Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A3 8l 1.8T problem P0171


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , w ostatnim czasie wgrałem do mojego 1.8T AUM sterownik AUQ , nie strojąc od tamtej pory gazu. Jakiś czas temu zauważyłem że po rozgrzaniu się silnika auto nie ma mocy, takiego charakterystycznego „wbicia w fotel” . Wczoraj wyskoczył Check który pokazał błąd P0171 , co to może być? Gaz? Odma? Katalizator ? Proszę o pilna pomoc 270F5822-A6ED-4C63-B035-CA5D934B6241.thumb.jpeg.54ab819b38ee9a9d996e5f4972d2f7b5.jpeg

Opublikowano

Uboga mieszanka od tego co napisałes. Samo się wyreguluje? 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Nowa mapa gazu dla tej mocy, wtedy powinno wrócić do normy

  • Lubię to 1
Opublikowano

Czyli z tego co rozumiem regulacja gazu powinna pomoc ?

Opublikowano
31 minut temu, Hubcio19 napisał(a):

Czyli z tego co rozumiem regulacja gazu powinna pomoc ?

Regulacja gazu powinna być zrobiona w Twoim przypadku.

Opublikowano
33 minuty temu, Hubcio19 napisał(a):

Czyli z tego co rozumiem regulacja gazu powinna pomoc ?

Zrób komplet logów to będzie wiadomo czy go jeszcze coś boli. 

Opublikowano
4 godziny temu, Hubcio19 napisał(a):

Czyli z tego co rozumiem regulacja gazu powinna pomoc ?

Póki co to powinieneś zrobić w pierwszej kolejności 

Opublikowano

Gaz wyregulowany , filtry wymienione , ale dalej brakuje mi tego uderzenia w plecy. Turbina pompuje 0.8bara , a czasami 0.5b

Opublikowano
4 minuty temu, Hubcio19 napisał(a):

Gaz wyregulowany , filtry wymienione , ale dalej brakuje mi tego uderzenia w plecy. Turbina pompuje 0.8bara , a czasami 0.5b

Logi zrób. Dmucha zapewne tyle ile żąda sterownik. To tylko 180KM więc nie spodziewaj się fajerwerków. Powyżej 1,2b dopiero czuć moc, a tak to taka popierdółka :P

Opublikowano
10 godzin temu, Hubcio19 napisał(a):

Gaz wyregulowany , filtry wymienione , ale dalej brakuje mi tego uderzenia w plecy. Turbina pompuje 0.8bara , a czasami 0.5b

Z tego co kojarzę to takie doładowanie powinno być na seryjnym sofcie

Opublikowano

Fabryczna mapa AUQ/AJQ/AJL etc. ma bardzo subtelny niuton i doładowanie.

180 koni to wcale nie jest wybitnie mało bo to nie jest A6 w quattro, FWD A3 to ma poniżej 1200 kg masy

Auto odpycha się niutonem a nie końmi, stąd ZAWSZE 150 koni po indywidualnym sofice jedzie lepiej niż fabryczne 180

 

U mnie 190 koni i 300 Nm ( przepływ jakoś 158 g/s) i zawija asfalt konkretnie, no ale to jednak coś innego niż takie AUQ 180 koni 235 Nm i 0,7- 0,8 bara ,jak 150tka ma 0,6 bodajże.

Opublikowano
2 minuty temu, Fizkars napisał(a):

FWD A3 to ma poniżej 1200 kg masy

Chyba trochę Cię poniosło z tą masą. Moje ważyło ponad 1300, ważone kilka razy bylo i też ośka. Miałem kilka lat aum po sofcie i wiem jak to jeździ. 

Opublikowano

przem8, poniosło mnie??

Byłem na złomie wyszło 1195 kg, więc z czym mnie niby miało ponieść?

Nawet jakbym wsiadł do auta to by nie wyszło ponad 1300.

 

Opublikowano

Dziwna rozbieżność, według danych technicznych A3 8l, powinno ważyć 1180 kg już z kierowcą (zakładając że ów kierowca ma ok 75kg).

W takim razie @przem8 miał a3 cięższe od fabrycznego o prawie 200 kg a Ty o ok 70 kg.

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał(a):

takim razie @przem8 miał a3 cięższe od fabrycznego o prawie 200 kg a Ty o ok 70 kg.

Z kierowcą było dokładnie 1420kg - ważone przed hamownią drogową. Tyle, że tam lpg było więc kilka kilo doszło do wagi fabrycznej. Wcześniej sam wazylem, bo mierzyłem moc we własnym zakresie i wyszło 1340 bez kierowcy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...