Greg1237 Opublikowano 18 Marca Opublikowano 18 Marca Witam Ostatnio pojawiły się taki problem że po odpaleniu silnika i przejechania mniej więcej 150 metrów turbina zaczyna działać i działa poprawnie do monetu zgaszenia silnika. Po odpaleniu nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny silnik muszę przejechać kawałek żeby działała poprawnie.
Greg1237 Opublikowano 18 Marca Autor Opublikowano 18 Marca Wymieniłem przewody podciśnienia i nadal to samo.
Szyszunia Opublikowano 18 Marca Opublikowano 18 Marca (edytowane) 13 godzin temu, Greg1237 napisał(a): Witam Ostatnio pojawiły się taki problem że po odpaleniu silnika i przejechania mniej więcej 150 metrów turbina zaczyna działać i działa poprawnie do monetu zgaszenia silnika. Po odpaleniu nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny silnik muszę przejechać kawałek żeby działała poprawnie. ja miałem taki przypadek, że podczas jazdy samochód przechodził w tryb awaryjny w losowych momentach, co za tym idzie turbo przestawało działać. Wystarczyło zgasić samochód, odpalić i znowu śmigało. Byłem u elektronika i wyszło że zawór n75 i jednocześnie wyszło że za mało czynnika klimy xd, pojechałem nabić klime i mechanikowi powiedziałem o tym co się dzieje, zerknął pod maske i szybciutko doszedł do tego, że " wąż" idący od intercoolera jest poluzowany. Zacisnął obejmą i problem minął. Może zanim wymienisz n75 sprawdz właśnie taką opcje. Edytowane 18 Marca przez Szyszunia
Greg1237 Opublikowano 19 Marca Autor Opublikowano 19 Marca 8 godzin temu, Szyszunia napisał(a): ja miałem taki przypadek, że podczas jazdy samochód przechodził w tryb awaryjny w losowych momentach, co za tym idzie turbo przestawało działać. Wystarczyło zgasić samochód, odpalić i znowu śmigało. Byłem u elektronika i wyszło że zawór n75 i jednocześnie wyszło że za mało czynnika klimy xd, pojechałem nabić klime i mechanikowi powiedziałem o tym co się dzieje, zerknął pod maske i szybciutko doszedł do tego, że " wąż" idący od intercoolera jest poluzowany. Zacisnął obejmą i problem minął. Może zanim wymienisz n75 sprawdz właśnie taką opcje. Dzięki Zaraz sprawdzę jak wrócę do domu
Szyszunia Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca 2 godziny temu, Greg1237 napisał(a): Dzięki Zaraz sprawdzę jak wrócę do domu daj znać, bo sam jestem ciekaw Co u Ciebie wyjdzie. Druga sprawa wstaw rozwiązanie dla potomnych, bo często jest tak, że temat się urywa i nie wiadomo jak sprawa została rozwiązana i znowu kolejne osoby otwierają nowe tematy.
Dev Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca 18 godzin temu, Greg1237 napisał(a): Wymieniłem przewody podciśnienia i nadal to samo. ja Ci nie pisałem zebys wymienił przewody tylko zebyś sprawdził podcisnienia czego nie rozumiesz ?
Greg1237 Opublikowano 26 Marca Autor Opublikowano 26 Marca Przyczyną była pęknięta membrana zaworu nagrzewnicy , wylądował u mechanika bo sam nie dałem rady Pytanie PANOWIE Jak sprawdzić lub zdiagnozować że to akurat było uszkodzone, bo przez kompa mechanikowi nie wyszedł ten problem.
Dev Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca 3 godziny temu, Greg1237 napisał(a): Przyczyną była pęknięta membrana zaworu nagrzewnicy , wylądował u mechanika bo sam nie dałem rady Pytanie PANOWIE Jak sprawdzić lub zdiagnozować że to akurat było uszkodzone, bo przez kompa mechanikowi nie wyszedł ten problem. bo membrana nagrzewnicy nie jest w zaden sposób na diagnozie wystarczy zwykły zegar doładowania jaki -1...2 bary i bez problemu znajdziesz dziursko
Hezen Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca Prędzej uszkodzona membrana recyrkulacji spalin czyli EGR. W tych silnikach uszkodzenie membrany EGR nie jest komunikowane kontrolką Check Engine oraz nie generuje błędu w sterowniku silnika. Błąd związany z EGR zostanie zapisany w przypadku uszkodzenia zaworu N18 który steruje EGRem
Greg1237 Opublikowano 26 Marca Autor Opublikowano 26 Marca 3 godziny temu, Dev napisał(a): bo membrana nagrzewnicy nie jest w zaden sposób na diagnozie wystarczy zwykły zegar doładowania jaki -1...2 bary i bez problemu znajdziesz dziursko Podpowiedz gdzie podłączyć, i gdzie wpompować to ciśnienie.
Dev Opublikowano 27 Marca Opublikowano 27 Marca Odpalasz silnik i najpierw sprawdzasz na króćcu z vacumpompy do serwa, widzisz jaka masz wartość. Potem rozpinasz po kolei złącza i podpinasz zegar, tam gdzie wartości będą inne to na tym odcinku masz nieszczelnosc
serdzio Opublikowano 30 Marca Opublikowano 30 Marca Dla jasności: jeżeli pompa daje przykładowo - 0.9bar to tyle powinno być w każdym miejscu w układzie?
Dev Opublikowano 30 Marca Opublikowano 30 Marca 4 godziny temu, serdzio napisał(a): Dla jasności: jeżeli pompa daje przykładowo - 0.9bar to tyle powinno być w każdym miejscu w układzie? Wszędzie poza turbo, tam powinno być o 0.2 mniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się