adrianekxxxx Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu Witam mam taki problem ze od jakiegoś czasu skacze mi prądy ładowania w auci mianowicie w środku skacze miedzy 11.9 a 13.2 tak zaczęło sie robic od tygodnia +/- ale przed tym zawsze było minimum 13.9 a 14.2 dodam tyle alternator zregenerowany na ori częściach bosch nowe szczotki konuntator i regulator jakies 20tys km temu a pod maską ładowanie w okolicach 14.4/14.6 nie wiem gdzie szukać bo pod maską jest git masa i plus ma ktos jakiś pomysł?
Muskel1 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu Tak to jest z tymi regenerowanymi częściami. Kup sobie nowy porządny alternator, a nie baw się w regeneracje.
Langista Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Na klemach masz cały czas 14V? Nawet jak włączysz radio, wszystkie światła itp?
adrianekxxxx Opublikowano 9 godzin temu Autor Opublikowano 9 godzin temu 1 godzinę temu, Langista napisał(a): Na klemach masz cały czas 14V? Nawet jak włączysz radio, wszystkie światła itp? Tak
adrianekxxxx Opublikowano 9 godzin temu Autor Opublikowano 9 godzin temu 5 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Tak to jest z tymi regenerowanymi częściami. Kup sobie nowy porządny alternator, a nie baw się w regeneracje. Tu akurat sie nie zgodzę bo te nowe chinole to sa do wywalenia tak jak te rozruszniki as
Muskel1 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Porządny napisałem, a nie taniego chinola za 1/5 ceny.
Tomnik Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu W jakim punkcie instalacji stwierdzasz znacznie niższe napięcie ? Sprawdzenie, gdzie leży problem, to typowe "od nitki do kłębka" - przesuwasz się z miernikiem, a właściwie jednym z jego przewodów, od alternatora przez każdy punkt podłączenia przewodu instalacji auta, aż do miejsca, w którym stwierdzasz obniżenie napięcia. Drugi przewód miernika musi być zawsze w tym samym stałym punkcie (np. klema) Pamiętaj, że spadek napięcia nie musi występować na przewodach/w punktach "plusowych" ale na "minusowych". Co sprawia, że koniecznym jest zbadanie, który potencjał wykazuje spadek względem stałego punktu instalacji. Jeśli badasz "plus" to zawsze względem tego samego punktu "-" masy. Jeśli "minus", to względem tego samego punktu "plusa". Te punkty stałe nie mogą wykazywać spadku napięcia - powiedzmy, że będą one usytuowane na akumulatorze lub innych pewnych napięciowo punktach instalacji. W poszukiwaniu, pomocnym będzie schemat instalacji elektrycznej auta. Jeśli informacja (napięcie na klemach aku), którą podałeś, jest pewna, to zakup nowego alternatora jest/wydaje się zbędny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się