robal59 Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 posiadam a4 b6 2001r 2l benzyna silnik alt jaka instalacje poradzicie do mojego autka???????????????????????? :mysli: :mysli: Poprawiłem za ciebie nazwę tematu, następnym razem staraj się zadać pytanie pełnym zdaniem. / Poziek
Bishkopt Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Ja mam zainstalowanego STAGA 4 + reduktor ZAVOLI + VALTEKi i śmiga bez żadnych problemów.Polecam mam ten sam silnik dalem za instalke 2000
Bogumił Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 STAG 300-4 na reduktorze ZAVOLI Zeta N - samochód na tym :good: jeździ!!!!
robal59 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 dzieki wielkie za opinie a co powiecie o gazie ZENIT???????????????????????
juby_p Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Nawet nie myśl o Zenicie ani o żadnym BRC co jest :thumbdown: chyba z e chcesz wydać duuuzo kasy;) weź Staga reduktor zavoli pewnie da rade a jak nie to EG 150 lub EG 200 a jak chcesz mieć niezaduzo problemów z wtryskami to polecam matrixy jak ktos ci to z glową założy to będzie śmigać aż miło. A z markowych instalek to landi renzo. Pytając o instalacje nie zapominaj że nie tylko komputer jest jej składnikiem, np. Zenit to tylko sterownik do tego potrzebne sa jeszcze wtryski i reduktor o te komponenty tez pytaj gazowników.
robal59 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 dzieki koledy za informacie niestety w radomiu jak i okolicy nieznam warsztatu ktory by instalowal stega ale bede szukal. pozdrowienia dla was
bimmer Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Posłuchaj kolego. BRC sequent 24 to stara instalka może dobra do B5 1.8t 150ps, stag z tego co wiem ma tylko swoje mapy pracy na gazie tzn. nie konfiguruje pracy z parametrami na benzynie ( chyba że się mylę)i to wszystko...ja od wczoraj mam Agisa, wtryski OMVL Rega Fast, autko jeździ kozacko. gazownik mi tłumaczył, że z brc sequnet 24 jest tak jak w historii....tzn. przynosisz statry komputer i nie chcesz w nim nic robic,ale żeby chodziły w nim wszystkie nowe gry. Do starszych samochodów może BRC czy stag sie sprawdza,ale do nowszych nie. Jeden z forumowiczów założył do indetycznego silnika jak mój BRC S24,bo się naczytał i auto chla mu 19 litrów po mieście przy spokojnej jeździe. Dzięki.
juby_p Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Masz agisa obd/can?? jesli tak to niech gazownik dopilnuje cobys miał wgrane najowsze oprogramowanie 2.70;) Ja mam taki sterownik ale naraze nikomu go nie polecałem ponieważ sa małe problemy z nim to nowy produkt i chyba jeszcze chlopaki go dopracowywują. co do BRC to glównie chodzi o to że niejest wart pieniędzy jakie trzeba wylozyc i ma malo wydejne reduktory
Bogumił Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Do kolegi bimmer'a, a co ma się do rzeczy "konfigurowanie pracy z parametrami na benzynie" przy "starych instalacjach"? Przecież jednostka LPG ma swój sterownik nie zależny od instalacji benzynowej i dobry gazownik musi z kompem przejechać się i odpowiednio ustawić czasy pracy wtrysków gazowych. I jeszcze mam pytanko co prawda z innej beczki: czym różni się model silnika AMB od starszego AEB (nie pytam się o moc)?
juby_p Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Do kolegi bimmer'a, a co ma się do rzeczy "konfigurowanie pracy z parametrami na benzynie" przy "starych instalacjach"? Przecież jednostka LPG ma swój sterownik nie zależny od instalacji benzynowej i dobry gazownik musi z kompem przejechać się i odpowiednio ustawić czasy pracy wtrysków gazowych. I jeszcze mam pytanko co prawda z innej beczki: czym różni się model silnika AMB od starszego AEB (nie pytam się o moc)? jestes pewien że sterownik LPG jest niezależny od benzynowego??? i że praca sterownika LPG niema żadnego wplywu na ECU benzyny ???? w tej generacji instalacji LPG o której wszyscy tu pisza i myslą sterownik LPG tak naprawde ma zazadanie oszukać ECU silnika że pracuje na benzynie tylko i wyłacznie tyle nie steruje praca silnika niezaleznie przelicza jedynie czasy wtrysków benzyny na LPG poprawiajac je wzgledem ciśnienia LPG w ukladzie i temperatury LPG.
Bogumił Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Czyli jeżeli silniki nie są TFSI to sterowniki BRC, STAG (o których była mowa) i im podobne dadzą radę nowszym modelom niż B5?
juby_p Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 teoretycznie tak - moj znajomy agisa obd/can załozył do toyoty camry z 2008 z 270konnym silnikiem i smigała aż miło.
bimmer Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Do kolegi juby_p nie wiem jaki tam siedzi sterownik,ale musze doczytac lub dopytać...Gazownik mówił, że ta instalka smiga w turbinie super robił juz nie jedną taką instalkę. Do Bgumiła to nie wiem dokłóadnie czym się różńi poza mocą silnik amb od twojego. trzeba byłoby poszperac. Może to byc oprogeamowanie itp . Nie wiem nie będę ścimniał. Jeżeli chodzi o konfiguracje map benzynowych i dopasowanie do nich map gazowych to z tego co wiem to odbywa sie to jak najbardziej przy dopasowaniu do parametrów na benzynie i gadanie, że benzyna nie ma nic do gazu nic tutaj nie wnosi. W moim przypadku jeżdziliśmy z podłączonym kompem, jazda była najróżniejsza, wolna szybka ostra,przyspieszanie zwlanianie itp. dopiero potem mi wszystko ustawili. Na trasie przy mieszanej jeździe tj. spokojnie i miejscami z butem w podłodze + trochę miasta spalanie 13,5 litra gazu wg. wskazań kompa benzynowego powinno byc 12,5 czyli 1 litr więcej gazu jak wachy. Z ciekawostek powiem tyle, że kolesie którzy mi montowali gaz włożyli jako pierwsi w Polsce gaz do silnika Wanckla w maździe RX8. Zostali zaproszeni do niemiec do Manchein na hamownie celem sprawdzenia spadków mocy. I Szwaby sie zdziwili. Mało tego TVN turbo upomina sie o zrobienie treportazu z nimi. Samochodem tym jezdzi moj kolega i w kit by nie wali.Mysle, ze goście wiedza co robią.Pzdr.
uris Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam , od paru dni założyłem do swojej A4 silnik ALT 2.0i taki zestaw Reduktor KME Elektrozawór / filtr Valtek Wielozawór Tomasetto Obudowa wielozaworu Grodków Zawor tankowania Tomasetto Wtryskiwacz Gazu Horizon Sterownik KME Diego Niestety musze jechać na ponowna poprawkę ,strasznie czuć każde przełączenie sie cylindrow ( rzuca całym silnikiem ) ( gdy odbieralem auto niebyło tego , druga sprawa w momecie przełączenia sie na gaz trzeba uwarzac z pedałem gazu , mocniejsze wcisniecie pedału gazu gasi silnik (ciezko póżniej odpalic na bezynie, wyglada jak by swiece były zalane ) ( gdy silnik sie troszke rozgrzeje jest w miare nie ma problemu z gasnieciem silnika ) ,trzecia sprawa auto przy predkosciach rzedu 10-30km/h przy gwaltownym wcisnieciu gazu lubi sie troche przydławic .Nadmienie iż już gazownik zmniejszył mi dysze wtryskiwaczy twierdzac że te co dal były za duże " bodajrze od 110-150KM teraz mam 90-110KM ( po częsci sie to zgadzało bo poprawa była znaczna ) W poniedziałek zostawiam auto u gazownika , jak nie wyreguluje tego to karze mu ją zabierać .
juby_p Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 a jaki sterownik??? to z przelanczaniem i szarpaniem przytym to koles żle ustawił poprawkę poczatkową (tak ogóleni mówiąć bo niewiem jaki masz komp) generalnie potym pewno masz rozjechana mape benzyny. Na benzynie chodzi ci dobrze?????
uris Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Sorka zapomniałem napisać , sterownik to KME , na benzynie wszystko OK ,skrzynie mam multitronik na BP idzie jak po masle .Gazownik prosił też zeby pojezdzic troche na BP przed wizyta u niego .Robiłem u nich BMW E46 318 1.9i sterownik KME ,wtryski Valtki i byłem bardzo zadowolony ,zero problemów . Ogulnie po wymianie dysz bardzo sie poprawiło ,szarpniecie jestw okolicy 10-30km/h jak mocniej wcisne no i zauwarzylem ze przy 70km/h czasem tez sie pojawia ale delikatniejsze , no i to nieszczesne przełączanie sie na LPG jak odbierałem było idealnie ( nic nie było czuć , póżniej cos sie spitoliło no i po wymianie dysz dalej to samo . Gdy sie przełączy na LPG ( mam tu na mysli z zimnego silnika ) jak przygazuje to czuc jak by jeden gar nie dokonca łapał .Nie wiem czasem czy listwa wtryskowa nie jest uwalona .Po chwili przygazowania silnik pracuje poprawnie.
juby_p Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 trzeba to wyrególować dokładie według instrukcji KME wszytko jest na ich stronie i bendzie jakos latać a tam też opisali jak dobrac dysze. A jaki serownik KME diego czy diego g3??? pytam bo diego to troche starawy jest. Świece i przewody ok?
uris Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Sterownik raczej ten najnowszy ,wnioskuje z tego ze ma on juz płaska wtyczke pod kompa a one sa najnowsze .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się