Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jak wymienić wirnik zasysający powietrze do turbiny ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak go wymienić?

Opublikowano

Sam tego nie zrobisz.

Opublikowano

Tylko specjalistyczny warsztat :cool1:

Opublikowano

nie sądzę aby nie był w stanie tego zrobić sam, odkręcasz nakrętkę mocującą specjalnym kluczem odkręcając nakrętkę w prawo i wymieniasz - jest tylko jedna rzecz - nie sprawdzisz czy jest dobrze wyważony, ale który to wirnik ssący bo ja wiem, że jest tylko jeden ssąco-tłoczący :tongue4:

Opublikowano

chodzi mi o ten który znajduje się przy początku turbiny i do którego idzie dość gruby wąz od filtra powietrza

Opublikowano

czyli strona zimna....

Opublikowano

daj sobie spokoj jezeli masz uszkodzony ,to turbo do wymiany ,ewentualnie do regeneracji (osobiscie nie polecam )lepiej uzywke z małym przebiegiem lub nówkę

Opublikowano

darowalbym sobie takie kombinacje.

niewywazysz wirnika, jezeli rozwali lozyska i uszczelniacze, i pusci olej w dolot, mozesz sie pozbyc silnika :cool1:

Opublikowano

a czy można jeździć z uszkodzonym wiatrakiem?(połamane widełki zasysające powietrze)

Opublikowano

a czy można jeździć z uszkodzonym wiatrakiem?(połamane widełki zasysające powietrze)

nie można , a ciekawe gdzie powlatywały resztki jak masz polamane i dlaczego sie tak stalo
Opublikowano

uszkodziły się kiedy mechanik czyścił turbo a miał wszystko tylko wyczyścić :confused4:

Opublikowano

uszkodziły się kiedy mechanik czyścił turbo a miał wszystko tylko wyczyścić :confused4:

ale czysci sie tylko strone goraca i nie wirnik tylko kierownice , pierscien , a wirnik a szczegolnie strone zimna wogole sie nie rusza , ruszaj do niego i negocjuj sprawe oddania kasy za czyszczenie i zniszczenie turbiny i kupuj inne turbo
Opublikowano

uszkodziły się kiedy mechanik czyścił turbo a miał wszystko tylko wyczyścić :confused4:

pewnie wirnik części zimnej dokręcił w imadle a szczotką drucianą czyścił wirnik części gorącej :polew:

Opublikowano

w pale się nie mieści.

CO TO ZA PSEŁDO MECHANIK. :polew:

Opublikowano

po pokazaniu mechanikowi co narobił ku mojemu zdziwieniu bez zastanowienia zaproponował mi wymianę turbiny na własny koszt w 50%...zgodziłem się bo nie miałem innego wyjścia i mam teraz nowa turbinę lecz cale to zamieszanie kosztowało mnie 500zl :wallbash: pozdro dla takich fachowców :thumbdown:

Opublikowano

Jak to 50/50??????? Jaka była twoja wina ,że jakiś PAPUDRAK :sick3: spiepszył ci turbawę?????? Ja napewno bym nie odpuścił!!!! Podaj namiary na tego "mistrza" :polew: :polew: :polew: takich zazwyczaj miesza się z błotem!!!!

Opublikowano

już tak wyszło trudno :confused4: ale dalej coś mi nie pasuje gdyż od ok 1700 obrotów w górę turbo tak jakby gwiżdże...czy to jest normalne u nowych turbin? na starej nic nie było słychać

Opublikowano

wyczytałem na forum opinie ze jak turbina gwiżdże to puszcza olej, co sadzicie o tej opinii? co do logów to niestety nie mam jak zrobić :(

Opublikowano

Pojezdzij troszeczę i sprawdzaj stan oliwy! Nie przejmuj się na zapas!!!!!!! :good: A co do logów,to podjedz na spota w twojej okolicy-napewno ktoś ma VAG-a.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...