nie będzie mi potrzebny pare dni ale wieniec na dwumasie został by wytarty przez bendix? Znam historie samochodu od 8 lat i nie bylo nigdy problemów żeby coś się działo z odpalaniem (jedynie mechanior zmienił mu dawke na ciepłym chyba bo dłuzej kręcił parę lat temu ). 
Z innego forum :

Już było wiele razy o tym. Masz spracowane sprzęgiełko jednokierunkowe i choć wyrzuci elektromagnes zębatkę do przodu, to sprzęgiełko nie przekazuje obrotów rozrusznika na wieniec (ślizga się). Koszt sprzęgiełka ok. 80 zł + wymiana jesli sam nie potrafisz tego zrobić.

Edytowane przez kubicv10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.09.2022 o 18:34, kubicv10 napisał(a):

@K4rol81 Sorki, że tak późno ale przestały mi dochodzić powiadomienia... Zawsze jak odpowietrzałem to od najdlaszego zacisku. Wyczytałem tu na forum, że powinno się na krzyż... No nie wiem ale zakupiłem wakuometr i podłączyłem do vacum, i nie bardzo wiem czy jest sprawne. Wskazówka nie dość, że skacze to dopiero jak wejdzie na zielone pole (co jej długo schodzi) to się stabilizuje.. Po zgaszeniu widać, że serwo trzyma nie spada wskazówka.  Prosiłbym o poradę bo nie mogę nic znaleźć.. Na necie są vacum z bosha regenerowane po ok 200-300zł. Tu link jak sprawdzam vacum: 

 

Witaj. Udało Ci się rozwiązać problem skaczącej wskazówki podciśnienia i tego, że tak długo się ono tworzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2023 o 20:30, Arek8888 napisał(a):

Witaj. Udało Ci się rozwiązać problem skaczącej wskazówki podciśnienia i tego, że tak długo się ono tworzy?

Tak, problemem była vacum, kupiłem regenerowaną na ryzyko.  Starą rozebrałem i  były opiłki w środku, wałek zaczął trzeć o obudowę.. Myśle, że ostatni gwizdek to był. Miałem też za małe ciśnienie paliwa. Po wymianie sprawdziłem tylko podciśnienie i duża różnica. Teraz pokazuje poprawnie.  Sprawdziłem bipy i z -100 niektóre są teraz po w okolicach 20-40.
IMG_20220909_154303.thumb.jpg.14b16cb133986746444bd3e8e253b414.jpg

received_824009585271430.thumb.jpeg.3852622879b3945cfcf5ab17f8190573.jpeg

Edytowane przez kubicv10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Arek8888 napisał(a):

To super, że się udało, dzięki za info :-)

Powodzonka :dance::drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedziela to myju myju ??

IMG_20230319_114108.thumb.jpg.614916ae8cbf1c4061bea4479006af3c.jpg

IMG_20230319_114018.thumb.jpg.89b0053ca4a0cc4fc7ca5fc62707f228.jpg

IMG_20230319_113954.thumb.jpg.06b86a4615664889d07f07e5976f1f86.jpg

Edytowane przez kubicv10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno mnie nie było :D
W międzyczasie zakupiłem jarzma i zaciski do swapu hamulców. Miałem brać bez zacisków ale moje były w stanie agonalnym... Przepiaskowałem, coś malnąłem i poszedł zestaw naprawczy, oprócz tłoczków bo były w bardzo dobrym stanie. 

IMG_20230420_115627.thumb.jpg.0680c0ca4519f77c6e70ce6519035811.jpg   IMG_20230415_181849.thumb.jpg.c698d38aea2a595062517b46e2170db2.jpg

 

Dalej była również walka z konćówką drązka bo nie szło ustawić zbieżności... Palnik pare minut i po robocie :D

 

received_116430318159938.thumb.jpeg.237752457a9f25ad8c875c5c187fbc25.jpeg

 Zbieżność ----->>>>

IMG_20230720_133215.thumb.jpg.9f928c0348ccc6e5fda11e8656be920b.jpg\

 

 W końcu zmierzyłem ciśnienie paliwa (to nieszczęsne)... po wymianie vacum jest różnica teraz przy 4k/ obr jest 12b a nie 10...na jałowym 4b,

 

IMG_20230702_211720.thumb.jpg.980323e297e0c2a58ce7af09f240343f.jpg

IMG_20230702_211307.thumb.jpg.e5f2e5b0c059b5278c931664b0a87a70.jpg

 

Wpadła szybka modyfikacja blendy bagażnika bo już mnie szlak trafiał.. non stop coś nie łączyło.. przewierciłem na grubszą śrubę , uszczeleczka wleciała i spokój święty...

received_789382815977333.thumb.jpeg.2c8577ae21d9e15969c43a959270817a.jpeg

 

Na razie tyle :D

 

 

 

Edytowane przez kubicv10
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka cena zbieżności? Tylko przód czy tył również? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Ivanek napisał(a):

Jaka cena zbieżności? Tylko przód czy tył również? 

 Tarnów 100zł za przód. Były dwa podejścia, za pierwszym chyba kierownica nie była idealnie równo i właściciel po jeździe próbnej kazał ustawiać jeszcze raz, wtedy sam kiere ułożył. 
Tyłu  nawet nie ruszałem bo pewnie śruby by sie pourywały.. Nie tnie opon to nie ma tragedii z tyłu :P Wcześniej byłem w trzech innych miejscach i za każdym razem drożej i za każdym razem nie ustawione jak powinno być. 
 

Edytowane przez kubicv10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio po wymianie kompletnego tylnego zawieszenia ,za ustawienie  przodu i tyłu  dałem 150ziko. w Tos-e Idealnie za pierwszym podejściem ustawił :) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, A4b6quattro napisał(a):

Jaki tam hebel szykujesz?

Skromnie 312mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, A4b6quattro napisał(a):

Szkoda że nie skusiłeś sie na 320mm ,bo różnica jest, i wizualna również 😉

Można było wsadzić coś większego ale myśle, że jak 288 wyrabiają przy mojej jeździe to 312 mi wystarczy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kubicv10 napisał(a):

Można było wsadzić coś większego ale myśle, że jak 288 wyrabiają przy mojej jeździe to 312 mi wystarczy :D

Jak mi się kończyły heble 288 to szukałem swapu, jarzma 312mm 150zl a całe zaciski 320mm za 250. Wybrałem większe

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ivanek napisał(a):

Jak mi się kończyły heble 288 to szukałem swapu, jarzma 312mm 150zl a całe zaciski 320mm za 250. Wybrałem większe

Ja nawet nie myślalem swapie :D Przy okazji tak wyszło w sumie hah :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, A4b6quattro napisał(a):

No każdy, robi pod siebie😀

A jak, pozdrawiam :drunk:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2023 o 16:35, kubicv10 napisał(a):

A jak, pozdrawiam :drunk:

Na zmiany nigdy nie jest za późno. 

Najpierw przód wymagał wymiany, więc wleciało 320 zamiast 312 (seria). Później stanął tylny zacisk i 288. ;) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...