odzim Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 elo. a możecie mi wyjaśnić ,czy jest jakaś różnica pomiędzy zamontowaniem tej przejściówki od Kowicza ,a ori węża od awx (tego grubszego)? przecież pocoś ten wąż ma grubsza średnice, nie wpłynie to w żaden negatywny sposób na prace suszary ??? pytam ponieważ w tygodniu właśnie będę zmieniał seryjną turbine od afn na tą od awx i szukam wszędzie tego węża i nie mogę go nigdzie znaleźć dlatego rozpatruje zakup tej przejściówki. mam zgryza dlatego pytam , a kto pyta nie błądzi nie ma wplywu zajrzyj do srodka turbiny w otwor gdzie idzie waz to zobaczysz ze sie zweza i jest wlasnie taka sam srednica jak ma przejscowka , a wąz orginal to koszt 400 pln i bedziesz musial jeszcze zmienic drugi koniec zeby wszedl ci na metalowa rure co idzie wzdłuż zderzaka
khmok Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 dzieki w takim razie za wyjasnienie moj mechanik tez stwierdzil zeby brac przejscowke
miro_x Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Keżor napisz orientacyjnie ile za te uszczelki płaciłeś.
odzim Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 miro_x nie trzeba tych wszystkich uszczelek kupowac , jedynie to jak kolektor dolotowy bys czyscil to kup erlinga 10pln koszt a reszta jest dobra i mozna uzyc tych co masz a niektore sa metalowe to juz wogole bezsens wydawac kase , chyba ze chcesz to keżor pewnie ci odpowie ile na to wydal , zreszta do zmiany turbiny nie trzeba wyjmowac kolektorow wydechowego i ssącego tylko kolega keżor to robil pewnie przy okazji sobie
miro_x Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 No właśnie policzyłem i wyszło mi że kpl uszczelek to około 200 zł. Trochę jest. U mnie jak odkręcałem kolektor wydechowy to skręciłem na tych samych uszczelkach i do dzisiaj jeździ.
keżor Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Opublikowano 9 Lipca 2009 ja za kpl uszczelek zapłaciłem jakieś sto-pare złotych kolektora wydechowego nie trzeba wyjmować , ale jest tak skręcony z turbiną i jest tak ciężkie dojście do jednej śruby , że łatwiej go odkręcić i po kłopocie, a czytałem gdzieś , że zawsze trzeba wymieniać uszczelki dolotowego oczywiście nie trzeba zdejmować no i najważniejsze żeby wymienić uszczelke w spływie oleju z turbiny !!
odzim Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 keżor ale po co ? zamieniałem juz 5 turbinek w b5 na awx i w żadnej nie wymienialem nic a turbo wyjmuje sie okolo 20-30 min jak ktos juz to robil wczesniej , a co do dostepu to wystarcza dobrej jakosci klucze , ja ta srube o ktorej piszesz przy kolektorze wydechowym odkrecam oczkowym i daje rade po co sobie utrudniac zycie
keżor Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Opublikowano 9 Lipca 2009 keżor ale po co ? zamieniałem juz 5 turbinek w b5 na awx i w żadnej nie wymienialem nic a turbo wyjmuje sie okolo 20-30 min jak ktos juz to robil wczesniej , a co do dostepu to wystarcza dobrej jakosci klucze , ja ta srube o ktorej piszesz przy kolektorze wydechowym odkrecam oczkowym i daje rade po co sobie utrudniac zycie wprawa robi swoje ja wymieniłem już lampy z przodu na zespolone w 8 autach i też już to robie z zamkniętymi oczami ale ja u siebie wymieniałem turbine pierwszy raz w życiu , o niektórych śrubach dowiedziałem sie w czasie demontażu także opisałem jak ja to robiłem , jeżeli zrobiłeś to inaczej to możesz opisać to , może faktycznie za dużo rzeczy wymieniłem/poodkręcałem , ale lubie mieć wszystko w aucie cacy , także jak czytam , że przy wymianie turbo wymienić tą tą i tą uszczelke to sie nie zastanawiam
odzim Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 ale opis jest profi :> nie kazdemu chciałoby sie tyle fotek narobic , i napewno nie jednej osobie pomorze
peteair Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Panowie. opis spoko ale powiedzcie jeśli sie nie znam to moze lepiej mechanika zatrudnić. a jeśli tak to czy zna ktoś takowego w wawie lub bilsko? Jaksię przedstawia szacowany koszt części i wymiany? Mam w moim AFN-ie 136 kucy a chce wiecej. pzdr
grubcio1980 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Właśnie też mnie ciekawi koszt(ile dałeś za turbo).Dobrze wiedziec że w pobliżu mam speca w tym temacie
odzim Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 grubcio1980 kolego przyjedz na spota w piatki na parkingu pod billa w radomiu godz 19sta to wszystkiego sie dowiesz ,pozdro
szymek012 Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Witam czy demontaż turbiny wA4 B6 AWX bedzie wygłądał tak samo?? bo widze ze mam wszystko podobnie jakna zdjęciu, a powiedzieli mi w serwisie regeneracji 350 zł za montaż/demontaż pozdrawiam.
miro_x Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Mi w AVF zeszło jeden dzień. Robiłem to sam i trochę sie op... także można krócej na pewno.
odzim Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Witam czy demontaż turbiny wA4 B6 AWX bedzie wygłądał tak samo?? bo widze ze mam wszystko podobnie jakna zdjęciu, a powiedzieli mi w serwisie regeneracji 350 zł za montaż/demontaż pozdrawiam. za tyle to z czyszczeniem powinni wziąć
Tzieland Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Keżor zapomnial dodac, zeby uważać na tego metalowego "węża" co doprowadza olej do turbo, bo jak się za mocno powygina to będzie lał olejem to samo tyczy się śruby, która jest wkreca w górny otworek turbiny właśnie tam gdzie wchodzi olej, można ją łatwo rozwalić jak jest zapieczona i wtedy trzeba znaleźć najlepiej kogoś kto nam taka śrubkę dorobi przeżyłem to wszystko z Keżorem przy próbie wykręcenia mojego turbo :gwizdanie:
bullAS Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Chc!ałbym s!ę dow!edzieć jak! będz!e przyrost mocy / momentu po ww. modyfikacj! ! wgran!u nowego programu ( 2.5tdi 180KM ) ? !le trzeba wydać na podzespoły ! montarz??? N!estety n!e dam rady przyjechać na park!ng (+/- 1200 km do Radom!a). Proszę o odp na forum. pzdr.
Piteros1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Chc!ałbym s!ę dow!edzieć jak! będz!e przyrost mocy / momentu po ww. modyfikacj! ! wgran!u nowego programu ( 2.5tdi 180KM ) ? !le trzeba wydać na podzespoły ! montarz??? N!estety n!e dam rady przyjechać na park!ng (+/- 1200 km do Radom!a). Proszę o odp na forum.pzdr. z tego co sie orientuje to to turbo tyczy sie 1,9tdi a nie 2,5 , to turbo jest z silnika 1,9 130km, wiec w twoim przypadku byl by to spadek mocy
plastuch Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 Cześć, sory że odgrzewam kotlet ale padła turbina w aucie Żony i teraz stoję przed wyborem albo włożyć ori turbo AFN albo wymienić na to z AWX. Dodam że auto ma podobno 140KM i prawdopodobnie nie ma sensu wkładać ori bo zaraz znowu padnie. Mam możliwość kupna kompletu AWX (turbo + wąż z zawleczką) w dobrych pieniążkach z A4 B6, czy to wystarczy do montażu p&p? Wiem że można zamontować przejściówkę. Składał ktoś taki zestaw? Tu fotki węży: AFN AWX
OLIVER Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 Godzinę temu, plastuch napisał: Cześć, sory że odgrzewam kotlet ale padła turbina w aucie Żony i teraz stoję przed wyborem albo włożyć ori turbo AFN albo wymienić na to z AWX. Dodam że auto ma podobno 140KM i prawdopodobnie nie ma sensu wkładać ori bo zaraz znowu padnie. Mam możliwość kupna kompletu AWX (turbo + wąż z zawleczką) w dobrych pieniążkach z A4 B6, czy to wystarczy do montażu p&p? Wiem że można zamontować przejściówkę. Składał ktoś taki zestaw? Tu fotki węży: AFN AWX jak masz taką okazję to zakładaj od AWX ale nim ją założysz to przynajmniej ja bym ją rozkręcił i wyczyścił mimo wszystko ...Zobaczysz w jakim jest stanie Co do węży to bierz tego ori AWX a swój możesz sprzedać lub mieć na rezerwę ale wtedy musi być przejście
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się