bidzio1 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Można , nigdzie w przepisach nie jest sprecyzowana barwa przednich halogenów Jest sprecyzowana. Mogą być białe lub żółte. Jeśli dobrze pamiętam to to co napisałeś tyczy sie świateł mijania albo coś pokręciłem . Gdzieś na forum było dokładnie opisane Od kilku lat nie można miec żółtych mijania. Wszystko jest opisane w warunkach dopuszczenia do ruchu.
Piteros1 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 panowie jak powinny swiecic halo, bo moja wala tak centralnie z metr przed auto i tak troche wkolo oswietla, ale do przodu nie widze zeby cos dawal, zza kierwonicy to praktycznie nic nie widze zeby dawaly
Labiel Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 A sprawdzałeś w mgłę Bo od tego są halogeny a nie do doświetlania sobie drogi.
Piteros1 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 no wiem wiem, ale mgly tak nie ma na zamowienie zeby sprawdzic, a pytam bo moze cos trzeba podregulowac
TyBucu Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Halo nie swieca na odleglosc, daja mocny snop swiatla tuz przed autem. To po to zebys byl widoczny a nie zebys widzial, ogolna regola jest ze im wiecej swiatla tym bardziej odbija sie od opadu i trafia w twoje oczy. Wiecej swiata - mniej widzisz.
Piteros1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 ja wymodziłem coś takiego, odrazu porownanie ringow z valeo
fanthomas18 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Valeo dużo ładniej wygląda z Twoim kolorem:wink: A co do halo to daj zdjęcia z bliska, zobaczymy jak Ci to wyszło:wink:
vp-tdi Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 nie przerywa to przepłuwu powietrza do IC ? w tdi
Piteros1 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 nie przerywa to przepłuwu powietrza do IC ? w tdi wycinia sie poprzeczki w kratce i odchyla gume do ic i jest ok, a jak by bylo zle to jakie by byly dolegliwosci braku doplywu powietrza do ic?
Mario82A4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 U mnie wyciąłem w kratce otworki tak jak jest zaznaczone na czerwono i założyłem kierownice powierza do icka od polifta i nie ma problemu z chłodzeniem
daro87 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 a co z tym halo od skody ? co trzeba przerobić bo wyglądają podobnie ?
vp-tdi Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 U mnie wyciąłem w kratce otworki tak jak jest zaznaczone na czerwono i założyłem kierownice powierza do icka od polifta i nie ma problemu z chłodzeniem http://s30.postimg.org/glbzvubul/20120412406.jpg auto po modach czy nie ,jak nie to ok ,u mnie troche dłubniety i jak troche przysłoniłem w te upały temp w dolocie 55st ,a było 45 wiec 10 st robi róznice w mocy
przemciotorun Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 to oprocz wyciecia otworow w kratce zaloz kierownice powietrze od polifta i masz jak fabryka wypuscila
Mario82A4 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Fakt w upalne dni auto troche słabnie , Może po założeniu nadkola od esy sie trochę poprawi
Adamo8715 Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 lepiej zrobic koledzy to na kratkach poliftowych wtedy jest prościej i ladniej
Labiel Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 lepiej zrobic koledzy to na kratkach poliftowych wtedy jest prościej i ladniej No ale kratki poliftowe są większe.
Adamo8715 Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 lepiej dociac kratki z polifta jest miej roboty i ladniej to wyglada ---------- Post dopisany at 13:00 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ---------- kolego podaj meila to ci przesle foty jak u mnie to wyszlo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się