Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Polecane instalacje LPG/CNG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Audi A4 b6 2001r silnik 2.0i ALT 131KM Multitronic

Sterownik : STAG 300+

Zbiornik : Grodków

Reduktor KME RED.1

Elektrozawór/Filtr : Valtek

Wielozawór : Tomasetto

Zawór tankowania : Tomasetto

Wtryskiwacze : Valtek czerwone

25tys zrobiłem na tym zestawie i działa dobrze

Dodam że początkowo miałem założony sterownik KME i niestety nie szło tego ustawić .

Opublikowano

Witam

Mam Passata ADR 1.8 20v mam w nim instalke lovato 2 gen chce to przerobic na sekwencje np taka

http://moto.allegro.pl/item961476419_stag_4_alaska_valtek_sekwencja_gwarancja_nowy.html

lub taka

http://moto.allegro.pl/item968256867_stag_4_red_scorpion_mini_valtek_najtaniej.html

Napiszcie czy to dobry wybór czy może coś innego, i pytanie do fachowców czy to jest skomplikowane bardzo? bo chciałem to we własnym zakresie przerobić - mechanicznie daje rade elektrycznie alarmy itp tez wiec..??

pozdrawiam i thx za odpowiedzi

Adam :evil:

Opublikowano

Witam

Mam Passata ADR 1.8 20v mam w nim instalke lovato 2 gen chce to przerobic na sekwencje np taka

http://moto.allegro.pl/item961476419_stag_4_alaska_valtek_sekwencja_gwarancja_nowy.html

lub taka

http://moto.allegro.pl/item968256867_stag_4_red_scorpion_mini_valtek_najtaniej.html

Napiszcie czy to dobry wybór czy może coś innego, i pytanie do fachowców czy to jest skomplikowane bardzo? bo chciałem to we własnym zakresie przerobić - mechanicznie daje rade elektrycznie alarmy itp tez wiec..??

pozdrawiam i thx za odpowiedzi

Adam :evil:

Kolego jak chcesz zapomnieć o problemach z instalką to polecam:

Zavoli zeta N - reduktor

wtryski magicJet lub droższe i lepsze, odporne na syf w gazie matrix HD544

Sterownik stag4 plus

Podane przez Ciebie zestawy jak dla mnie odrzucam ponieważ:

Reduktor alaska - nie dogrzewa gazu przy dużych mrozach a scorpion mini lubi przegrzewać gaz w korkach.

Valtek - to szajs i strasznie głośno pracują, lubią sie rozkalibrowywać, mało odporne na syf

Opublikowano

Audi A4 B5 1.8T - instalacja ROXI, wtryski Walteki

Cześć, wtrące słówko bo wydaje mi się, że znam trochę temat sterownika ROXI. Uważam, że w tym silniku nie sterownik jest problemem, błędem jest tu zastosowanie wtryskiwaczy Valtek (bo prawdopodobnie jest to typ 30). Nie ma mozliwości wysterownia małego silnika z turbiną wtryskiwaczami gazowymi o tak słabych parametrach. Valtek to chyba najwolniejszy wtryskiwacz na rynku, a instalują to bo tani no i w miarę niezawodny, ale jak powiedziałem kompletnie nie nadajacy sie do wymagających jednostek. Jeżeli uda się wysterować silnik na wolnych obrotach to na bank ten wtryskiwacz będzie dławił przepływ gazu przy poborze mocy. Z drugiej strony, jak przewiercisz dysze na 4mm średnicy po to, żeby nie dławił, to będzie "lał" na wonlych obrotach, bo sterownik wygeneruje tak niskie czasy otwarcia, że za chiny ten wtryskiwacz nie obsłuży (Valtek na cewkach 3Ohm - czerwony - obsługuje min. 3,8ms przy cisnieniu 1bar - więc zeby auto jeździło to na wolnych obrotach musi miec generowane optymalnie 4,5 ms) Więc nie męcz się ze strojeniem bo zawsze będzie błąd mieszanki. Moja rada - zastosuj szynę wtryskową Taurus - wtryskiwacz szybki i bardzo wydajny. Jak reduktor wyda potrzebna ilość gazu to ROXI + Taurus to odpowiednio poszatkują :) i będzie pieknie. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 01:46_________________________________________________

wtryski magicJet

- to czeska produkcja, z tego co wiem rozklepują się gumki na zaworkach, generalnie nie polecałbym...

lub droższe i lepsze, odporne na syf w gazie matrix HD544

tak, ale cena zaporowa, istnieje wtryskiwacz, który jest kopią "dużego" Matrixa, chociaż jak to z kopiowaniem bywa miał na początku swoje problemy, ale obecnie jest konstrukcja dopracowaną, nazywa sie Taurus, kosztuje połowę Matrixa, parametry prawie te same, osobiście polecam

Sterownik stag4 plus

może być, ale lepiej Agis lub ROXI - konstrukcja oparta na nowszych podzespołach i rozwiazaniach elektronicznych.

Reduktor alaska - nie dogrzewa gazu przy dużych mrozach

tak, bo alaska dedykowana jest do silnikow max 130 KM, jak zwiększa sie pobór gazu to rzecz jasna potrafi nieogrzać całej jego masy, nie mówiąc już o tym gdy warunki zewnętrzne są takie jak bywały tej zimy - nie znam reduktora, w którym membrany i inne elemnty gumowe nie zamarzły na blachę przy -30.

a scorpion mini lubi przegrzewać gaz w korkach.

trudno mówić coś o tym reduktorze, wydaje sie że producent ma ciągle problemy z utrzymaniem stałej jakości, i wychodzi to tak, że jak juz działa to dobrze działa, ale bywają takie egzemplarze, które mają straszne problemy z utrzymaniem cisnienia, generalnie średnio mi sie to podoba.

Valtek - to szajs i strasznie głośno pracują, lubią sie rozkalibrowywać, mało odporne na syf

Szajsem była duża partia jak mi się wydaje podrobionych Valteków, która w pewnym momencie zalała Polskę, wykonane były identycznie, ale w ogóle nie były kalibrowane, więc nie było mozliwości ustawienia sekwencyjnego dawkowania. Nie wiem też co znaczy słowo "mało" w Twoim komentarzu, wydaje mi się, że prawdziwe Valteki dość dobrze radziły sobie z syfem na tle konkurencji. Tym bardziej, że można je było rozkręcić i umyć, ew wymienić komplet naprawczy, ale wymagało to kalibracji.... W kazdym razie nie przekreślałbym Valteka, są auta w których jest to zupełnie wystarczający model, ale istnieje wtryskiwacz w ppodobnym przedziale cenowym, także o konstrukcji tłoczkowej, który znacznie lepiej radzi sobie z syfem i parametrami pracy - jest to Włoski Lo.Gas model GR.[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 02:12_________________________________________________

Sterownik : STAG 300+

(...)

Dodam że początkowo miałem założony sterownik KME i niestety nie szło tego ustawić .

Chciałbym znać więcej szczegółów na temat teg, co potrafił zrobic Stag a czego nie mógł zrobić KME. Jeżeli możesz opisz bliżej (ew na priv) bo jakos nie chce mi się w to uwierzyć. Generalnie konstrukcja elektroniczna oraz oprogramowanie wydaje mi się być bardziej zaawansowana w KME niz w Stagu.

Opublikowano

Witam

Polecono mi warsztat który bardzo dobrze montuje instalacje lpg i dziś dzowniłem koleś bardzo konkretny, zaproponował mi taki zestaw do mojej audicy w cenie 2300zł :

Elektornika/komputer : KME

reduktor : KME lub Tomasseto Alaska

Wtryskiwacze : Valtek lub Apacze

Co wybrać redukotra i wtryskiwaczy sposród tych dwóch?

Koleś powiedział że Valteki mimo złej opini w internecie nie są takie złe a gdyby klękły to regeneracja kosztuje jedyne 100zł i w tej cenie 2300 mowi ze bardziej by polecil valteki niz apacze.

A jak Wy myslicie ? co polecicie ?

Opublikowano

Witam

Polecono mi warsztat który bardzo dobrze montuje instalacje lpg i dziś dzowniłem koleś bardzo konkretny, zaproponował mi taki zestaw do mojej audicy w cenie 2300zł :

Elektornika/komputer : KME

reduktor : KME lub Tomasseto Alaska

Wtryskiwacze : Valtek lub Apacze

Co wybrać redukotra i wtryskiwaczy sposród tych dwóch?

Koleś powiedział że Valteki mimo złej opini w internecie nie są takie złe a gdyby klękły to regeneracja kosztuje jedyne 100zł i w tej cenie 2300 mowi ze bardziej by polecil valteki niz apacze.

A jak Wy myslicie ? co polecicie ?

Wtryskiwacze zdecydowanie valteki a co do regeneracji to nie wiem czy sie opłaca jak nowe kosztują 120zł. Oba reduktory poprawne choć osobicie skłąnaiłbym sie ku tomasetto przy tych mocach w zupełności wystarczy.

Jednak jak być miał trochę wiecej kasy to polecam dołożyć na wtryski.

Opublikowano

witam, zastanawiam się nad założeniem gazu do mojej 2.8 30v

gazownik polecił takie coś:

stag 300

wtryski valteki czerwone

reduktor scorpion

nieznam się na tym i niewiem czy to dokładne nazwy

ale gazownik powiedział mi że to spokojnie starczy i ze to dobra instalka, co wy na to??

Opublikowano

stag 300 plus a wtryski zamień na matrixy najlepiej pojedyncze albo Hana oczywiscei zbiornik do jazdy do przodu (jesli bedzie w koło) mieź 8mm. Niedaj sobie załozyć valteków i podobnych. To jesli chodzi o propozycję Twojego gazownika.

Opublikowano

Nie zakładaj Scorpiona nie wydoli przy tej mocy, zakładaj parownik Magic III i bedzie dobrze do tego Matrixy lub Hana miedz 8mm lub Faro sterownik Stag 300+ lub premium, moze nie jest to tani zestaw ale napewno bedziesz jezdził bezproblemowo pod warunkiem ze dobrze bedzie załozona

Opublikowano

kędzior jak mogę Ci doradzić po koleżeńsku :wink4: to nie oszczędzaj na instalacji, siekniesz raz kilka stów więcej ale masz spokój i większą pewność, zagadaj z Talibem on ostatnio montował gaz (i pamiętaj butla w koło i wlew we wlewie :kox:)

Opublikowano

Stag 4

Magic 3 reduktor

wtryski Magic Jet'y każdy osobny

miedź 6mm

zbiornik w kole

zawór pod klapką paliwa

polecam

Opublikowano

Stag 4

Magic 3 reduktor

wtryski Magic Jet'y każdy osobny

miedź 6mm

zbiornik w kole

zawór pod klapką paliwa

polecam

zrobisz program i zacznie się cyrk

ale to nic, ważne że instalacja jest tania i auto jeździ, ja nie wiem jak można oszczędzać na czymś takim

Kędzior, masz V6, 200 koni, zakładaj najlepszą opcję czyli

MagicJety (kazdy osobny), Scorpion ST, miedź fi 8mm i sterownik stag 300/4, wiadome jest że butla w kole i wlew pod klapką :wink4:

Opublikowano

dokladnie miedz musi byc 8mm

Opublikowano

Pucek rozmawialem nawet z Nosb'em nt. tej instalacji i spokojnie wytrzymuje ponad 200 koni bez jąknięcia :) a pozatym sprawdze po sofcie

Opublikowano

może i wystarcza, ale koszt miedzi o przekroju 8mm jest pewnie taki sam jak 6mm :)

Opublikowano

STAG 4. Dobra instalacja w normalnej cenie z dobrymi wtryskami i parownikiem. Samochód chodzi jak na benzynie. Przy przełączaniu na gaz nie czuć dosłownie nic. POLECAM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...