wypsiu Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 można jeszcze użyć ścisku na przykład takiego http://www.allegro.pl/item643228477_sciski_stolarskie_fsz_120_festool.html
studentzse Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Panowie dziś z ciekawości i z nudów ściągnąłem sobie pozostałe kola aby posprawdzać sobie wszystko i czy odpowiednio prowadnice chodzą od zacisków i przy jednym kole zaniepokoiło mnie to ze siłownik nie chciał się wkręcić(miałem do tego odpowiednie narzędzie) wszystkie fajnie wchodziły a ten jeden nie. Moje pytanie: czy to nie przeszkadza ze tak jest? czy może coś się z nim jednak stało i trzeba to jakoś naprawić. Siłownik był taki ze nawet przekręcić się go nie dało za pomocą odpowiedniego klucza. Nie wiem co się z nim stało i czy pełni on obecnie dobrze swoją funkcję. Za odpowiedz z góry dzięki.
rafal_89 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Jaka jest minimalna grubość tarczy z tylu?? Jakie klocki polecacie??
wojak1980 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Witam, czy ktoś mógłby podpowiedzieć "procedurę" zdejmowania pierścienia/zębatki ABS ?, zamierzam wymienić tarcze z łożyskami (tył b5 po lifcie) i przełożyć pierścień, będę wdzięczny za wskazówki co by przypadkiem nie okazało się że również "pierścieńe" ABS będą do wymiany. Czy należy go zdjąć przed czy po wybiciu łożysk? czy może nie ma to znaczenia, jak i czym go zbić by nie uszkodzić ? Z góry dzięki za info pozdr
Cristoforo Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 jeśli chodzi o pierścień ABS to lepiej kup nowy w ASO jak zobaczysz w jaki stanie jest twój to nie będziesz go nawet ruszał są dwie wersje ; z bardzo cienkiej blaszki - tak było u mnie nawet tego nie ruszałem pierścień taki sam jak w aso czyli pełny odlew, ale go ciężko ściągnąć bo nie ma jak tam dobrze podejść no i ryzyko całkowitego pęknięcia
wojak1980 Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Dzięki za wskazówki, według ETKI wygląda to następująco (chyba że się pomyliłem): ETKA: 443614149A name: wirnik brutto ok.: 70.75zł cena x2 = 140zł dodatkowego wydatku )-; Czy w przypadku chwilowego braku takiego pierścienia (po nieszczęsnym np. pęknięciu w trakcie operacji) Da się jeździć tymczasowo bez niego? Sensor ABS (który pewnie będzie pokazywał błąd) umożliwi jeżdżenie i sprawne hamowanie?
Cristoforo Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 nie bedzie Ci działał abs wiec nie polecam kupuj i sie nie zastanawiaj po co pozniej dwa razy sciagać tarcze z łozyskami dodatkowy wydatek i niebezp. uszkodzenia łozysk itd. kupuj i nie oszczedzaj na bezpieczeństwie
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Kolega _Solar w pkt 6 popełnił powazny błąd, który niestety jest przez wielu powielany :confused4: :confused4:
_Solar_ Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 Kolega _Solar w pkt 6 popełnił powazny błąd, który niestety jest przez wielu powielany :confused4: :confused4: możesz to jakos bardziej rozwinąc.jaki to poważny błąd
Cristoforo Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Kolega _Solar w pkt 6 popełnił powazny błąd, który niestety jest przez wielu powielany :confused4: :confused4: możesz to jakos bardziej rozwinąc.jaki to poważny błąd wydaje mi sie ze ten bład to wyssanie płynu hamulcowego ze zbiorniczka, bo niby dlaczego miałbys tak robic narazasz tylko na ewentualne zapowietrzenie lub kontakt z wilgocią
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 podczas wciskania tloczka NIE WOLNO !!!!!!!! doprowadzic do stanu aby stary zuzyty plyn wracal z zacisku poprzez uklad ABS (ESP) do zbiorniczka w tym celu podczas wciskania tloczka nalezy wykonac nastepujace czynnosci: zakladamy urzadzenie do wciskania tloczka na zacisk, wciskamy pedal hamulca noznego I trzymamy, odkrecamy odpowietrznik i wciskamy tloczek, nadmiar plynu usuwamy, zakrecamy odpowietrznik, pompujemy dzwignia hamulca, az tloczek sie ustali sie do tarczy i klockow, uzupelniamy plyn, najlepiej od razu go wymienic Amen
_Solar_ Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 devastation dzięki wielkie za bardzo cenne wskazówki jak będę mógł to skorzystam z Twojego tekstu wstawie go na 1 stronę w tym 6 punkcie więc czekam na zezwolenie :gwizdanie:
-Tomek- Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 po co wam te klucze do odpychania tłoczkow wystarczy przed zdjeciem z tarczy odsunac tloczek srubokretem i po sprawie Hmmm, w książce "Sam naprawiam..." Etzolda jest napisane: W żadnym wypadku nie wolno wciskać tłoka (bez wkręcania) [...], gdyż spowoduje to uszkodzenie regulacji hamulca awaryjnego. Samo kręcenie bez wciskania też nie zawsze pomaga - tłoczek kręci się w miejscu... Co do narzędzi do wkręcania, to znalazłem na allegro uniwersalny zestaw do większości aut na rynku (89zł).
Cristoforo Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 albo wystarczy długie strzypce ja czasem tak robie i sie w kręca elegancko
domjenick Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 ja wymieniajac sciskalem sciskiem i zabka krecilem-chowal sie tloczek bez problemu,ale widzialem sciski z koncowka,ktora sie kreci,co umozliwia latwiejsze wkrecanie tloczka...
Dev Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 devastation dzięki wielkie za bardzo cenne wskazówki jak będę mógł to skorzystam z Twojego tekstu wstawie go na 1 stronę w tym 6 punkcie więc czekam na zezwolenie :gwizdanie: jakoś nie widzę korekty.... :polew: :polew:
_Solar_ Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2009 devastation dzięki wielkie za bardzo cenne wskazówki jak będę mógł to skorzystam z Twojego tekstu wstawie go na 1 stronę w tym 6 punkcie więc czekam na zezwolenie :gwizdanie: jakoś nie widzę korekty.... :polew: :polew: jak to nie z małym opóznieniem ale poprawiłem
seba 233 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 ten zestaw kolego Tomek jest niezbędny raczej latwiej mozna to zrobic i nie ma ryzyka ze sie oslone gumowa tloczka uszkodzi polecam robic to za pomoca takiego chocby zestawu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się