Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Dziwne wskazania temperatury płynu chłodzącego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czujnik powinno sie zakładać na zimnym silniku :)

a probowal ktos na cieplym? :kox:

narazie jestem w borach tuchoskich i tutaj dostepu do VAG'a nie mam :)

Wroce do W-wy i podepne sie :)

Opublikowano

Ja wymieniałem niedawno chłodnice. Temperatura po nagrzaniu silnika trzyma się cały czas na 90 stopni, i ten dolny wąż jest u mnie też ledwo ciepły. Górny jak najbardziej jest gorący. Chyba tak ma być...

Opublikowano

narazie jestem w borach tuchoskich i tutaj dostepu do VAG'a nie mam :)

w takim razie spot w Kościerzynie :tongue4:

Opublikowano

Panowie weźcie pod uwagę możliwość uszkodzenia wskaźnika temperatury na desce rozdzielczej :naughty: u mnie zegar był uszkodzony i bzdury pokazywał,po wymianie wszystko jest :good:

Opublikowano

w takim razie spot w

To by bylo ciekawe :naughty: ale juz jestem w W-wie i bede kombinowal :-) dzisiaj wykonam telefonik do Spanky'ego i ustawie sie na tescik VAG :wink4:

ps. chyba werszcie musze sam sie zapoatrzyc w VAG :mysli: bo to bedzie inwestycja a nie zbedny wydatek :good:

Opublikowano

Panowie weźcie pod uwagę możliwość uszkodzenia wskaźnika temperatury na desce rozdzielczej :naughty: u mnie zegar był uszkodzony i bzdury pokazywał,po wymianie wszystko jest :good:

A jak doszło do uszkodzenia zegara?

Opublikowano

po wymianie wszystko jest

A wymiana polegała na wymianie jednego zegara? czy wszystkich wraz z FIS'em ?

Jaki był koszt tej wymiany.

Opublikowano

Podepne się pod temat.

U mnie jest podobnie. Po starcie temperatura rosnie do ok 70-80st i ta sie trzyma.

W korku dobija do 90st, ale jak tylko zaczne jechac spada ponownie do 70-80st.

Czsem zdaza się ze nie pokazuje nic - pokazuje 0st :)

Na klimatroniku wyczytałem że można sprawdzc temperature cieczy chlodzącej. Wszytsko OK tylko że tam po starcie dobija do 90 i ani drgnie.

Na ile wiarygodne sa odczyty z klimatronika?

Opublikowano

Miałem kiedyś podobny problem i okazało się,że jest walnięty wskaźnik temp. Po wymianie SILNICZKA KROKOWEGO STERUJĄCEGO WSKAŹNIKIEM wszystko jest OK.

Opublikowano

po wymianie wszystko jest

A wymiana polegała na wymianie jednego zegara? czy wszystkich wraz z FIS'em ?

Jaki był koszt tej wymiany.

Dwa dni po zakupie auta jadę sobie aż tu nagle widzę temperatura nagle na 130 zatrzymałem auto posprawdzałem węże, niby wszystko ok. jednak po wyłączeniu zapłonu wskazówka zamiast zjechać do 0 zatrzymała się na około 80 stopni. Opadła dopiero po wyjęciu i powtórnym włożeniu bezpiecznika. Ponadto wskazówka od temperatury podczas testu wskaźników vag-iem nie zachowywała się tak jak inne ale dziwnie drżała lub zacinała się w różnych pozycjach. W b6 wystarczy wymienić sam zegar od temperatury nie trzeba zmieniać całego zestawu wskaźników. Co do kosztów to kupiłem zegary do b6 w anglii za 35 funtów i sam przełożyłem ten od temperatury do swoich zegarów więc cała reszta pozostała ori i nic nie musiałem kombinować z immobilizerem i synchronizacją radia i zegarów. Cała operacja bardzo prosta i zajmuje około 30 minut. (dla zainteresowanych mam na zbyciu zegary do b6 niestety bez tego od temperatury. Cała reszta o.k)
Opublikowano

Jak sprawdzic termostat?

Podczas normalnej jazdy pokazuje mi temp okolo 80 stopni.Dopiero podczas butowania,lub w miescie wskakuje na 90 stopni.Czujnik temp wymieniony.[br]Dopisany: 28 Sierpień 2009, 10:12_________________________________________________Termostat lepiej kupic w aso czy allegro??JAkie sa ceny??

Z wymiana poradze sobie sam?

Pzdr

Opublikowano

czujnik możesz sprawdzić vagiem- rano przed odpaleniem sprawdz grupe 007 ( wszystkie temp powinny byc zbliżone) później na rozgrzanym też sprawdz jak temp cieczy chłodzącej i porównaj to co na blacie. Ja za termostat ori płaciłem ok 60 zł z allegro od firmy skodex (zajmują się cześciami vag i mają oryginał y dobrych cenach) niestety po zakonczeniu aukcji jednemu z forumowiczów powiedzieli że już nie bedą mieli ori termostatów, ale to był dawno spróbuje teraz. Pozdr Ps ja mam swój stary jak coś który trzymał temp 85-86 st. nowy trzyma 87-89

Opublikowano

Witam:) Panowie mam taki problem: mianowicie Vag wykazał mi bład czujnika w engine i w instrument, więc oczywiscie wymieniłem na orginalny. Po wymianie czujnika silnik się nie dogrzewal, max temperatura na zegrach dochodzila do polowy. Wieć wymieniłem termostat oczywiscie orgnial. Sytuacja sie poprawiła ale nie do konca. Mianowicie na trasie autka nie moge dogrzac do 90. mysle ze 20-30 km przy plusowej temperaturze starcza do nagrzania auta, a u mnie temperatura dochodzi do ok 75-80 stopni (zegary). po miescie jak jezdze sytucja sie poprawia i prawie wskazowka wskakuje na 90, ale tylko prawie, troszke brakuje. Natomiast gdy sie zatrzymam i auto chodzi na jałowym po kilku minutach osiaga upragnione 90. Wiec co jest grane?

Opublikowano

czasami zdarza sie że nowy ori czujnik jest wadliwy

wiele razy spotkałem sie z taka sytuacja

Opublikowano

więc dziś vagowałem autko i oto wyniki :

temperatura otoczenia 0 stopni , temperatura g62-5 stopni, g2-3 stopnie.Więc sądzę że czujnik jest ok. po Zrobieniu ok 20km, zaobserwowałem że im szybciej jade tym temparatura niższa, jezdzac po miescie jest wyższa, lecz nigdy nie osiąga 90. Maksymalny pomiar jaki zanotowalem to G2= 76 oraz G62=81. Czy rożnica temperatur miedzy czujnikami nie jast za duza? W tym przypadku to 5 stopni na nagrzanym silniku i 2 na zimnym. Po przejechaniu owej trasy otwieram maske, dotykam chłodnicy a ona w małej czesci jest ciepla, lapie za dolny waż chlodnicy a on tez cieplutki. Więc to termostat! Dziwi mnie to bo termostat byl wymieniany w Aso Seat( nr czesci 044121113). Jutro jadę do nich , zgłosic problem. Więc jak w widac nawet w ASo, moga trafić się trefne części.:( [br]Dopisany: 27 Grudzień 2009, 13:35_________________________________________________ Po wymianie czujnika miałem problem z nie dogrzaniem silnika. Więc oczywiście po zabiegu wymiany czujnika, pomyślałem ze termostacik nie działa. Jako że byłem chory i nie chciałem tego sam robić, pojechałem do Aso Seat i tam mi wymienili Termostat. Sytuacja się nieco poprawiła, ale nie do konca. Na początku myślałem ze to termostat wadliwy. Ale zrobiłem test. Przejechałem 5 km i sprawdziłem węze od chlodnicy, zimne. po przejechaniu 10 km lekko cieplutki waż gorny , chłodnica oraz dolny wąż zimny. Pozniej ostra jazda predkosci 120-160. sprawdzam weże , dolny i gorny cieply , chlodnica takze ciepla.Więc termostat działa. W czasie testu miałem podłaczony laptopa i sprawdzałem temperature raz z czujnika G2 i czujnika G62. Temperatura na czujniku G62 max 82 , na czujniku G2(czujnik wskazujacy na zegarach) max 78 stopni. Na zegarach oczywiscie temperatura do 90 nie doszla, byla sporo nizej. Po 12 h postoju podłaczam vaga i sprawzdam tem. temperatura paliwa 0, tempertura otoczenia 0, temperatura cieczy 5 stopni. Auto cięzko odpala z powodu słabego zagrzania świec. Gdyz czujnik zawyża temperature! Czujnik jest wadliwy!

Opublikowano

A jak wam szybko sie dogrzewa silniczek bo u mnie po wymianie termostatu 90 st osiąga po ok 25-30 km. A myślęze to jest za długo bo nissanie micra 1.5D osiąga temperature jak przejedzie do 10 km.

Opublikowano

25- 30 km to za dlugo! do sprawdzenia termostat oraz czujnik cieczy:). Jesli wymieniłes termostat na org to pewnie zostaje czujnik cieczy

Pozdrawiam

Opublikowano

25- 30 km to za dlugo! do sprawdzenia termostat oraz czujnik cieczy:). Jesli wymieniłes termostat na org to pewnie zostaje czujnik cieczy

Pozdrawiam

A ma to jakieś znaczenie w pracy silnika jeżeli czujnik wody nie działa prawidłowo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...