Sztomel Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 nie sądzę aby nie był w stanie tego zrobić sam, odkręcasz nakrętkę mocującą specjalnym kluczem odkręcając nakrętkę w prawo i wymieniasz - jest tylko jedna rzecz - nie sprawdzisz czy jest dobrze wyważony, ale który to wirnik ssący bo ja wiem, że jest tylko jeden ssąco-tłoczący
studentzse Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Opublikowano 16 Maja 2009 chodzi mi o ten który znajduje się przy początku turbiny i do którego idzie dość gruby wąz od filtra powietrza
odzim Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 daj sobie spokoj jezeli masz uszkodzony ,to turbo do wymiany ,ewentualnie do regeneracji (osobiscie nie polecam )lepiej uzywke z małym przebiegiem lub nówkę
Musashi Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 darowalbym sobie takie kombinacje. niewywazysz wirnika, jezeli rozwali lozyska i uszczelniacze, i pusci olej w dolot, mozesz sie pozbyc silnika
studentzse Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Opublikowano 17 Maja 2009 a czy można jeździć z uszkodzonym wiatrakiem?(połamane widełki zasysające powietrze)
odzim Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 a czy można jeździć z uszkodzonym wiatrakiem?(połamane widełki zasysające powietrze) nie można , a ciekawe gdzie powlatywały resztki jak masz polamane i dlaczego sie tak stalo
studentzse Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Opublikowano 17 Maja 2009 uszkodziły się kiedy mechanik czyścił turbo a miał wszystko tylko wyczyścić
odzim Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 uszkodziły się kiedy mechanik czyścił turbo a miał wszystko tylko wyczyścić ale czysci sie tylko strone goraca i nie wirnik tylko kierownice , pierscien , a wirnik a szczegolnie strone zimna wogole sie nie rusza , ruszaj do niego i negocjuj sprawe oddania kasy za czyszczenie i zniszczenie turbiny i kupuj inne turbo
Sztomel Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 uszkodziły się kiedy mechanik czyścił turbo a miał wszystko tylko wyczyścić pewnie wirnik części zimnej dokręcił w imadle a szczotką drucianą czyścił wirnik części gorącej
marcin78 Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 w pale się nie mieści. CO TO ZA PSEŁDO MECHANIK.
studentzse Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 po pokazaniu mechanikowi co narobił ku mojemu zdziwieniu bez zastanowienia zaproponował mi wymianę turbiny na własny koszt w 50%...zgodziłem się bo nie miałem innego wyjścia i mam teraz nowa turbinę lecz cale to zamieszanie kosztowało mnie 500zl pozdro dla takich fachowców
vikis4 Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Jak to 50/50??????? Jaka była twoja wina ,że jakiś PAPUDRAK spiepszył ci turbawę?????? Ja napewno bym nie odpuścił!!!! Podaj namiary na tego "mistrza" :polew: takich zazwyczaj miesza się z błotem!!!!
studentzse Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 już tak wyszło trudno ale dalej coś mi nie pasuje gdyż od ok 1700 obrotów w górę turbo tak jakby gwiżdże...czy to jest normalne u nowych turbin? na starej nic nie było słychać
vikis4 Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Jak gwiżdże-znaczy ,że ciągnie! Jeśli uważasz,że coś jest nie tak,to dawaj logi!
studentzse Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 wyczytałem na forum opinie ze jak turbina gwiżdże to puszcza olej, co sadzicie o tej opinii? co do logów to niestety nie mam jak zrobić
vikis4 Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Pojezdzij troszeczę i sprawdzaj stan oliwy! Nie przejmuj się na zapas!!!!!!! A co do logów,to podjedz na spota w twojej okolicy-napewno ktoś ma VAG-a.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się