onsork Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Opublikowano 24 Maja 2009 siemanko co do miękkości,to jest to moje pierwsze zawieszenie inne niż seria i jestem zadowolony i nie potrafię powiedzieć czy jest za miękkie,tym bardziej że pomykam na seryjnych kołach na których z punktu widzenia tuningu i sportu założone są kiełbasy a nie śledzie,bo 195/65/15,ale i tak czuję potężną różnicę w prowadzeniu. patrząc z boku auta mam 4 centymetry różnicy pomiędzy oponą a nadkolem z przodu i z tyłu,ale piszę tu o różnicy w wysokości. miałem różnicy 0 centów i to było obniżenie o ok.7 cm,czyli koło zaczęło się chować w nadkolu. tak było na seryjnym(nie wymienianym od nowości i wciąż 69% sprawności !!!!!!!!!!!!!!!),auto wyglądało jak locha: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3f55ac00d06a14b.html później chwilowo na -70mm:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b5bebea5bd8626cc.html i ostatecznie na ok -40mm:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aad4941744d9b487.html [br]Dopisany: 24 Maj 2009, 12:10_________________________________________________z montażem tyłu chyba dałem d*py i cały czas chodzi mi po głowie !!!!!!!!!!!!!!!!! to jest foto tylnego amortyzatora i przyznam szczerze że usunąłem jeden z pierścieni na goleniu,czyli dokładnie drugi element licząc od odboju, ponieważ nie miałem pojęcia co i jak i wówczas budowa przypominała seryjny. niestety nie robiłem żadnych fotek z montażu tyłu.
moskal Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 Czaje sie na ten zestaw obniżający o 40mm (nie o gwint) Mam felge 8,5" ET24 235/45/17 i teraz mi az tyłu obciera o nadkola bo koło wystaje prawie 1cm poza obrys , boje sie ze jak opuszcze -40mm to bedzie może troszke twardziej ale nie na tyle żeby nie tarło. co o tym sądzicie ???
kuba8422 Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 No nareszcie założyłem gwint. Pierwszego dnia obniżyłem o - 70 i niestety nie udało się wjechać do garażu, zacząłem obcierać podwoziem . Podniosłem do -40 i jest za***iście. Trzyma się drogi super. Nie jest twarde jest ok. [br]Dopisany: 28 Maj 2009, 18:30_________________________________________________oto zdjęcie [br]Dopisany: 28 Maj 2009, 18:41_________________________________________________http://img41.imageshack.us/my.php?image=dsc00007g.jpg
GRAF Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 czy tym na gwincie da sie podnieśc na zime zawieszenie tak zeby odpowiadalo seryjnemu BA?
Cristoforo Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 czy tym na gwincie da sie podnieśc na zime zawieszenie tak zeby odpowiadalo seryjnemu BA? regulacje masz od -30 do -80 to jest bezpieczne dla auta[br]Dopisany: 28 Maj 2009, 20:39_________________________________________________ No nareszcie założyłem gwint. Pierwszego dnia obniżyłem o - 70 i niestety nie udało się wjechać do garażu, zacząłem obcierać podwoziem . Podniosłem do -40 i jest za***iście. Trzyma się drogi super. Nie jest twarde jest ok. [br]Dopisany: 28 Maj 2009, 18:30_________________________________________________oto zdjęcie [br]Dopisany: 28 Maj 2009, 18:41_________________________________________________http://img41.imageshack.us/my.php?image=dsc00007g.jpg obnizyłeś -40mm :gwizdanie: bo mi sie wydaje ze poszedł zdecydowanie nizej na jakis alu smigasz 16 czy 17 cali?
slepy Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 i jak się ten gwint spisuje??? ja w weekend zakładam Weitec -40mm, i mam pytanie, czy orginalny amortyzator ze sprezyną jest niższy od Utwardzanego?
kuba8422 Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 obecnie mam -40 a zdjęcia były robione jak było -70. Ja jestem zadowolony, ale zawias mam dopiero ok tygodnia więc nic więcej nie mogę powiedzieć. Felgi mam 16" jak będę miał aparat a nie telefon i czyste autko to zrobię kilka fotek.
onsork Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Opublikowano 29 Maja 2009 z moich doświadczeń praktycznych jest możliwość ustawienia zawieszenia gwintowanego na poziomie seryjnym. za pierwszym razem tak przed przypadek ustawiłem.
Cristoforo Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 no i stało sie śmiagam na Gwincie auto poszło jak na razie tylko -40mm i jest zajeb... sztywno ale komfortowo to nie jest żaden beton super sie prowadzi i pewnie wymieniłem od razu wszystkie wachacze przód i gumy stabilizatora najgorsze i najbardziej pracochłone było wybicie śruby od górnych wachaczy które trzymaja sworzen młotek i nawalanie nie pomogło trzeba było wyciagnąc całą zwortnice i przejść na 20 tonową prase które też miała problem jedna i duga strona narobiła nam nawiekszego problemu skonczylismy od 2 drugiej w nocy montarz samych gwintów banalnie prosty chociaż przy skrecaniu gwintu do góry na aucie nie mogliśmy docisnąć tależyka do spręzyna, ponieważ sprezyna na koncu miała zadzior i tarła przy dokręcaniu o aluminiowy tależyk troszke ją przytarło ale sie ułożyło i jest git pośmigamy troszke wiecej i zdamy pełny obraz
dudi75 Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Jak ktos lubi polatac szybko po winklach to stanowczo odradzam bo jest za miekkie . Mi juz dwa razy opona odgiela blotnik na skreconych kolach i przyznam sie ze nie wylo duzych pradkosci .Raz jak cofalem i kolo zjechalo z kraweznika a drugim razem gdy wjezdzalem na parking i na progu zwalniajacym bujnelo troch furka w obydwuch przypadkach predkosc ~2km/h .Jesli ktos lata autostradami no to jakos sie na tym jezdzi no i jeden plus aspekt wizualny tak sobie ustawisz jak ci sie bedzie podobalo . Tak wogole czy jest roznica czy do bezyny czy do disla bo sila rzeczy disel jest ciezszy
mastacrx Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Mi juz dwa razy opona odgiela blotnik na skreconych kolach i przyznam sie ze nie wylo duzych pradkosci .Raz jak cofalem i kolo zjechalo z kraweznika a drugim razem gdy wjezdzalem na parking i na progu zwalniajacym bujnelo troch furka w obydwuch przypadkach predkosc ~2km/h to dziwne zjawisko, nie powinno się tak dziać mimo miększego zawiasu
dudi75 Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Mi juz dwa razy opona odgiela blotnik na skreconych kolach i przyznam sie ze nie wylo duzych pradkosci .Raz jak cofalem i kolo zjechalo z kraweznika a drugim razem gdy wjezdzalem na parking i na progu zwalniajacym bujnelo troch furka w obydwuch przypadkach predkosc ~2km/h to dziwne zjawisko, nie powinno się tak dziać mimo miększego zawiasu A jednak , wystarczy ze skrecisz kolo przy wiekszym bujnieciu poprostu opona wydrze blotnik na zewnatrz .Moze mam za bardzo obnizona furke wchodzi mi tylko jeden palec miedzy opone a blotnik :gwizdanie: Ale po regulacji widze ze zawiele go juz nie podniose
razk Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Ja zamowilem do swojego Quattro jakies 2 tyg. temu gwint firmy TA-Technix. okazalo sie jednak ze czas oczekiwania u producenta to ok 4 tygodnie. Dogadalem sie wiec z gosciem ze sklepu i za niewielka doplata przyslal mi gwint SUPERSPORTA. latam na nim ok tydzien (zrobilem ok 1000km). i jestem milo zaskoczony. Przesiadlem sie z 1BE i ori 16" na gwint i ori 19" i auto wcale nie stracilo tak tragicznie na komforcie wiadomo ze wybiera troche wiecej dziur ale jak to mowia: plomby nie wypadaja musze jeszcze tylko pobawic sie troche z ustawieniem zeby wszystko wygladalo
Kowi87 Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Ile kolega dał za te gwinty ja ostatnio chciałem kupić Ta-technix ze tak powiem na raty pierw tył a następnie prżód, to krzykneli mi 888zł za tylną oś Zna ktoś tanie żródło, hurtownie tego ustrojstwa??
krzysiek23 Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 allegro tam cale kpl.sa po 1300zl lub zagadaj do mapeta koles z forum golfa ma mts technix na sprzedaz tez b.polecane zestawy
Kowi87 Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 allegro tam cale kpl.sa po 1300zl Do oski owszem, najtańszy znalazłem za 1049zł, ale w przypadku Quattro uroczo juz tak nie jest chyba najtańsza oferta http://www.allegro.pl/item691187096_zawieszenie_gwintowane_audi_a4_model_b5_94_01.html
krzysiek23 Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 haha a to sry do q nigdy nie sprawdzalem
Kowi87 Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Do Quattro z TA Technix to tylko to znalazłem http://www.allegro.pl/item689706150_zawieszenie_gwintowane_audi_a4_b5_quattro_s4_94_01.html i tam też pytałem sie o samą tylna os i cena heh 888zł, a za przód 649zł
Cristoforo Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 mi już mineło 3000km na ty gwincie i jest okej co mnie mnie wkurza to jak popada deszcz to odbojnik po amortyzatorze wydaje przerażliwy misk i szuranie musze pewnie to jakos nasmarować
razk Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 oferta z allegro dotyczaca gwintu do QUATTRO TA-Technix jest najtansza. tyle tylko ze krzykneli jakis czas temu ze 4-5 tyg.oczekiwania. znalazlem za ta sama cene w sklepie internetowym Mint-garage z dostepnoscia niby 72h. zamowilem bo zapewniali ze tak bedzie. okazalo sie ze czas oczekiwania to 4-5 tygodni jak ja im mowilem. za wprowadzenie mnie w blad za doplata 200zl dostalem gwint SUPERSPORTA u Mapeta jest jeszcze gwint do Q firmy MTS ale kosztuje 2200zl + przesylka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się