Hugo Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja Napisz co tam serwis stwierdzi, a nie piszesz co jakiś czas jaki element masz nowy w aucie Po co w ogóle założyłeś ten wątek, skoro tak jak zwykle, nie bierzesz pod uwagę tego co chłopaki piszą? 1
YoGi1984 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja Poczekaj aż check engine zacznie świecić na czerwono i wtedy zacznij się martwić, jak jest żółty to nie ma się czym przejmować. Jeździć obserwować 3
NelsonPL Opublikowano 13 Maja Autor Opublikowano 13 Maja (edytowane) OĶ Jestem juz umówiony do serwisu za kilka dni... Obstawiam , że to coś sonda lambda. Przyczyna: Wariator Naprawa na gwarancji...czyli nastawnik faz rozrzadu..Stąd też bledy wymienione powyżej... Czy dużo roboty przy wymianie nastawnika faz rozrzadu? Edytowane 14 Maja przez NelsonPL
NelsonPL Opublikowano 27 Maja Autor Opublikowano 27 Maja (edytowane) ULTRA w serwisie... Okazało się , że jest usterka wałka zmiennych faz rozrządu. Wymiana na nowy w ramach gwarancji. Edytowane 27 Maja przez NelsonPL
Langista Opublikowano 27 Maja Opublikowano 27 Maja Jakiej gwarancji? To auto dawno gwarancji producenta nie ma przecież
Muskel1 Opublikowano 27 Maja Opublikowano 27 Maja Z wolnego warsztatu, który mu te części ostatnio wymieniał. Tak to jest wstawiać zamienniki a nie orginały z ASO.
janusz75 Opublikowano 27 Maja Opublikowano 27 Maja 25 minut temu, Muskel1 napisał(a): Z wolnego warsztatu, który mu te części ostatnio wymieniał. Tak to jest wstawiać zamienniki a nie orginały z ASO. jeśli tak jest, to bardzo "miło" że autor wątku zapomniał o tym wspomnieć opisując usterkę...
NelsonPL Opublikowano 27 Maja Autor Opublikowano 27 Maja (edytowane) Warto się czasami domyśleć... Nie wstawiane byle co tylko części orginalne z zmazanym logo numerem czy jak to tam się nazywa. Części porządnej Niemieckiej firmy. Gwarancję na remont silnika mam 2 lata więc mi nie przeszkadza jak trochę ULTRA pobędzie w serwisie.? Nic mnie to i tak przecież nie kosztuje. Edytowane 27 Maja przez NelsonPL
Muskel1 Opublikowano 27 Maja Opublikowano 27 Maja 6 minut temu, NelsonPL napisał(a): tylko części orginalne z zmazanym logo numerem Oryginalne są części tylko z ASO z wytłoczonym logo. Wszystko inne to zamienniki na rynek wtórny.
NelsonPL Opublikowano 27 Maja Autor Opublikowano 27 Maja Może być..Do tej pory używam i jestem zadowolony. Od tego jest gwarancja.
Muskel1 Opublikowano 27 Maja Opublikowano 27 Maja Jak widzisz jest różnica w jakości wykonania i stąd ta cena na oryginalne części z ASO. Tylko te, które spełniają srogie wymogi i trzymają tolerancje otrzymują logo i mogą być sprzedawane w ASO. Wszystko inne to rynek wtórny...
Hugo Opublikowano 27 Maja Opublikowano 27 Maja 36 minut temu, NelsonPL napisał(a): Części porządnej Niemieckiej firmy. I znowu tajemnica ? P.S. Pisanie niemieckiej wielką literą, nie sprawi, że części będą lepszej jakości 1 2
Muskel1 Opublikowano 27 Maja Opublikowano 27 Maja 42 minuty temu, NelsonPL napisał(a): przeszkadza jak trochę ULTRA pobędzie w serwisie Nazwijmy to po imieniu, auto stoi w (wolnym) warsztacie samochodowym. Sugerowanie słowem "serwis" ma tu na celu omyłkowe wskazanie na ASO, co nie jest prawdą Dlaczego nie napiszesz po prostu jak każdy tutaj, "auto jest u mechanika, czy w warsztacie"? To żadna hańba...
Langista Opublikowano 27 Maja Opublikowano 27 Maja (edytowane) Podzespoły, których wymiary czy właściwości muszą być bardzo dokładne, czyli elementy silnika - takie jak wałki chociażby, tylko używka oe albo nowy, zamienniki to loteria, niezależnie od firmy. Febi to powiedział bym, dolna granica średniej półki, jeżeli o producenta chodzi. Jak już @Muskel1 napisał, zmazane logo nie oznacza, że to nadal jakość oe, to element, który z jakiegoś powodu został odrzucony na etapie kontroli jakości. Nikt poza kontrolerem nie wie z jakiego powodu, czy tylko wizualnego, czy krytycznego w budowie. Ludzie mylnie łudzą się, że te części są lepsze od reszty zamienników, bo przecież były na linii taśmowej innych podzespołów, które szły na magazyny ASO. Faktem jest, że VW ma bardzo wysokie progi do spełnienia, jeżeli o jakość chodzi, czasami mały detal sprawia, że są reklamacje z fabryk i te części w teorii powinny być utylizowane, a trafiają na półki w sklepach. Edytowane 27 Maja przez Langista
NelsonPL Opublikowano 28 Maja Autor Opublikowano 28 Maja Dlatego jest właśnie gwarancja by w razie wady części można z niej skorzystać.?
Muskel1 Opublikowano 28 Maja Opublikowano 28 Maja (edytowane) Można się bawić w gwarancję, jeździć do warsztatu, szukać przyczyny, wymieniać części do skutu, aż trafisz na jedną, która nie będzie stwarzała problemów. Można także od razu kupić oryginalna część i mieć spokój. To moje zdanie. Każdy zrobi jak uważa, ale po co nadaremnie tracić czas, nerwy i kombinować z ustalaniem terminu w warsztacie, brania wolnego w pracy, załatwiania auta zastępczego i wszystkiego co się z tym wiąże... Edytowane 28 Maja przez Muskel1
NelsonPL Opublikowano 28 Maja Autor Opublikowano 28 Maja Mnie żaden z wymienionych przez Ciebie nieudogodnień nie dotyczy.. Czasu tez mam sporo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się