AndrzejK. Opublikowano 8 Listopada 2023 Opublikowano 8 Listopada 2023 Witam, jak w temacie, kupno którego zacisku będzie lepszym wyborem? Ponoć i jeden i drugi trzyma jakość, choć pewnie produkcja chińska, a może jednak Niemcy.... Mam na myśli część nową. Dzięki za opinie.
DarekS4 Opublikowano 8 Listopada 2023 Opublikowano 8 Listopada 2023 Montuje te i te. Z regenerowanymi zauważyłem że 2 lata i znowu wymiana . Chociaż regenerowany nie odchodzi jakością od nowego.
Rozwiązanie Muskel1 Opublikowano 8 Listopada 2023 Rozwiązanie Opublikowano 8 Listopada 2023 (edytowane) Oryginalnie w B7 siedzą z tyłu TRW. Edytowane 8 Listopada 2023 przez Muskel1
A4b6quattro Opublikowano 8 Listopada 2023 Opublikowano 8 Listopada 2023 TRW u siebie miałem 8 lat , a ile były przedtem kto wie
AndrzejK. Opublikowano 8 Listopada 2023 Autor Opublikowano 8 Listopada 2023 3 godziny temu, DarekS4 napisał(a): Montuje te i te. Z regenerowanymi zauważyłem że 2 lata i znowu wymiana . Chociaż regenerowany nie odchodzi jakością od nowego. I jak oceniasz ich jakość (TRW, Febi), na podobnym poziomie? Regenerowane rozumiem oryginały, dwa lata to bez rewelacji.... Założę nowe, a stare w którymś momencie będą na wypadek W albo sprzedam. 3 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Oryginalnie w B7 siedzą z tyłu TRW. Dzięki za info. 2 godziny temu, A4b6quattro napisał(a): TRW u siebie miałem 8 lat , a ile były przedtem kto wie To już niezły wynik, ale u siebie mam dłużej, ale to są oryginalne/fabryczne jeszcze.
Muskel1 Opublikowano 8 Listopada 2023 Opublikowano 8 Listopada 2023 (edytowane) Zakładałem TRW i były bezawaryjne do czaszu aż auto zostało sprzedane (jakieś 3 lata). Edytowane 8 Listopada 2023 przez Muskel1 1
AndrzejK. Opublikowano 8 Listopada 2023 Autor Opublikowano 8 Listopada 2023 Ok, a z Febi miałeś jakieś doświadczenia lub słyszałeś jak z ich jakością, bo ponoć porównywalne są zamiennie te zaciski choć ja o tym słyszałem lub czytałem, a osobiście nie sprawdzałem.
Muskel1 Opublikowano 8 Listopada 2023 Opublikowano 8 Listopada 2023 (edytowane) Niestety nie miałem z zaciskami Febi doczynienia. Edytowane 8 Listopada 2023 przez Muskel1
A4b6quattro Opublikowano 8 Listopada 2023 Opublikowano 8 Listopada 2023 31 minut temu, AndrzejK. napisał(a): To już niezły wynik, ale u siebie mam dłużej, ale to są oryginalne/fabryczne jeszcze. Pewnie te moje, też siedziały od nowości
DarekS4 Opublikowano 9 Listopada 2023 Opublikowano 9 Listopada 2023 Ja jeszcze zakładałem kamoke i o dziwo żaden nie wrócił. A jednego leona chyba serwisuje z 5 lat i jeździ
AndrzejK. Opublikowano 9 Listopada 2023 Autor Opublikowano 9 Listopada 2023 Ok, dzięki za wszystkie opinie, wybór padł na TRW, a przekonało mnie do tego info Muskel1, że dawane były na pierwszy montaż tej firmy. Pewnie te to już nie będzie jakość OEM, ale myślę, że to dalej jakościowy produkt i długo bezawaryjnie posłuży tym bardziej, że auta nie planuję sprzedawać, bo jest praktycznie bezawaryjne, zadbane i jestem ogólnie z niego bardzo zadowolony
Langista Opublikowano 9 Listopada 2023 Opublikowano 9 Listopada 2023 Przed założeniem na auto warto dodatkowo posmarować specjalnym smarem tłoczek pod gumką, no i prowadniczki.
AndrzejK. Opublikowano 9 Listopada 2023 Autor Opublikowano 9 Listopada 2023 Dzięki za sugestię, oczywiście będzie wszystko przeserwisowane/założone osobiście przeze mnie, a więc dokładnie, aby służyło. A już tak na marginesie planuję te zaciski przełożyć "na szybko" czyli odkręcić przewód od starego i bezzwłocznie założyć/zakręcić do nowego, dzięki temu myślę, że układ mi się nie zapowietrzy, a dodatkowo jeszcze go przelać bezwładnościowo płynem po zakręceniu przewodu czyli założyć rurkę/przewód na odpowietrznik, popuścić go i przelać do butelki jakby ewentualnie jakieś powietrze miało się jednak pojawić. Nie planuję przy tej operacji "dotykać" pedału hamulca, tylko poczekać, aż czysty bez powietrza płyn będzie leciał z rurki zanurzonej w naczyniu z płynem hamulcowym. Co o tym sądzicie? Nie jest to jakiś mój pomysł racjonalizatorski, bo w taki sposób wymieniałem już zacisk tyle, że w innym aucie i wszystko było w porządku po tak wykonanej operacji wymiany.
Muskel1 Opublikowano 9 Listopada 2023 Opublikowano 9 Listopada 2023 Po wymianie zacisków musisz odpowietrzyć układ. Jak tylko wykręcisz wężyk z zacisku do układu dostanie się powietrze.
AndrzejK. Opublikowano 9 Listopada 2023 Autor Opublikowano 9 Listopada 2023 No ok, ale w takim przypadku rozumiem, że to odpowietrzenie ma dotyczyć tylko zacisków tych wymienianych czyli tylnych, bo raczej wątpię, aby przednie też "złapały" powietrze.... Dobrze myślę?
Langista Opublikowano 10 Listopada 2023 Opublikowano 10 Listopada 2023 Tak, wystarczy że te tylne odpowietrzysz i będzie ok, a sam zacisk też wstępnie możesz płynem zalać.
AndrzejK. Opublikowano 10 Listopada 2023 Autor Opublikowano 10 Listopada 2023 Dzięki za wartościowe info.😊
AndrzejK. Opublikowano 2 Stycznia Autor Opublikowano 2 Stycznia W dniu 10.11.2023 o 02:50, Langista napisał(a): Tak, wystarczy że te tylne odpowietrzysz i będzie ok, a sam zacisk też wstępnie możesz płynem zalać. A powiedz mi czy ma znaczenie w jakiej kolejności będę je odpowietrzał czy najpierw prawy tył, a pózniej lewy czy odwrotnie czy wręcz nie ma to żadnego znaczenia który pierwszy, a który drugi? Będę w weekend działał z tym i wolę dopytać jakby ewentualnie miała kolejność tej operacji znaczenie. Dzięki za info.
Langista Opublikowano 3 Stycznia Opublikowano 3 Stycznia Zaczynasz od najdłuższego przewodu, w Audi powinien to być prawy tył, potem lewy tył, prawy przód i lewy przód. Jak masz możliwość to na koniec odpowietrz wysprzęglik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się