Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B7] polski czterołapny BKN *Quattro* *320/288*


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemanko ponownie, miała być alfa 159 a jednak trafiła się BKN 3.0 w Quattro z tiptronic. 

Na szybko parę fotek bo kupiona dopiero wczoraj :

 

IMG20240719085009.jpg

IMG_20240719_085312.jpg

IMG_20240719_085303.jpg

IMG_20240719_085256.jpg

Edytowane przez Ivanek
  • Super 2
Opublikowano

No i biuti :D
Są jakieś plany na nią ? :D

Opublikowano

Niestety mam mało czasu, jedynie zdążę ubezpieczenie ogarnąć, podatek i rejestracja dopiero za 3 tygodnie bo wyjeżdżam do pracy. 

Narazie to serwis olejowy i posprzątać ją. 

Wracałem nią z pod Lublina i co raz więcej wyposażenia odkrywałem. Muszę ją do aplikacji wrzucić ale już teraz widzę że jest dość bogato. 

Rnse, sline zewnętrzny, wewnętrzny (chociaż sufit jasny dziwne) 

Pakiet podróż, siatki, schowki w fotelach, otwór na narty, półskóra z alcantarą ale manualne choć podgrzewane. Jedyne co mi brakuje to tempomatu, jest kolor fis, czujnik zmierzchu, deszczu, bix nieskrętny. Z grubsza narazie tyle. Tyle co wróciłem nią do domu wiec trzeba ochłonąć. Planów raczej nie ma, zadbać o małe ogniska korozji i w sumie jeździć, może program ecu+tcu. 

 

Fabrycznie bkn bez dpf, a wypada wyczyścić egr i dolot. Pomyślę jeszcze co z klapkami, czy zostawić czy wywalić. 

Opublikowano

Tak ze środka 

IMG20240719093407.jpg

  • Super 1
Opublikowano

sline wewnętrzny to dołożony ;) i to bardzo nieudolnie.

Opublikowano

A jak sobie teraz radzisz z kierownicą po lewej stronie? 😛

Opublikowano
27 minut temu, Alduric napisał(a):

sline wewnętrzny to dołożony ;) i to bardzo nieudolnie.

Dlaczego nieudolnie? 

 

10 minut temu, pelonek1 napisał(a):

A jak sobie teraz radzisz z kierownicą po lewej stronie? 😛

W sumie 80 tys kilometrów ponad zrobiłem po prawej, dla mnie nie stanowi to żadnego problemu, służbowym jeżdżę do Niemiec 2000km / miesięcznie więc spoko. 

 

Na pewno na ogromny plus w odczuciu to automat, wygoda nie do porównania. Co do mocy 3.0 a mojej niebieskiej 1,9 to są identyko praktycznie. 

Czyli znaczy że obie mają około 204KM i 450Nm 😝

Opublikowano
6 minut temu, Ivanek napisał(a):

Co do mocy 3.0 a mojej niebieskiej 1,9 to są identyko praktycznie. 

Czyli znaczy że obie mają około 204KM i 450Nm 😝

Program rób to poczujesz różnicę na plus na korzyść B7.

Opublikowano
9 minut temu, pelonek1 napisał(a):

Program rób to poczujesz różnicę na plus na korzyść B7.

Jest taki plan, ale najpierw serwis olejowy, wyczyścić egr i dolot i można działać. Potencjał na 260KM i 600Nm + aktualizacja TCU, choć mocno chodzi po głowie modyfikacja TCU, ciśnienia, limitery i shift pointy. 

Opublikowano
30 minut temu, Ivanek napisał(a):

Dlaczego nieudolnie? 


Bo wstawienie kierownicy z znaczkiem sline nie dodaje mu wew. sline :D

  • Lubię to 1
Opublikowano
38 minut temu, Alduric napisał(a):

Bo wstawienie kierownicy z znaczkiem sline nie dodaje mu wew. sline :D

Póki nie zdekodowałem vin to nie potwierdzę, nie zaprzeczę. Już kiedyś stoczyłem batalię o brytyjski pakiet sport, bo wielu znafców uznaje że nie istnieje takie coś... 

Opublikowano

Podsufitka, okładziny słupków, dekory. Nie masz sline wewn.

Opublikowano

Fotele z alcantarą nie były w pakiecie S line, ktoś zmienił sobie kierownicę - dołozenie mf albo zmiana z czteroramiennej. 

2 godziny temu, pelonek1 napisał(a):

Program rób to poczujesz różnicę na plus na korzyść B7.

Przy zdrowym motorze 280/590 jest realne.

Opublikowano
13 godzin temu, Ivanek napisał(a):

choć mocno chodzi po głowie modyfikacja TCU, ciśnienia, limitery i shift pointy. 

Nie rób tego, jeśli nie chcesz nowej mechatroniki i koszy wstawiać chwilę po tym. To jest stary 6HP, nie zrobisz z niego DSG niestety. Zrób zwykły program ECU, a w skrzyni jedynie limiter momentu można ściągnąć i true manual zrobić, nic więcej. Poczytaj sobie o modyfikacji skrzyni w temacie u dRACoNIx

Opublikowano
1 godzinę temu, afroo. napisał(a):

Nie rób tego, jeśli nie chcesz nowej mechatroniki i koszy wstawiać chwilę po tym. To jest stary 6HP, nie zrobisz z niego DSG niestety. Zrób zwykły program ECU, a w skrzyni jedynie limiter momentu można ściągnąć i true manual zrobić, nic więcej. Poczytaj sobie o modyfikacji skrzyni w temacie u dRACoNIx

Dzięki za uwagę, zerknę do niego 

Opublikowano

Jakie dalsze losy niebieskiej b6? 
Powodzonka 👌

  • Lubię to 1
Opublikowano
5 godzin temu, BartoszSoldier napisał(a):

Jakie dalsze losy niebieskiej b6? 
Powodzonka 👌

Sprzedaż 

Opublikowano
23 godziny temu, afroo. napisał(a):

Nie rób tego, jeśli nie chcesz nowej mechatroniki i koszy wstawiać chwilę po tym. To jest stary 6HP, nie zrobisz z niego DSG niestety. Zrób zwykły program ECU, a w skrzyni jedynie limiter momentu można ściągnąć i true manual zrobić, nic więcej. Poczytaj sobie o modyfikacji skrzyni w temacie u dRACoNIx

Poczytałem i myślę też, że na ten moment jeszcze nie znam oznaczenia skrzyni, bo znajomi tunerzy mi piszą że przyjmie 600Nm bez pierdnięcia a tu kolega @dRACoNIx miał problemy przy momencie fabrycznym, który posiada 3.0 BKN także. Muszę się zorientować jak to wygląda z moją.

Jeszcze zastanawiam się co zrobić z klapami wirowymi, czy tylko po czyścić dolot i zostawić, egr chciałbym zostawić, póki działa to niech jest. Nauczony niebieską już przelotów nie będzie bo wiem jak 3.0 potrafi być głośne, no chyba że mnie kiedyś coś klupnie to aktywny powiązany z trybem S na skrzyni, jedyne co dopuszczam w swojej głowie. 

 

Co powiecie odnośnie usuwania klap tak czy nie? 

Opublikowano
9 godzin temu, Ivanek napisał(a):

Poczytałem i myślę też, że na ten moment jeszcze nie znam oznaczenia skrzyni, bo znajomi tunerzy mi piszą że przyjmie 600Nm bez pierdnięcia a tu kolega @dRACoNIx miał problemy przy momencie fabrycznym, który posiada 3.0 BKN także. Muszę się zorientować jak to wygląda z moją.

U mnie problem ze skrzynią był taki że Panowie tunerzy przesadzili z podniesieniem ciśnienia oraz za bardzo skrócili czas przepinania biegów. i po 2tys/km mechatronika zaczeła niedomagać.

 

Ja zrobiłem po swojemu i już mija 14tys/km i jest wszystko ok.

Opublikowano
1 minutę temu, dRACoNIx napisał(a):

U mnie problem ze skrzynią był taki że Panowie tunerzy przesadzili z podniesieniem ciśnienia oraz za bardzo skrócili czas przepinania biegów. i po 2tys/km mechatronika zaczeła niedomagać.

 

Ja zrobiłem po swojemu i już mija 14tys/km i jest wszystko ok.

A co polecasz zrobić a na co uważać przy tych 6hp? Co prawda u mnie w dieslu będzie wytrzymalsza ale chętnie poczytam wskazówki ;)
Myślałem o truemanual, ciśnienia, shitpointy by po zmianie biegu było minimum 1600 obr/min, limitery przy ecu to wiadomo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...