macieek Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Witam. Wymienilem filtr paliwa odpalilem auto, pochodzilo z minute i zgasł, nie chce odpalić. Podejrzewam, że to przez to, że nie napełniłem flitra ropą. Ale jakis doświadczony użytkownik na tym forum (nie pamiętam już kto to był) stwierdził ze nie jest to konieczne gdyż pompa sama sobie uzupełni brak. Nie chce katować aku zbytnio. Czy ktoś moze mi pomoc? jestem uziemiony p.s Vag nie pokazuje żadnych błędów czyli wygląda na zapowietrzenie. pozdr
spinecki Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Moze rozkrec, zeby powietrze wylecialo, bo pewnie sie zrobilo jakies podcisnienie i paliwo nie chce isc...
jaca.13 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 jeśli masz manuala,weź autko na hol i powinno szybko zaskoczyć !
DarekZuro123 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Kolego odepnij weżyka i wtrysni mu strzykawka paliwa do filtra :)Moze powietrze samo wygoni z papy
lukaszr Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 jeśli masz manuala,weź autko na hol i powinno szybko zaskoczyć ! Nie pisz takich bzdur, bo ktoś jeszcze tak zrobi. Jak nie wiesz to po prostu nie pisz, bo potem inni się naczytają i będą dalej przekazywać. Przy wymianie filtra i włożeniu nowego powinno się dokładnie napełnić filtr paliwem i dopiero wtedy podłączać wężyki. Jeżeli tak nie zrobiłeś to mogłeś zapowietrzyć układ i teraz trochę zajmie zanim się odpowietrzy. Wyjmij filtr i napełnij do dobrze i wtedy spróbuj.
macieek Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 Zrobione, zdjalem ten zaworek powrotu (zamocowany zawleczka) i dolalem troche ropy ze starego filtra - doslownie 1/10 zawartosci starego i nowy był juz napełniony po brzegi - autko sie odpowietrzało porządnie podczas pracy rozrusznika bo potrafiło naciągnąc prawie caly filtr paliwa. Tzn ze jakbym pokręcil jeszcze z 20sekund to by odpalił. Po podlaniu ropki do filtra odpalił po paru sekundach. Najpierw nierówno pracował przez jakis czas i zakopcił a potem już ladnie i równiutko. Wymieniłem tez filtr pyłkowy i powietrza. Sprawdziłem VAgiem po tych operacjach -brak błedow W weekend zabieram sie za czyszczenie motorków klap od nawiewu na szybe i prawy temperatury. Mam nadzieje, że nie bede mial niemyłych zonków pozdr i dzieki za odpowiedzi
adadur Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Możesz próbować go pokręcić - bez obawy nic się nie stanie. Jeśli chcesz to "sprawniej" zrobić nalej paliwa do filtra nie mniej niż 2/3 objętości.[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 21:20_________________________________________________to się spóźniłem ... kilka sekund
bobusiek Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Też mi nie chciał odpalić po wymianie filtra bo nie napełniłem go paliwem i musiałem chechłać niuńkę z dobre 5 minut (oczywiście z przerwami - cykl kręcenia przez ok. 10 sekund i ze 30 sek. przerwy) także warto filtr napełnić paliwem i nie będzie problemu
Musashi Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 bezwarunkowo nalezy napelnic filtr paliwa olejem napedowym.
truckmaniac Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 W weekend zabieram sie za czyszczenie motorków klap od nawiewu na szybe i prawy temperatury. Mam nadzieje, że nie bede mial niemyłych zonków pozdr i dzieki za odpowiedzi Tylko najpierw może poczytaj, jak sie to robi, żebyś właśnie sam sobie zonka nie strzelił
macieek Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 bezwarunkowo nalezy napelnic filtr paliwa olejem napedowym. Zasugerowałem sie Twoim stwierdzeniem z 18 Grudzień 2007, 12:51 - foto story. Broń boże nie obwiniam cię za to, bo w gruncie rzeczy mialeś racje - silnik sam by sie odpowietrzył ale zajmuje to o wiele więcej czasu "wg informacji z serwisowki silniki a4 b6: "Samochody z 4-cylindrowym silnikiem lub 6-cylindrowym silnikiem 2,7 l i 3,0 l Za względu na budowę silnika i zamontowaną w zbiorniku paliwa wstępną pompę paliwa układ paliwowy w samochodach z silnikiem z pompowtryskiwaczami i silnikiem Common Rail nie musi być odpowietrzany. Układ paliwowy odpowietrza się sam przy uruchomieniu rozrusznika." tak wiec napełnienie filtra paliwem nie powinno zaszkodzic, jednak nie jest wymagane, silnik sam sobie poradzi smiley" [br]Dopisany: 22 Maj 2009, 22:13_________________________________________________ W weekend zabieram sie za czyszczenie motorków klap od nawiewu na szybe i prawy temperatury. Mam nadzieje, że nie bede mial niemyłych zonków pozdr i dzieki za odpowiedzi Tylko najpierw może poczytaj, jak sie to robi, żebyś właśnie sam sobie zonka nie strzelił Oczywiście, że poczytam - czytałem juz chyba wszystko na ten temat co było do przeczytania, nawet manual Haynes'a jak sie do nich dobrać. Martwi mnie tylko fakt, że nie bede mogł zrobic potem nastaw podstawowych bo raz, że nie wiem jak to przebiega w b6 (opisy są tylko odnośnie b5) a dwa nie mam oryginalnego, zarejestrowanego VAGa. Mam nadzieję, że samo przeczyszczenie ich pomoże... ale to już wątek na inny dział. :gwizdanie:
adadur Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 No nie powinno ale szkoda męczyć akku i katować uszy brakiem zapłonu
Musashi Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 bezwarunkowo nalezy napelnic filtr paliwa olejem napedowym. Zasugerowałem sie Twoim stwierdzeniem z 18 Grudzień 2007, 12:51 - foto story. Broń boże nie obwiniam cię za to, bo w gruncie rzeczy mialeś racje - silnik sam by sie odpowietrzył ale zajmuje to o wiele więcej czasu "wg informacji z serwisowki silniki a4 b6: "Samochody z 4-cylindrowym silnikiem lub 6-cylindrowym silnikiem 2,7 l i 3,0 l Za względu na budowę silnika i zamontowaną w zbiorniku paliwa wstępną pompę paliwa układ paliwowy w samochodach z silnikiem z pompowtryskiwaczami i silnikiem Common Rail nie musi być odpowietrzany. Układ paliwowy odpowietrza się sam przy uruchomieniu rozrusznika." tak wiec napełnienie filtra paliwem nie powinno zaszkodzic, jednak nie jest wymagane, silnik sam sobie poradzi smiley" oczywiscie, moja intencja bylo zachecenie do napelniania filtra paliwa paliwem, jednak widze malo skutecznie
miro_x Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Ja przy ostatniej wymianie filtra nie napełniałem nowego ale samochód odpalił od strzała. Może miałem szczęście.
macieek Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Opublikowano 24 Maja 2009 Ja przy ostatniej wymianie filtra nie napełniałem nowego ale samochód odpalił od strzała. Może miałem szczęście. U mnie też odpalił od strzała ale po ok 30sec-1min zgasł. Widocznie przepalil to paliwo ktore jeszcze było w przewodach a gdy doszło powietrze z filtra zgasł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się