LisekUrvisek 0 Opublikowano 18 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2022 (edytowane) Witam, właśnie się zastanawiam nad zmianą silnika z 1.8t na 3.0 z wtryskiem pośrednim do audi a4 b7, czy ten swap jest możliwy, silnik mam sprawny z powypadkowego a4 b6 oraz skrzynią manualną do tego silnika, chcę to zrobić ze względu na to że osobiście podoba mi się ten silnik, oraz ze względu na pośredni wtrysk, pozdrawiam. Edytowane 18 Listopada 2022 przez LisekUrvisek Błąd ortograficzny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 18 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2022 Świat się kończy, ludzie swapują 1.8 za awaryjne i czułe 3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tass 39 Opublikowano 18 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2022 Chyba ktoś tu za dużo wypił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 18 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2022 Auto ma po tym swapie jeździć czy stać wystawione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo 26 Opublikowano 18 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2022 Słuchajcie pytanie jest jasne, czy ten swap jest możliwy, tak jest, wszystko się da wsadzić do wszystkiego, kwestia wiedzy i czasu i narzędzi i kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tass 39 Opublikowano 18 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2022 Nie jeden by dopłacił by mieć 1.8, fakt ASN nie było w b7, ale taki swap to strzał w kolano. Kolega @Langista sporo wie na temat ASN, też miałem ASN tylko krótko i nie było z nim problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 18 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2022 Ja jestem na ASN skazany ale gdybym miał wybierać zanim go kupiłem, to na 100% padło by w 1.8. choćby kompletny trup, będzie tańszy w naprawach i utrzymaniu od 3.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 18 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2022 5 godzin temu, LisekUrvisek napisał(a): oraz ze względu na pośredni wtrysk A w 1,8 T to jaki masz wtrysk, bezpośredni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisekUrvisek 0 Opublikowano 21 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 W dniu 18.11.2022 o 13:05, Langista napisał(a): Świat się kończy, ludzie swapują 1.8 za awaryjne i czułe 3.0 Jprd nie chodzi mi że awaryjne tylko że bardzo chciałabym mieć jednostkę 6cylindrową, choć 1.8t jest niezniszczalny. To 1.8t będzie wsadzony gdzieś indziej Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisekUrvisek 0 Opublikowano 21 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 W dniu 18.11.2022 o 15:18, Langista napisał(a): Ja jestem na ASN skazany ale gdybym miał wybierać zanim go kupiłem, to na 100% padło by w 1.8. choćby kompletny trup, będzie tańszy w naprawach i utrzymaniu od 3.0. Mi bardziej chodzi o 6cylindrów i piękne brzmienie a nie o ekonomię, wiem że są tu ludzie którzy by mnie zabili za to że wolę 6cyl od 4cyl. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 21 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 (edytowane) Jak chcesz mieć jakieś V6 to włóż 2.7 bit lub wolnossące 2.4/2.8. Edytowane 21 Listopada 2022 przez Langista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisekUrvisek 0 Opublikowano 21 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 W dniu 18.11.2022 o 13:56, Muskel1 napisał(a): Auto ma po tym swapie jeździć czy stać wystawione? Jeździ o brzmieć, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisekUrvisek 0 Opublikowano 21 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 5 minut temu, Langista napisał(a): Jak chcesz mieć jakieś V6 to włóż 2.7 bit lub wolnossące 2.4/2.8. A czy z 2.8 będą problemy jeśli chodzi o włożenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 21 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 (edytowane) Blok z 2.8 jest prawie taki sam jak 3.0, tyle że ma kanały olejowe lepiej zaprojektowane. Nie wiem jednak nic o tym silniku ale na wschodzie podobno jest popularne swapowanie mniej awaryjnego 2.8 za 3.0. Edytowane 21 Listopada 2022 przez Langista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisekUrvisek 0 Opublikowano 21 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 2 godziny temu, Langista napisał(a): Blok z 2.8 jest prawie taki sam jak 3.0, tyle że ma kanały olejowe lepiej zaprojektowane. Nie wiem jednak nic o tym silniku ale na wschodzie podobno jest popularne swapowanie mniej awaryjnego 2.8 za 3.0. Dziękuję za radę, ale zastanawiam się jak będzie z elektroniką takiego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 22 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 (edytowane) W b6 był 2.4bdv czyli powinno jakos to zagadać , tak samo ecu z 3.0 jest bardzo podobne do 1.8t , ludzie robia swapy 2.7bit i jeżdzą także do zrobienia Edytowane 22 Listopada 2022 przez Banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 22 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 Każdy swapuje z 3.0 na inne jednostki a Ty będziesz kijem Wisłę zawracał i robił swapa na 3.0. Ten silnik to trochę wrażliwa konstrukcja, która słabo potem się sprzedaje. Jak swap to jedynie na 2.7 biturbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się